Permalänk
Medlem
Skrivet av Waxinator:

Inet, jag efterlyser en Tillbehörsflik direkt under Grafikkort.
Den bör innehålla SLI och CrossFire bryggor, DVI-konvertering och liknande.

Varför säljer ni inte en enda SLI brygga och varför gömmer ni enda Crossfire bryggan under:
Datorkomponenter > Grafikkort > PCI-Express > AMD > PowerColor

SLI bryggor säljs väll icke separat och följer med varje moderkort som supporterar SLI ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waxinator:

Fraktkostnaden på 79:- var snabbt uppäten av det mycket högre priset hos Datorbutiken...
Inet.se 1034:- mot Datorbutiken.com 1610:- per par (64% högre pris)
http://www.inet.se/artikel/5315051/corsair-8gb-2x4096mb-1600m...
http://www.datorbutiken.com/default.aspx?Product=5315052

P.S. SweClockers medlemmar har dessutom fri frakt på köp över 500:- från Inet.

Vet att Inet har gratis frakt, men det hjälper ju inte när de inte har varorna i lager Och DB var billigare än Inet på minnena, hela 4 kronor billigare, var du fått ditt pris ifrån det vettekatten

http://www.datorbutiken.com//default.aspx?Product=5315051

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Skrivet av Zaspi:

SLI bryggor säljs väll icke separat och följer med varje moderkort som supporterar SLI ?

De säljs även separat och följer inte alltid med moderkortet.
Komplett.se säljer dem t.ex.
http://www.komplett.se/k/search.aspx?q=SLI+brygga

Skrivet av aMpari:

Vet att Inet har gratis frakt, men det hjälper ju inte när de inte har varorna i lager Och DB var billigare än Inet på minnena, hela 4 kronor billigare, var du fått ditt pris ifrån det vettekatten
http://www.datorbutiken.com//default.aspx?Product=5315051

Misstaget var mitt... Sorry! Jag lyckades jämföra med 2000MHz minnet i stället för med 1600MHz modellen.

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA

Permalänk
Medlem

Hur lång leveranstid är det på Edifier S330?
https://www.inet.se/artikel/6303382/edifier-s330-2-1

felstavning
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av globi:

Hur lång leveranstid är det på Edifier S330?
https://www.inet.se/artikel/6303382/edifier-s330-2-1

Står ju datum när dom får in dom. Räkna 1-2 dagar efter det (om dom får in dom som dom ska)

Permalänk
Medlem

Finns de intresse att ta in komponenter till riktig vattenkylning så som VGA block och annat?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Tjena, är det här 1x4GB eller 2x2GB stickor? det står ingen info om de.. http://www.inet.se/artikel/5304328/a-data-4gb-ddr3-pc10600-24...
Vill vara säker pga eventuellt framtida köp

Visa signatur

PhenomII x4 955 3.2Ghz @ 3.8Ghz | Corsair A50 | Lancool PC-K62 | PC HD5770 PCS+ | GA-MA790GPT-UD3H | 6GB DDR3 1333mhz (1x2GB, 1x4GB) | WD Black 640GB | Corsair VX550 | Samsung S223C | Scythe Kaze Master Pro 5.25"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goodia:

Tjena, är det här 1x4GB eller 2x2GB stickor? det står ingen info om de.. http://www.inet.se/artikel/5304328/a-data-4gb-ddr3-pc10600-24...
Vill vara säker pga eventuellt framtida köp

Är det inte en enda sticka?

Permalänk
Inet
Skrivet av jörgen:

Varför inte direktbetalning från ICA-Banken? jag har ju inget kreditkort och det hade varit skönt att slippa kostnaden för postförskott, fast den inte är så stor, men alla sätt att spara pengar är bra :-).

mv
jörgen

Tyvärr är det i dagsläget inte tekniskt möjligt för oss att erbjuda direktbetalning från ICA-banken.

Skrivet av Tedwallpro:

Vad jag är ute efter är "Cooler Master MegaFlow 200 Blå LED Fläkt" och "Akasa 140mm Blå LED Fläkt" eller liknande. har själv ingen erfarenhet av den typen men kommer bli en beställning någon gång i januari och då jag behöver komplitera ett chassi med en(1) 140MM och två(2) 200MM

Om det är skit fläkar eller inte har jag ingen aning om (kanske av den anledningen varför ni inte har dem)

//Micke

Vi kollar om det är något som går att få in!

Skrivet av Kilroy:

Ni borde verkligen leta efter fler mATX chassin, tycker ni har lite väl tråkigt utbud vad gäller det.
Framförallt billiga sådana.

Kom gärna med önskemål på lådor så kollar vi om det är något som går att få in!

