Permalänk
Medlem

Beri-MiniGamer

En liten dator!

Beri-MiniGamer

Visa signatur

-NOOK- -TABOR-

Permalänk

Lista dina specs!

gillar modden för övrigt snyggt jobb.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd

Grymt snyggt, dock lite för mkt med lysdioderna :/

Gillar sidpanelen (+att de va ett fläkt-hål på panelen )

Plastbiten såg lite lustig ut, gjorde inte saken så mkt bättre men kreativitet är inte att underskatta 5p

Permalänk

Fattar inte varför du gör ett såkallat "fläkthål" för ingenting och sen sätter över ett galler... för ingenting xd

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Currybarnet:

Fattar inte varför du gör ett såkallat "fläkthål" för ingenting och sen sätter över ett galler... för ingenting xd

Det ser ju najs ut

Du vet vem det e eller?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Racka:

Det ser ju najs ut

Du vet vem det e eller?

jaa de är freddan men ett fläktgaller för lixom... en "vägg"

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk

Fint, riktigt snyggt utskärt i sidan

Annan kylare på det så blir det mums

Permalänk
Medlem
Skrivet av Currybarnet:

Fattar inte varför du gör ett såkallat "fläkthål" för ingenting och sen sätter över ett galler... för ingenting xd

För att jag har en möjlighet att sätta in en fläkt på baksidan gallret. + att jag hade tidigare 2 stycken platser på sidan av chassit så jag kände att jag ville ha en.

Visa signatur

-NOOK- -TABOR-

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Lista dina specs!

gillar modden för övrigt snyggt jobb.

ska fixa detta!

Visa signatur

-NOOK- -TABOR-

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Grymt snyggt, dock lite för mkt med lysdioderna :/

Gillar sidpanelen (+att de va ett fläkt-hål på panelen )

Plastbiten såg lite lustig ut, gjorde inte saken så mkt bättre men kreativitet är inte att underskatta 5p

lysdioderna/lysrören är inkopplade till funktions/fläkt panelen så de gör så att jag får möjligheten att "dimma" ner dem.

Visa signatur

-NOOK- -TABOR-

Permalänk

Är det bara jag som tycker att det är bland de fulaste som finns att ha en fläkt i chassisidan blandat med ett fönster?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Om du har en hyfsad skrivare hemma så kan du köpa "klisterpaper" permanent/icke-permanent för ca 7 kr arket(10 pack) om jag inte minns fel. Blev riktigt nöjd med några jag gjort med Canon pixima mp500 skrivare och klisterpappret jag länka.
Annars är det nog svårt att hitta någon om du inte ska göra en större beställning(ungefär 50<) eller liknande.

Visa signatur