Hur vet man om man har ett slim Xbox?

Permalänk

Hur vet man om man har ett slim Xbox?

Kan man se det på maskinen? tack på förhand

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main: Corsair 330R, MSI X99 SLI PLUS, Intel Core i7 5820 @ 4,2GHz, Noctua NH-U12P SE2, HyperX Fury 32 Gb, Gigabyte GTX 970 4 Gb
Server: Fractal Design R4, Asrock Extreme4 Z77, Intel Core i5 3570k, Noctua NH-U12P SE2, Corsair Vengeance 8Gb, Adata SP550 120GB , 3x 3TB WD Red
Bärbar: Dell XPS 13 i5, 8Gb

Permalänk

Mycket märkligt. Jag köpte Xboxen ifrån komplett medföljande Forza och Alan wake för 2195, och då stod det inte något om slim. här: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=616260 -vad är detta?

Min konsol har blank finish, ej matt som är på bilden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweclockernn:

Mycket märkligt. Jag köpte Xboxen ifrån komplett medföljande Forza och Alan wake för 2195, och då stod det inte något om slim. här: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=616260 -vad är detta?

Min konsol har blank finish, ej matt som är på bilden.

Det är en slim! Eller slim och slim, jag skulle kalla den för "mindre tjock än den vanliga"

Permalänk
Permalänk
Medlem

Den maskinen utan inbyggt minne men med 250gb hårddisk har blank finish, modellen utan hårddisk med 4gb på moderkortet har matt finish.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Ok, men det är ett slim eller? Tänkte sälja av den nämligen, var för krånglig maskin för mig, så jag bör veta så jag inte förfalskar annonsen.

Permalänk

Konstigt dock att det står att det är en "elite", i den där videon om man klickar på komplett länken

Permalänk
Medlem

Det är ju ganska enkelt. Är ditt xbox svart och det inte står elite på kartongen har du ett slim. Köpte du det nyligen ÄR det ett slim.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

ok, perfekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Den maskinen utan inbyggt minne men med 250gb hårddisk har blank finish, modellen utan hårddisk med 4gb på moderkortet har matt finish.

FEL!!!! Jag har Kinect paketet med 4Gb Slim modellen och den har Blank finnish.
I butiken hade dom dessutom bägge modeller uppsatta sidan om varandra och det enda som gjorde att man kunde skilja dom åt var att man såg HD:n på den ena

Visa signatur

.::. Be Quiet Silent Base 800 :: Corsair RM1000i :: Asus ROG Strix B550-F Gaming :: AMD Ryzen 7 5800X :: Be Quiet Dark Rock 4 PRO :: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB 3600MHZ :: Crucial MX500 1TB :: Seagate ST8000DM004 :: RTX 2080 Super :: Sound BlasterX AE-5 :: Samsung G3 32" 165Hz .::.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neomike:

FEL!!!! Jag har Kinect paketet med 4Gb Slim modellen och den har Blank finnish.
I butiken hade dom dessutom bägge modeller uppsatta sidan om varandra och det enda som gjorde att man kunde skilja dom åt var att man såg HD:n på den ena

Det har du rätt i. Det verkar som att man får en gloss oavsett paket om man köper kinect bundlen.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

hur kan en xbox vara för krånglig?