Skrivet av Henrikfotograf:

Hej

såg för ett tag sen att ni hade fläkt hållare för thermalright ultra-120 extreme. Alltså dom i metall och jag undrar om ni kommer ta in dom igen?
letar som en galning på google.se efter dom

Edit. hittade dom på en tysk sida

Dessvärre utgått.

Skrivet av sharkfinz:

Haft mycket o göra i mellandagarna?

"Beställningar lagda vardagar före 17:00 skickas samma dag".

Jag beställde en hel del prylar, bl.a. moderkort o processor o lite sånt i onsdags kvart i fem, för att vara helt säker på att jag skulle få det på torsdagen. I vanliga fall brukar det vara helt klockrent, går hur fort som helst med 1 dags frakt...

Men...det packades inte förrän klockan 10 dagen efter, o lämnades inte in till posten förrän runt 17-tiden.
Lite synd då jag planerat att plocka ihop prylarna nu när man har långhelg

Det låter som om din order har hamnat i kläm någonstans.

Om ni misstänker att allt inte går rätt till med er order och om ni är ute i sista stund, slå oss gärna en signal så dubbelkollar vi att allt går som det ska.

Enligt våra loggar har alla ordrar med kompletta varor gått iväg samma dag. Ang. att paketet lämnades in sent har det med och göra att paketet skannas först hos posten, vi avlämnar paketet bra mycket tidigare än skanningen sker.

Skrivet av Duveke:

Reklam här på SweClockers hemsida.

BenQ TFT 24" XL2410T 3490:-
Sen när man går in på eran hemsida så står det 4054:-

Vad hände där igentligen?

Fixat nu!

Skrivet av Salvas:

Jag får väll erkänna att jag inte läst igenom alla inlägg i denna tråden, 127 sidor...
Men jag är lite nyfiken på varför inet inte har grafikkort från ASUS. Det finns ju andra produkter från dem hos er så varför inte grafikkort?
Skulle själv aldrig få för mig att köpa annat än ett ASUS grafikkort så därför blir det ofta att jag köper de andra komponenterna på annat håll också.
Och med tanke på att ASUS är väldigt stora inom just moderkort och grafikkort blir jag lite fundersam över varför ni inte skulle ha det.

Vi jobbar på att få in grafikkort från Asus, men tyvärr går det lite trögt.

Skrivet av Crafting:

När något har gått snett med en order eller något så brukar ni skicka ett paket som innehåller någon tröja och intel usb sak.
Sett några postat bild på det.

Undrar vad den där intel usb saken gör och säljer ni dem?

mvh

Det har varit en hel del saker från Intel. Allt ifrån handvärmare, USB-hub, termos, fleecetröja, rengörningsgel, USB-minne och annat!

Skrivet av Alle22:

Hur långt tid tar det att man får hem detta chassi? http://www.inet.se/artikel/6900448/silverstone-ps04b-precisio...

Har tyvärr ingen bekräftad leveranstid i dagsläget, men gissningsvis 1-2 veckor.

Skrivet av Swedish Berserk:

Hej. Nu kommer jag med en potentiellt kalas korkad fråga. Kundvagnslänkarna hur länge ligger dom uppe?

Det är en mycket bra fråga som är värd att ställas. Just nu har vi inte satt någon tidsbegränsning för kundvagnarna och kommer utvärdera hur det fungerar om något år. Lagring är billigt idag så förhoppningsvis löser vi att en kundvagnslänk aldrig försvinner.

Skrivet av Blk:

Inga planer på att börja sälja Clevo grejer?
tänkte eftersom ni bygger stationära så varför inte bärbara?

Vi har kollat på det, men tyvärr går det inte ihop rent ekonomiskt om man jämför med priser på bärbara datorer från de större tillverkarna.

Skrivet av Waxinator:

Inet, jag efterlyser en Tillbehörsflik direkt under Grafikkort.
Den bör innehålla SLI och CrossFire bryggor, DVI-konvertering och liknande.

Varför säljer ni inte en enda SLI brygga och varför gömmer ni enda Crossfire bryggan under:
Datorkomponenter > Grafikkort > PCI-Express > AMD > PowerColor

Bra förslag med kategorierna!

När det gäller SLI-bryggor är dessa tyvärr svåra att köpa in, men vi tar en titt om något går att lösa!

Skrivet av aMp:

Innan jag börjar "klaga" måste jag säga att jag har handlat nästan enbart av Inet i nästan 2 år och alltig varit "top-notch", men idag så gjorde de bort sig totalt och tappade mitt förtroende helt.

Skulle beställa 2st av dessa minnen: http://www.inet.se/artikel/5315051/corsair-8gb-2x4096mb-1600m...

Dock hade Inet bara 1st i web-lager (stod i MINST 2 timmar, säkert längre) så jag beställde ett därifrån och sedan ett likadant hos datorbutiken där jag hade en gratis frakt till godo (sparar 79 kronor, har det lite snålt nu med USA resa osv framför mig).

Beställningen hos Datorbutiken packades direkt och 30 min efter betalning så får jag mail om att den väntar på att posten ska hämta upp den. Hos Inet ligger orden under obehandlade ordrar och det står fortfarande 5 minuter efter att jag betalt min order att det finns 1st packet av minnena jag köpt i web-lager, och det kan ju inte stämma tänker jag (sålt mina nuvarande minnen så vill få hem nya, så jag kan skicka till köparen som redan har betalat för mina nuvarande).

Ringer upp Inet, får prata med en herre som talar om för mig att det är -1 i lager eller något sådant då han påstår att någon annan beställt precis sekunden innan mig. Men det går jag inte på. Det stod flera minuter efter att jag köpt och betalat för minnet att det fanns 1st i lager, och om det inte stämmer så är ju lager-systemet under all kritik.

Ber personen att ta bort min order och EFTER han gör det så står det att det finns 1st i web-lager igen?! Dock försvann det efter ett tag.

Var lämnar detta mig? Jag har slösat en fri frakt hos datorbutiken på ett minne och jag måste betala frakt en gång till på 79 kronor eftersom det andra redan är packat och klart. Hade Inet haft ett korrekt system som visat att de inte hade på lager hade jag köpt båda minnena hos Datorbutiken direkt eftersom jag vill ha de så snabbt som möjligt.

Tråkigt när man varit långvarig kund och köpt säkert 3-4 hela datorsystem där under 2 års tid. Frågade efter eventuell ersättning av han jag pratade med eftersom deras system helt uppenbart satt mig i en knivig sits, men det var absolut inte aktuellt. Så vänder mig hit och hoppas att en långvarig kund behandlas som den sig bör om den ska stanna kvar hos sitt favoritföretag.

Ursäkta eventuella stavfel, dåliga formuleringar osv. En kombination av trötthet och ilska fick mig att skriva detta.

Mvh och gott nytt år
Tommy

Det är alltid olyckligt när det blir någon miss och en order inte levereras trots att vi visar positivt lagersaldo på hemsidan. Vårt lagersaldo uppdateras var femtonde minut och stämmer i 99,9% av fallen. Ibland fallerar det tyvärr på grund av saker såsom att två ordrar kommer in nästan samtidigt eller att det är en lagerdiff som upptäcks precis när ordern ska plockas.

Att sådana här fel händer är tyvärr omöjliga att undvika, är det sista minnet en lagerdiff som upptäcks under plock eller att en order kommer in sekunden innan och snor produkten är det enda vi kan göra att försöka få tag på fler produkter så fort som möjligt eller, om det är möjligt, lösa en likvärdig till kunden.

När det gäller fraktkostnaden för en ny order så bjuder vi givetvis på denna.

Angående att ha lagersaldon som är live är det tyvärr svårt att översätta i praktiken på en större sida tusentals besökare samtidigt.

Vi ber hemskt mycket om ursäkt över det inträffade och om det är något vi kan göra för att rätta till det är du välkommen att kontakta oss.

Skrivet av wdont:

Tänkte fråga när det är beräknat att ni får in Sandy Bridge plattformen?

Håll utkik på vår hemsida 9 januari!

Skrivet av cat_fish_1:

Finns de intresse att ta in komponenter till riktig vattenkylning så som VGA block och annat?

Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta in vattenkylning då det blir trubbel med garantiärenden.

Vi har valt att begränsa oss till endast slutna system såsom Corsair H50/70 och Coolit.

Skrivet av Goodia:

Tjena, är det här 1x4GB eller 2x2GB stickor? det står ingen info om de.. http://www.inet.se/artikel/5304328/a-data-4gb-ddr3-pc10600-24...
Vill vara säker pga eventuellt framtida köp

Skrivet av Zuty:

Är det inte en enda sticka?

Jupps, en sticka!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Om det inte är exakt vad de har på lager behöver de inte skriva ut att de har 1 på lager, det är ju lurendrejeri. Uppskattat antal borde det stå eller liknande isf.

Att lagersaldon på hemsidan kan vara lite efter är något du borde vara medveten om och jag är rätt säker att dom har skrivit det också.

Förstår din irritation dock.

Permalänk
Medlem

Ville bara tacka Inet för snabb leverans av Fractal nätagget+ta in Asus grafik kort.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Som någon tidigare skrev så hade det varit bra med fler billiga mATX lådor.
Det jag söker är en liggande(desktop) mATX låda för ett lite bättre pris än dom ni har(1000kr kan jag tyvärr inte spendera på ett matx chassie). Kanske något i 500-krs klassen om det finns?

