Permalänk

Medal of honor problem

Hej

Tänkte sätta mig och lira lite MOH online och givetvis så gjorde ajg ett ea konto Men när ja ska logga inte står det bara tryck in serial key. Numrena som redan står i dessa fält är den kod som ajg använde för att installera spelet med och när ajg trycker på submit så står det bara att koden redan använts. hur tusan kan den det? Spelet har legat inplastad ända sedan jag fick det...

hjälp tack....

Permalänk
Medlem

Hör med deras online support.

support.ea.com/chat

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem

hahahahaha a fyfan. Ännu en kille som har problem med EA. Jag skrev en ny tråd nyss. Som just nu borde ligga under den här tråden.

EA är skit när det gäller online del. EXAKT det problemet du har hade jag med Battlefield 2 och Battlefield 2142. Nu har jag ett annat problem
med medal of honor =/.

EDIT: Fick nu kontakt med chatten och hoppas på hjälp. Trevlig personal i alla fall

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem. Du måste börja installera singelplayerdelen för att få fram CDkeyn. Pausa installationen och högerklicka för att få fram View CD Key.

Permalänk

okey tack