Permalänk
Medlem

Pill på nätagget (Project P.O.I.Z)

Idag har jag tagit lite bilder på när jag öpnnar upp et corsair vx550w Nätagg, alla bilder har genomgått en process i photoshop och alla bilder tillhör mig.

Jag kollade mest på om man måste lossa lådan när man ska sleeva sen men det verkar onödigt^^

Pill på nätagget (Project P.O.I.Z)

Permalänk

Fint;) kan du skicka dom ikonerna som du har på ditt ROCKERDOCK, dom va riktigt stilrena !

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tackar!

Permalänk

Varför redigerade du alla bilder?
Tycker inte bilderna blev bättre eller snyggare, tvärt om.
Vattenstämpeln ser bra ut men allt annat föll inte mig i smaken.
3p får du av mig.

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk

Ta bort det där by poizonking(?) eller ändra typsnitt. Och sluta lula runt i photoshop och gör någonting. Sen sleeva enda in i nätaggregatet ser så fult ut annars!

Permalänk

vilken fin bok du har där

Visa signatur

http://www.youtube.com/user/TheHarduploader?feature=guide För dig som gillar Hardcore Hardstyle Dubstep Drumstep Triphop Electro

Permalänk
Skrivet av LightBlizz:

Ta bort det där by poizonking(?) eller ändra typsnitt. Och sluta lula runt i photoshop och gör någonting. Sen sleeva enda in i nätaggregatet ser så fult ut annars!

Han kanske inte vill förstöra nätagget Jag personligen tycker inte det är så speciellt snyggt med sleevning!

Visa signatur

http://www.youtube.com/user/TheHarduploader?feature=guide För dig som gillar Hardcore Hardstyle Dubstep Drumstep Triphop Electro

Permalänk
Skrivet av MonKey^sWe^:

Han kanske inte vill förstöra nätagget Jag personligen tycker inte det är så speciellt snyggt med sleevning!

Förstöra? :S
Han har ju ändå ingen garanti kvar på det.

Permalänk
Skrivet av LightBlizz:

Förstöra? :S
Han har ju ändå ingen garanti kvar på det.

Naj, "förstöra" så menar jag det med sleevning!

Visa signatur

http://www.youtube.com/user/TheHarduploader?feature=guide För dig som gillar Hardcore Hardstyle Dubstep Drumstep Triphop Electro

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

Förstöra? :S
Han har ju ändå ingen garanti kvar på det.

Just därför han inte ska förstöra det skämt o sido. Väntar med poäng

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

Garantin hade redan gått ut och jo jag ska sleeva det, att redigera allt är ett sätt att berätta att jag har jävligt mycket fritid, blir seriösare sen när min sleeve kommer ;3

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

Ta bort det där by poizonking(?) eller ändra typsnitt. Och sluta lula runt i photoshop och gör någonting. Sen sleeva enda in i nätaggregatet ser så fult ut annars!

Poizonslug if may och jag ska byta font sen, ska sleeva så långt in som det går

Permalänk
Skrivet av LightBlizz:

Ta bort det där by poizonking(?) eller ändra typsnitt. Och sluta lula runt i photoshop och gör någonting. Sen sleeva enda in i nätaggregatet ser så fult ut annars!

Måste faktiskt hålla med där. Om du vill att folk ska ta dig mer seriöst som moddare (såg ditt andra galleri) måste du sluta med alla lol, smileys, långa ord som feeet m.m. Kolla in hur sack skriver i sina byggen. Han borde många moddare ta efter enligt mig.

Obs! bara konstruktiv kritik Obs!

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas Ph:

Måste faktiskt hålla med där. Om du vill att folk ska ta dig mer seriöst som moddare (såg ditt andra galleri) måste du sluta med alla lol, smileys, långa ord som feeet m.m. Kolla in hur sack skriver i sina byggen. Han borde många moddare ta efter enligt mig.

Obs! bara konstruktiv kritik Obs!

Jo den var iaf konstruktiv ;), Ska tänka på det. Men jag kommer låta resultatet låta tala för sig själv, Jag är bara 17 medans hannes är 22 och T.ex. wolverine är nog mycket äldre än så. Jag är lite mindre mogen helt enkelt, Får se om det återspeglas på resultatet eller inte