Video: God Jul önskar SweClockers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomas:

11 år på SweClockers den här veckan, fy fan vad tiden går!
Go' jul på er!

o herregud! tjänat några pengar på den då? :thumbs_up:

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk

Gowd Juwl

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

För himla härlig video! haha
God jul allesammans !

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Merry-christmas and a happy new year

Trevligt att köra det på engelska

Permalänk

God jävla jul och gott jävla år :):):) HaHa

Nä, God jul och gött nytt år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hela sweclockers redaktionen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Idol 2011?

Go Jul

Visa signatur

I7 920 @ 4,2GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 6 GB Coirsair XMS 7-7-7-20-1, Noctua D-14, Gigabyte 9800GT, Coirsair 650W, Egenmoddat Chassi med 290mm frontfläktar, 2 st 120mm top fläktar och 1 90mm fläkt där bak.

Permalänk
Medlem

En sen julhälsning. Granen står i rummet, pojken sover efter motvilligt intag av julmat och för lite klappar (de får aldrig för mycket barnen).

Permalänk
Medlem

Härlig video, och jag förstår vad man vill åstadkomma - familjekänsla på Swec

Dock har jag, efter fyra år på sweclockers, inte fått känna av familjekänslan här. Det känns som att det är lite för mycket troll, lite för mycket p12 och lite för mycket fanboy-gnabb ... Tråkigt tycker jag, eftersom att jag VET att det finns trevligt folk där ute i stugorna. Hur som haver, god jul på er allihop.

Permalänk
Skrivet av Lambi:

Härlig video, och jag förstår vad man vill åstadkomma - familjekänsla på Swec

Dock har jag, efter fyra år på sweclockers, inte fått känna av familjekänslan här. Det känns som att det är lite för mycket troll, lite för mycket p12 och lite för mycket fanboy-gnabb ... Tråkigt tycker jag, eftersom att jag VET att det finns trevligt folk där ute i stugorna. Hur som haver, god jul på er allihop.

Är inget troll, är ingen p12 eller p14 Är i för sig lite fanboy, fast jag gnäller ytterst lite i forumet om det.

Är du nöjd? du har i alla fall en som kan vara ytterst trevlig och kan skriva väldigt mycket här

Men men, ha en trevlig jul och fortsättning på året och desamma till resten av swe-medlemmarna.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Komer ihåg när jag började läsa runt här innan jag registrerade, sedan byggde jag min första dator. Och det har redan gått 6 år?!
Detta är helt sjukt.

Säga vad man vill om fanboys och troll men det tillhör forum precis som youtube kommentarer tillhör och kompletterar youtube!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

god jul ja o rolig vid

Visa signatur

Yours Truly -[B] The God Of Destruction[/B]

Permalänk

God Jul i efterhand!

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

God jul

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem

God fortsättning

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Riktigt God Jul & Gott Nytt År

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Störtskönt klipp! God jul!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

God Jul på er, själv låg man ju med 39 graders feber över Julafton, men sånt är livet. Är lite nyfiken på vem den anonyme är som sjöng så fint haha.

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Skrivet av Lambi:

Härlig video, och jag förstår vad man vill åstadkomma - familjekänsla på Swec

Dock har jag, efter fyra år på sweclockers, inte fått känna av familjekänslan här. Det känns som att det är lite för mycket troll, lite för mycket p12 och lite för mycket fanboy-gnabb ... Tråkigt tycker jag, eftersom att jag VET att det finns trevligt folk där ute i stugorna. Hur som haver, god jul på er allihop.

Heh, jo jag är ju P17 men ingen Fanboy! Visseligen så kan jag gnälla lite på ATis drivisar men det har inte hindrat mig från att köra på ATi i 5 år (har visserligen nVidia nu... Men det var billigt)

God Jul i efterskott SweC!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

bästa video på år o dagar!!

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

Är det bara för mig nyheten om vem som vann asus rog dreammachine borttagen?

Har dom ändrat vinnare? Eller vad pågår :)?

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tonix:

Är det bara för mig nyheten om vem som vann asus rog dreammachine borttagen?

Har dom ändrat vinnare? Eller vad pågår :)?

Dom la den i arkiv och låste tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Singel:

Dom la den i arkiv och låste tråden.

Aha... Rätt gjort iaf.

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Skrivet av tonix:

Är det bara för mig nyheten om vem som vann asus rog dreammachine borttagen?

Har dom ändrat vinnare? Eller vad pågår :)?

Skrivet av Singel:

Dom la den i arkiv och låste tråden.

Skrivet av smacked:

Aha... Rätt gjort iaf.

Ledsen för off,, Men bara jag som tycker att 'ramsan' har blivit editerad?
Undra om de kommer med någon förklaring ?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ledsen för off,, Men bara jag som tycker att 'ramsan' har blivit editerad?

Nej, det kan jag inte påstå.

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Undra om de kommer med någon förklaring ?

Något för att lugna stormen kanske. Samtidigt, vad skulle de säga?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lambi:

Härlig video, och jag förstår vad man vill åstadkomma - familjekänsla på Swec

Dock har jag, efter fyra år på sweclockers, inte fått känna av familjekänslan här. Det känns som att det är lite för mycket troll, lite för mycket p12 och lite för mycket fanboy-gnabb ... Tråkigt tycker jag, eftersom att jag VET att det finns trevligt folk där ute i stugorna. Hur som haver, god jul på er allihop.

Själv förstår jag inte hur man kan ens känna snudden av familjekänsla på internet.

Låter tragiskt om man skulle ha det ärligt talat

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon134512:

Själv förstår jag inte hur man kan ens känna snudden av familjekänsla på internet.

Låter tragiskt om man skulle ha det ärligt talat

Så du tror inte att man kan känna samhörighet med människor man spenderar tid med på internet? Till exempel människor man suttit i forum med 6 månader+? Folk man skypar med samtidigt som man kör instanser i WoW? Folk som man spelar COD/HON/LOL/CS med? Internet är ett kraftfullt socialt medie, och om man inte kan känna något för människor som blottar sin själ (förvisso i text, men fortfarande) då är man känslokall. Ett forum är ju mycket mer än bara köpråd och rena fakta.

Och klart som fan att man känner samhörighet över internet, se bara på sweclockers ölkväll som anordnades för ett tag sen ...

Permalänk
Skrivet av Sephinator:

Haha!
Nu läste jag på wikipedia om julklappsrim!
Och det är någon rolig jävel som har redigerat och skrivit det här.

Julklappsrim - Wikipedia

Ursäkta, Jag menar ingent illa. Men är swe teamet helt bakom flötet?

Jag menar att om dom inte ens säger att dom gjorde ett misstag, att dom inte förklarade att rim var tillåtna,
i stället för att möta medlemmarna är värdigt fel.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Geeks
Grundare

Hallå där! Självklart bemöter vi kritik och vidtar åtgärder, men det har varit svårt att göra under julhelgen och det hoppas jag att alla har förståelse för och vi har också behövt tid att prata internt. Vi tolererar inte en massa påhopp från vissa individer som inte kan behärska sig och som är ute efter att skapa en dålig stämning, därför är tråden låst, men kritiken nådde fram redan vid första påpekandet. Ett bemötande kommer i ROG-tråden alternativt i forumet, vänligen håll denna diksussionstråd utanför.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem