Byt julklappar i SweClockers marknad

Permalänk
Melding Plague

Byt julklappar i SweClockers marknad

Fått en julklapp för mycket? I mellandagarna är det gratis att annonsera i SweClockers marknad.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

jag får inte rabattkoden att fungera.

Permalänk

Underbart, här ska säljas

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Toppen, la ut mina 8GB DDR3 1600MHz Corsair så får vi se om någon nappar. Kul med gratis annonser så här, det blir verkligen fart på marknaden då.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

Lägger ut två XBOX 360 G2 inatt ! Håll utkik.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Mitt chassi + nätagg lär åka ut inatt. Trevlig idé av Sweclockers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av acke5:

Lägger ut två XBOX 360 G2 inatt ! Håll utkik.

Jag väntar!

Visa signatur

Windows 10 Define Nano S I ROG Strix B450 ITX I Ryzen 5 3600 I Sapphire HD 7970 I Corsair SF600W Platinum I HyperX Fury 16GB 2993MHz CL17 I SSD 840EVO 500GB I Asus MG28UQ, 4K, 60Hz, 1ms, Freesync
Annat I Lenovo Y50-70 I Acer 5739G I Razer Imperator I Logitech Z623 I

Permalänk
Hedersmedlem

Ofan. Har alltid trott att det varit gratis att annonsera på SweC. Där lärde man sig något nytt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av acke5:

Lägger ut två XBOX 360 G2 inatt ! Håll utkik.

jag tar en ^^

Permalänk

haha!

Visa signatur

one love, thanks

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Überklass:

Ofan. Har alltid trott att det varit gratis att annonsera på SweC. Där lärde man sig något nytt.

Jag vill minnas att det var det för nått årsen. Men man ska ju tjäna pengar på att driva sidan också. Emil och jonas ska väll ha en lön dem också:)

Själv la jag ut några processorer och moderkort

Visa signatur

1. AMD 1090T 4.2GHZ, Asus IV formula, 4GB Corsair 1600MHz DOMINATOR GT, HD6970
2. AMD 1055T 4.2GHZ, Asus IV formula, HD4870x2, 4GB A-Data
3. AMD B55 4.1Ghz, MSI 770 c45, 4GB A-Data, HD4870

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av reader:

Jag vill minnas att det var det för nått årsen. Men man ska ju tjäna pengar på att driva sidan också. Emil och jonas ska väll ha en lön dem också:)

Själv la jag ut några processorer och moderkort

Absolut, klart att dom ska ha pengar. Jag visste bara inte om det utan har alltid utgått ifrån att det varit gratis.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Duktiga marknadsförare

Riktigt trevlig idé. Synd att man är helt avgränsad från möjligheten till en bra affär pga. geografiska skäl.

Permalänk
Medlem

Synd

Synd att man inte varit medlem i tre månader än...

Permalänk
Medlem

Tråkigt att folk ska lägga ut sina annonser om och om för att hamna först.. De kanske betalar för det, vad vet jag. Men det är ju flertalet annonser som dyker upp hela tiden.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av scienta:

Tråkigt att folk ska lägga ut sina annonser om och om för att hamna först.. De kanske betalar för det, vad vet jag. Men det är ju flertalet annonser som dyker upp hela tiden.

Rapportera gärna in (via rapportera-länken i annonserna) om du ser dubletter. Inte tillåtet att ha dubletter i marknad förstås nu när det är gratis.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Rapportera gärna in (via rapportera-länken i annonserna) om du ser dubletter. Inte tillåtet att ha dubletter i marknad förstås nu när det är gratis.

Will do. Men som sagt så vet jag inte om de betalar för att hamna överst. Sökte lite snabbt på en annons jag sett en del utav och hittade bara 1, så antar att just han betalar för det. Men jag klickar rapportera om jag ser något dubbelt.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

nice då åker min gamla dator ut i slutet av denna veckan

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |

Permalänk
Skrivet av scienta:

Will do. Men som sagt så vet jag inte om de betalar för att hamna överst. Sökte lite snabbt på en annons jag sett en del utav och hittade bara 1, så antar att just han betalar för det. Men jag klickar rapportera om jag ser något dubbelt.

tanken har inte slagit dig att han tar ner den gamla annonsen och lägger upp den på nytt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av reader:

Jag vill minnas att det var det för nått årsen. Men man ska ju tjäna pengar på att driva sidan också. Emil och jonas ska väll ha en lön dem också:)

Själv la jag ut några processorer och moderkort

Skrivet av Überklass:

Ofan. Har alltid trott att det varit gratis att annonsera på SweC. Där lärde man sig något nytt.

Vad hände med "äran, beröm och våran eviga tacksamhet" som betalning?

Bra initiativa av Sweclockers att öppna upp lite julpynt såhär i mellandagarna.

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem
Skrivet av boppleplutten:

tanken har inte slagit dig att han tar ner den gamla annonsen och lägger upp den på nytt?

Läs om, läs rätt:

Skrivet av scienta:

Tråkigt att folk ska lägga ut sina annonser om och om för att hamna först.. De kanske betalar för det, vad vet jag. Men det är ju flertalet annonser som dyker upp hela tiden.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather