Permalänk

Måste bara fråga, Är inte pioneer suben till en bil?

Visa signatur

måndagar är ett värdelöst sätt att slösa bort en sjundedel av sitt liv.

Permalänk
Medlem

Åh, U3011 är verkligen en fet skärm. Sneglar mot dem allt mer, min U2410 börjar kännas liten

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[MSK:

Jäger;10627783']Måste bara fråga, Är inte pioneer suben till en bil?

Stämmer bra, låg bara där vid fototillfället.

Skrivet av Lambi:

Åh, U3011 är verkligen en fet skärm. Sneglar mot dem allt mer, min U2410 börjar kännas liten

Efter man suttit vid en 30" är det mesta litet

Permalänk
Medlem

vart fick du tag i den där skuplasten du hade som ljudisolering, min dator låer förjävligt så skulle behöva lite

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

vart fick du tag i den där skuplasten du hade som ljudisolering, min dator låer förjävligt så skulle behöva lite

Bbiltema, högtalardämpning
Under ligger det bitum

Permalänk
Medlem

Är skärmsetupen till salu? kan nog komma med ett bra bud annars!

Permalänk
Medlem
Skrivet av camitza:

Är skärmsetupen till salu? kan nog komma med ett bra bud annars!

Nä inte direkt, beror ju på budet?
Kan tänkas att jag kan sälja sidmonitorerna, är sugen på att köpa matchande Dell monitorer dit.

Permalänk
Medlem

är det 20 eller 22 tummare till sidorna? Är sugen på din 30-tummare

Permalänk
Medlem
Skrivet av camitza:

är det 20 eller 22 tummare till sidorna? Är sugen på din 30-tummare

20" 4:3 skärmar med 1600x1200 i upplösning för att matcha 30"arns 2560x1600.
30"arn köpte jag för mindre än en månad sen så den har jag inga planer på att sälja
Finns att köpa på dustin home för 12495 kr på kampanj.

Permalänk

Vad äre för lurar du har? Sitter och velar på om jag ska köpa Xb300 eller Xb700 undrar hur stor skillnaden är i ljudet? Hur stor skillnad är det mot andra lurar i bas (Låt oss säga Siberia V1) Och vad driver du dom med?

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verkligen:

Vad äre för lurar du har? Sitter och velar på om jag ska köpa Xb300 eller Xb700 undrar hur stor skillnaden är i ljudet? Hur stor skillnad är det mot andra lurar i bas (Låt oss säga Siberia V1) Och vad driver du dom med?

Jag har ett par XB700, tycker dom är riktigt grymma, iaf med rätt förstärkare. Med min gamla HK stärkare var det ett jäkla tryck, med Audio Pro stereon är det nästan värre än att koppla direkt på ljudkortet.
Går i funderingarna på att köpa en hörlursförstärkare men dom är ju dyrare än lurarna
Jämför jag med mina gamla lurar(Några Pioneer hemma bio lurar i 1600 kr klassen) så är basen mycket tyngre och går djupare. Har tyvärr inte lyssnat på Siberia eller XB300. Men känns som XB300 är lite mer gjord för att vara portabel även om dom vill påstå att XB700 är mp3 lurar med
Tips är att köpa XB700 på nån butik som har öppet köp o lyssna o se vad du tycker om dom.
Netonnet vet jag säljer båda lurarna, så du kan ju köpa båda o testa dom o se vilken du trivs bäst med.
Dom brukar vara schysta på öppet köp om man är noga och inte sliter upp förpackningen. Tror dock dom bytt förpackning på XB-serien. Innan var det sånna man enkelt kunde öppna o packa igen. Nu är det nog såna man måste klippa upp. Annars går det kanske hitta nån butik som har demo-ex.
Jag vet att man kan få pröva lurar på Sony Center i Stockholm.

Permalänk

Wallpaper plz?
Annars, jävlar vilka högtalare

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Skrivet av Infinity_90:

Problemet är ju att jag inte har förstärkare eller ljudkort att tala om >_<

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verkligen:

Problemet är ju att jag inte har förstärkare eller ljudkort att tala om >_<

Aha, då blir det kanske inte så jätte stor skillnad mot siberia lurarna.

Permalänk

Hur mycket kräm tror du jag behöver? räcker ett Asus Xonar DX - Inet.se ?

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verkligen:

Hur mycket kräm tror du jag behöver? räcker ett Asus Xonar DX - Inet.se ?

Sitter ett sånt i min burk så kan testa direkt på ljudkortet imorn, nu ska jag sova

Permalänk
Medlem

Vad var det för jättefläns på prollen?

Och vad är det för sidoskärmar? Jävligt smart och snyggt! ^^

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

Vad var det för jättefläns på prollen?

Och vad är det för sidoskärmar? Jävligt smart och snyggt! ^^

Jätteflänsen är en Scythe Orochi, sidskärmarna är 2 st Viewsonic VP201

Permalänk
Medlem

Schysst galleri!

Mycket trevligt galleri av dig Infinity, vet inte om du minns mig men en gång i tiden inspirerade du mig faktiskt att ta steget till två skärmar och gav mig lite hjälp att få igång det. Tänkte passa på och se om du kan något om mitt problem och har tid att hjälpa mig lite.

Nu har jag tagit steget och pyntat upp rejält, fixade tre stycken 24 tummare, jag hade ju både pengar och skrivbordsyta så varför inte!

Problemet uppstod när jag skulle få igång hela kalaset. Mitt GTX295 hade ju bara två DVI portar så jag fixade ett 5850 jag kom över billigt, kortet hade ju både HDMI och Displayport utöver DVI portarna, så jag trodde det skulle fixa biffen. MEN...

När man kopplar i den tredje skärmen i HDMI uttaget så känner datorn och grafikkortet av att den är där, men i Windows inställningarna är skärmen grå och det går inte att utöka skrivbordet till den. I Catalyst påstår grafikkortet att jag måste stänga av en annan skärm för att få den tredje aktiv.

Hur har du fått igång dina tre skärmar? Vet du hur jag kan få min tredje skärm att hoppa igång?

Visa signatur

Define Mini | Maximus V Gene | i5 3570k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 770 SC ACX

Permalänk
Medlem
Skrivet av olger:

Mycket trevligt galleri av dig Infinity, vet inte om du minns mig men en gång i tiden inspirerade du mig faktiskt att ta steget till två skärmar och gav mig lite hjälp att få igång det. Tänkte passa på och se om du kan något om mitt problem och har tid att hjälpa mig lite.

Nu har jag tagit steget och pyntat upp rejält, fixade tre stycken 24 tummare, jag hade ju både pengar och skrivbordsyta så varför inte!

Problemet uppstod när jag skulle få igång hela kalaset. Mitt GTX295 hade ju bara två DVI portar så jag fixade ett 5850 jag kom över billigt, kortet hade ju både HDMI och Displayport utöver DVI portarna, så jag trodde det skulle fixa biffen. MEN...

När man kopplar i den tredje skärmen i HDMI uttaget så känner datorn och grafikkortet av att den är där, men i Windows inställningarna är skärmen grå och det går inte att utöka skrivbordet till den. I Catalyst påstår grafikkortet att jag måste stänga av en annan skärm för att få den tredje aktiv.

Hur har du fått igång dina tre skärmar? Vet du hur jag kan få min tredje skärm att hoppa igång?

----------
Du behöver en displayport adapter till dvi/hdmi eller vga, dock aktiv sådan, inte dessa superbilliga som ej är aktiva, finns en billig till vga som sapphire säljer t e x , hittas via t e x komplett osv ifall man vill komma billigt undan, men det beror ju på vad för ingångar din skärm har

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

----------
Du behöver en displayport adapter till dvi/hdmi eller vga, dock aktiv sådan, inte dessa superbilliga som ej är aktiva, finns en billig till vga som sapphire säljer t e x , hittas via t e x komplett osv ifall man vill komma billigt undan, men det beror ju på vad för ingångar din skärm har

Okej! Varför måste man använda displayport för egentligen?

Min skärm har både VGA, DVI samt HDMI. Jag vill använda DVI eller HDMI så jag får digital signal, har du lust att länka den billigaste adaptern som klarar av detta?

Visa signatur

Define Mini | Maximus V Gene | i5 3570k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 770 SC ACX

Permalänk
Medlem
Skrivet av olger:

Okej! Varför måste man använda displayport för egentligen?

Min skärm har både VGA, DVI samt HDMI. Jag vill använda DVI eller HDMI så jag får digital signal, har du lust att länka den billigaste adaptern som klarar av detta?

-------------------------
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=608530

enkelt förklarat så går hdmiporten och dviportarna ej att använda samtidigt pga de använder samma länkning typ...är så dålig på att förklara det här, men iallafall , adaptern ska lösa problemet åt dig

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

-------------------------
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=608530

enkelt förklarat så går hdmiporten och dviportarna ej att använda samtidigt pga de använder samma länkning typ...är så dålig på att förklara det här, men iallafall , adaptern ska lösa problemet åt dig

Okej, jag misstänkte nästan det. Stort tack för hjälpen, gott nytt år!

Ursäkta Infinity att jag lånade ditt galleri!

Visa signatur

Define Mini | Maximus V Gene | i5 3570k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 770 SC ACX

Permalänk
Medlem
Skrivet av olger:

Okej, jag misstänkte nästan det. Stort tack för hjälpen, gott nytt år!

Ursäkta Infinity att jag lånade ditt galleri!

Ingen fara, hoppas du fått svar på dina frågor.

Permalänk
Medlem

fan vad nice!

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Har själv beställt en dell u3011! hur fungerar den att spela på? är det massor av input lag eller flyter det på som vilken skärm som helst? jag spelar egentligen bara WoW. Men du har riktigt snygg setup! önskar att mina skärmar också gick i pivot läge!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lixz:

Har själv beställt en dell u3011! hur fungerar den att spela på? är det massor av input lag eller flyter det på som vilken skärm som helst? jag spelar egentligen bara WoW. Men du har riktigt snygg setup! önskar att mina skärmar också gick i pivot läge!

Har spelat Black Ops och WoW på den och båda har funkat utan nån märkbar skillnad mot tidigare skärmar.

Permalänk
Medlem

Väldigt fin bakrund på skärmarna.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Fan vad snygg skärm, sån vill jag med ha. 5P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jez91:

Fan vad snygg skärm, sån vill jag med ha. 5P

Det kan du få med, bara inhandla från dustin