Permalänk
Medlem

Bärbar sökes, runt 10k

Hej! Ska nu köpa en ny bärbar. Och jag ska använda den till programmering, webbdesign, spela spel, film osv.

helst under 10 k såklart, och någon från inet.se såg att dem inte har mobilty grafikkort som jag inte vill ha då, vill helst ha en HD Radeon, det bästa såklart. och en i5 processor med bra i ram minne och i hårddisk med helst 7200 rpm

Visa signatur

Stationär: Ingen just nu, men snart.

Telefon: Iphone 3GS

Bärbar: MacBook Pro från 2011.

Permalänk

storlek?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wiland:

Hej! Ska nu köpa en ny bärbar. Och jag ska använda den till programmering, webbdesign, spela spel, film osv.

helst under 10 k såklart, och någon från inet.se såg att dem inte har mobilty grafikkort som jag inte vill ha då, vill helst ha en HD Radeon, det bästa såklart. och en i5 processor med bra i ram minne och i hårddisk med helst 7200 rpm

Men nu Fan är det nog med trådar från dig!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andy Mcdee:

spelar ingen roll inte mer än 15 iallfall

Visa signatur

Stationär: Ingen just nu, men snart.

Telefon: Iphone 3GS

Bärbar: MacBook Pro från 2011.

Permalänk
Medlem

Gjort över 15 st trådar om att du ska skaffa en ny bärbar dator!
Dags att sparar lite pengar och SEN lägga upp en tråd om att du vill köpa en ny data och säga en budget.
Väldigt för många trådar!

Permalänk
Medlem

Du, jag har cash, men jag vill ha eller se så många olika alternativ som möjligt,jag ber om ursäkt för trådarna!

Visa signatur

Stationär: Ingen just nu, men snart.

Telefon: Iphone 3GS

Bärbar: MacBook Pro från 2011.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wiland:

Du, jag har cash, men jag vill ha eller se så många olika alternativ som möjligt,jag ber om ursäkt för trådarna!

Skaffa MsiGx660: i5 460, Mobility Radeon 5870, Full HD!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon162937:

Skaffa MsiGx660: i5 460, Mobility Radeon 5870, Full HD!

Okej tack! Är det jätte stor skillnad på Mobility och inte Mobility?

Visa signatur

Stationär: Ingen just nu, men snart.

Telefon: Iphone 3GS

Bärbar: MacBook Pro från 2011.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wiland:

Okej tack! Är det jätte stor skillnad på Mobility och inte Mobility?

Det heter mobility för att det är i en laptop! Det finns inga "vanliga" Radeon i Bärbara... 5870 är i stort sett det bästa du får..

Permalänk

ska du ha en dator som är mindre än 15 tum och klarar spel rekomenderas acer 3830TG (13.3 tum) eller asus u41jf (14 tum) http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=616754,790907,798211,798...

Vill du ha en som är 15.6 så är msin ett bra alternativ.