Permalänk
Medlem

Nya Burken Fractal Design XL

Här är mitt senaste datorbygge:

Cpu: Q6600

Gpu: xfx GTX 260 Black Edt

Minne: Kingston Hyper X pc-8500 4gb ( 2x2 )

Moderkort: Asus p5b Deluxe

Nätdel: Corsair VX 550 W

HDD: 3 x 500 GB Seagate, 1 x 500 GB Hitachi, 1 x 2 TB WD Green

Nya Burken Fractal Design XL

Permalänk
Medlem

Gillar hur skärmen satt, det va riktigt snyggt faktist.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Hedersmedlem

Hahaha kan inte haja att jag ser en IDE-kabel på de här bilderna!

Seriöst, vem använder såna än idag?

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Hahaha kan inte haja att jag ser en IDE-kabel på de här bilderna!

Seriöst, vem använder såna än idag?

Knappast något fel med det, har bara haft sata brännare i 8månader.

Permalänk

Snälla gör om alla texter så det inte ser ut som en femåring har skrivit dem. Ex "Här e de mycke som ska lägga till". oO

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Robeliboban:

Knappast något fel med det, har bara haft sata brännare i 8månader.

Det är möjligt, men de är ganska ovanliga när man ändå har en dator som är relativt "upp to date".

Till och med min 3 år gamla dator hade endast SATA.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Det är möjligt, men de är ganska ovanliga när man ändå har en dator som är relativt "upp to date".

Till och med min 3 år gamla dator hade endast SATA.

Köpte min första sata brännare augusti detta år, körde en rund ide kabel från den förra och det var inga problem. Den packade dock ihop efter endast 3 år så fick köpa en ny.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd

Fin dator men det var inte så jätterymligt jämfört med ett 800D, fläkten i taket var ganska så mycket i vägen såg det ut som, ingen bamse kylare får plats där inte (?). Tycker att jag har relativt bra med plats jämfört med XL som jag ser det. Fin Extern hdd, har en likadan fast 1tb, hur bra som helst :)! 5p, fint bygge.

Permalänk
Medlem

5p för katten,hehe

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem

Du borde ta en massa mer kort på ditt rum också och visa hur det ser ut jag är också väldigt nyfiken på att få hur din säng hålls upp eftersom att jag ser att stommen är fast skruvad i väggen ska göra om mitt rum som inte är så jättestort och jag funderar på om man ska göra en stor bred säng som hänger från taket så att jag får plats med en större soffa i mitt rum

5p för att katten smälter in så bra på skrivordet! ;D

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB