Permalänk
Medlem

Spel laptop 5-5,5k

Hej

Eftersom jag är less på men stationära tänkte jag köpa en laptop undrar om man kan få en laptop med : ati 5650 1gb,4gb ram och en 2,4 ghz processor och helst 17,3 skärm för max 5,5k nu under mellandagsrean?

Permalänk
Medlem

Hittade denna förresten Dell Inspiron 5010/7354 - Elgiganten eller finns det nån bättre ?

Permalänk
Medlem

den såg fin ut, synd att det var dell bara, kanske ska slänga iväg en order på den själv;p

Permalänk
Medlem
Skrivet av egarT91:

den såg fin ut, synd att det var dell bara, kanske ska slänga iväg en order på den själv;p

Är inte dell bra då =/?

Permalänk
Permalänk
Medlem

dellen fanns inte i internetvaruhuset lr sundsvall och acern kosta 500till och den är sämre i itt tycke en den jag länkade till = tack ändå för dina förslag

Permalänk
Medlem

Så du gillar ingen av dom?, jag tror det är det bästa du kan få för 5-6tusenlappen

Permalänk
Medlem
Skrivet av gnuzen:

Så du gillar ingen av dom?, jag tror det är det bästa du kan få för 5-6tusenlappen

kolla in den jag länkade till ovan den kostar 5555kr nu i mellandagsrean sänkt 2,5k

Permalänk
Medlem

ok :), tror jag kör på den iaf

Permalänk
Medlem

beställd :DDDD fan va najs får den förhoppningsvis innan nyår

Permalänk
Medlem

Bra köp, får gärna meddela till mig om den inte skulle vara bra på nåt sätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av gnuzen:

Bra köp, får gärna meddela till mig om den inte skulle vara bra på nåt sätt

tackar
Ja ska säga vad jag tycker när jag testat den lite får den förhoppningsvis innan nyår dom har 4 dar på sig att skicka den dom har ju policy 1-3 arbetsdagar men det är ju så mycket snöväder så får se