Permalänk
Hedersmedlem

Julklappstråden 2010

Tänkte att vi här kan skryta om vad för julklappar i form av hårdvara och mjukvara till datorer vi fått, eller som vi själva köpt till familjemedlemmar.

Själv så fick jag nyss ett SMS från min svägerska med en julhälsning samt ett vidarebefordrat SMS från komplett. Det enda jag önskat mig är ett FT02B-WRI (Silverstone Fortress FT02 Limited Edition) så jag utgår redan nu att det är ett sådant som ligger och väntar. Sen så har jag såklart snokat och sett att saldot på komplett för detta chassi har minskat.. *håller tummarna*

Pinsamt om det visar sig att där ligger ett stycke Antec 900 istället hah.

God Jul und so weiter!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

Vad tråkigt att få veta vad man ska få i förväg. Missar ju poängen med julafton då.

Permalänk
Medlem

Tycker vi ska posta allt vi får! Jag har inte önskat mig någon hårdvara/mjukvara.

Permalänk

Fick lite pengar till datordelar, resten fick jag köpa själv. Så jag fick moderkortet (ASUS P7H55) och hårddisken (Hitachi 1TB)

Visa signatur

CM 690 II Advanced | Corsair 650W | Intel i5 760 | Hitachi Deskstar 1TB | ASUS P7H55 | Corsair 2x2 GB 1600 Mhz | nVidia GTX 470 |

Permalänk
Medlem

Jag postar redan nu så har jag det gjort. Jag fick det här:

Det var allt!

Permalänk
Medlem

Jag har nästan bara önskat mig strumpor

Och pengar till nya skidor..

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av electric_man:

Vad tråkigt att få veta vad man ska få i förväg. Missar ju poängen med julafton då.

Vet ju inte än. Bara utgår utifrån eftersom det var det enda jag önskade mig när dom frågade

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Fick av min sambo i morse

Permalänk
Hedersmedlem

Yes. Det var ett stycke FT02B-WRI som tomten plockat upp ur sin säck och lämnat in på Kompletts utlämningsställe i Stockholm

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||