Permalänk
Medlem

Köptips! I <3 my computer mugg!

Köpte denna på Lagerhouse, grym julklapp för alla Swec medlemmar!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Sötast

Haha riktigt fin!

Permalänk
Medlem

Kan man inte köpa en mugg där det står något i stil med sweclockers? Hade vart häftigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exry:

Kan man inte köpa en mugg där det står något i stil med sweclockers? Hade vart häftigare.

de hade varit riktigt fint de! samt tröja och musmatta!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Själv tycker jag det borde stått: I love Sweclockers

I <3 E_maN hade varit lite coolare

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Fick en sådan i födelsedag eller julklapp av brorsans flickvän för något år sedan

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Men jag hatar ju min dator.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

Men jag hatar ju min dator.

Du får hitta en liknande fast med brustet hjärta

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Exry:

Kan man inte köpa en mugg där det står något i stil med sweclockers? Hade vart häftigare.

Var man med förr hade man chansen att köpa en svart mugg med SweC-loggan på. Kan ta en bild på min sen när jag kommit hem.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Köpte en igår Ska nog ge bort även om jag gärna behållt.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Rich:

Var man med förr hade man chansen att köpa en svart mugg med SweC-loggan på. Kan ta en bild på min sen när jag kommit hem.

Rich..Rich goddamnit! Finns det swecmuggar? Fan vad deprimerad man blir nudå :s

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har mysbyxor, luvtröja, t-shirt (2 olika färger), nyckelband (2 olika), keps, musmatta samt mugg, allt med sweclockers tryck på.

Man var ju med förr

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Solstice^:

Jag har mysbyxor, luvtröja, t-shirt (2 olika färger), nyckelband (2 olika), keps, musmatta samt mugg, allt med sweclockers tryck på.

Man var ju med förr

Fan vad deprimerad man blir nudå

Kan ingen skänka lite till mig?

Permalänk
Medlem

Är inne på min andra I love my Computer mugg. Den förra råkade en katt knuffa till så den for i golvet
Har beställt en HP och en Compaq mugg från Vistaprint. Kanske blir en med Intel på sen
Man måste ju visa att man är en hpfil och compaqfil ^^

Permalänk
Medlem

Det finns väl ett oändligt antal sidor där man kan beställa kaffekoppar/muggar med eget fototryck. Om man råkar få med en sweclockerslogga där så är det troligtvis ingen som märker. Dock så går nog inte det hand i hand med regler för bruk av sweclockersloggan, så ha det i åtanke.

Moderatorer är välkomna att ta bort eller editera detta inlägg om inlägget i sig självt bryter mot någon regel.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Det finns väl ett oändligt antal sidor där man kan beställa kaffekoppar/muggar med eget fototryck. Om man råkar få med en sweclockerslogga där så är det troligtvis ingen som märker. Dock så går nog inte det hand i hand med regler för bruk av sweclockersloggan, så ha det i åtanke.

Moderatorer är välkomna att ta bort eller editera detta inlägg om inlägget i sig självt bryter mot någon regel.

Så länge man inte tänkt sälja den vidare så tror jag inte det är någon fara om man beställer en mugg med Sweclockers logga på.
Men det vore som sagt bra ifall man hade deras medgivande för att vara på säkra sidan.