Visa signatur

AMD 955@4.2GHz | Corsair H60 (2x FD@1000rpm) | 460gtx 768mb@864mhz | Corsair 2x2gb 1600mhz | MSI 870A-G54 | Antec Three Hundred | OCZ 600w

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Citat:
Ursprungligen inskrivet av wdont
Tänkte fråga när det är beräknat att ni får in Sandy Bridge plattformen?

Inet
Håll utkik på vår hemsida 9 januari!

När kommer de finnas i färdiga paketerbjudanden hos er? Är det samma datum?

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk

La en beställning i tisdags morse på delar till en ny dator åt en kompis. Han ville ha Fractal Designs Define R2 och den fanns i lager (över 10 st fanns), precis som alla andra grejer.
Orderbekräftelsen kom som vanligt, allt fanns hemma och sakerna skulle skickas samma dag (bra eftersom de då skulle komma före helgen). Blev fundersam när jag inte sett något mer från dem idag, loggade in och ser att R2 har utgått och inte längre kan beställas.
Det får man väl leva med och kompisen tar nog lika gärna en R3, men varför låter Inet ordern bara ligga? Telefonnummer, mailadress och allt finns ju i profilen, prylarna är dessutom förskottsbetalade. Är det för mycket begärt att de hör av sig och frågar vilken låda man vill köpa istället? Alternativt då om de vill att de ska skicka resten av grejerna.

Det är alltså inte frågan om att den är tillfälligt slut, den kommer inte in igen. Så det är ingenting att vänta på heller.

Permalänk
Medlem

Nu har ni varit klumpiga på minnena igen.

Kapacitet (GB)
0-4096

Problemen är att dessa är inlagda som GB istället för MB

Corsair 512MB PC2700 DDR 333MHz
256MB PC2700, DDR333
A-Data 512MB PC3200, DDR400
Corsair 512MB PC3200, DDR400
A-Data 2048MB 667Mhz
Corsair 2GB 667MHz
Corsair VS 2GB
A-Data 4GB DDR3 PC10600 240-pin, 1333Mhz
128MB PC133/PC100 Dubbelsidigt
512MB PC133
Samsung 128MB PC133
Samsung 256MB PC133

och texten på denna bör ändras

A-Data 4GB DDR3 PC10600 240-pin, 1333Mhz DDR3, Kapacitet: 4096 GB, Hastighet: 1333 MHz, 240-pin DIMM,

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trollet23:

La en beställning i tisdags morse på delar till en ny dator åt en kompis. Han ville ha Fractal Designs Define R2 och den fanns i lager (över 10 st fanns), precis som alla andra grejer.
Orderbekräftelsen kom som vanligt, allt fanns hemma och sakerna skulle skickas samma dag (bra eftersom de då skulle komma före helgen). Blev fundersam när jag inte sett något mer från dem idag, loggade in och ser att R2 har utgått och inte längre kan beställas.
Det får man väl leva med och kompisen tar nog lika gärna en R3, men varför låter Inet ordern bara ligga? Telefonnummer, mailadress och allt finns ju i profilen, prylarna är dessutom förskottsbetalade. Är det för mycket begärt att de hör av sig och frågar vilken låda man vill köpa istället? Alternativt då om de vill att de ska skicka resten av grejerna.

Det är alltså inte frågan om att den är tillfälligt slut, den kommer inte in igen. Så det är ingenting att vänta på heller.

Han har ju uppenbarligen ett chassi undanlagt...

Permalänk
Medlem

när får ni in 560 kortet?

Permalänk
Skrivet av kobb3:

Han har ju uppenbarligen ett chassi undanlagt...

Va? Produkten är slut och kommer inte in igen, 0 st reserverade och 0 st skickade för mig. Trodde inte jag kunde vara tydligare.

Hur kan du få det till "uppenbarligen"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trollet23:

Va? Produkten är slut och kommer inte in igen, 0 st reserverade och 0 st skickade för mig. Trodde inte jag kunde vara tydligare.

Hur kan du få det till "uppenbarligen"?

Alltså, det tog 2 dagar efter att du beställt tills den var slutsåld och inte skulle kommatillbaka i lager, såldes har ju du en reserverad.

Du skrev inget om 0st reserverade...

Permalänk
Inaktiv

Det finns inga planer på att ta in EVGA moderkort och / eller grafikkort?

Permalänk

Hej,

Jag köpte nyligen en Zalman CNPS9900 MAX som också ska passa på 1155-socketen som släpps snart. Jag undrar vilken bracket som används (är det samma som 1156) eller ifall det släpps en speciell bracket man kan köpa fristående, och isåfall när kommer den in?

Permalänk
Medlem

Jag har hört att ni jobbar på att få in grafikkort från asus. Men jag saknar nästan MSI och Evga mer. Finns ingen chans att ni tar in från dom inom närmaste framtiden? Helst gärna inom närmaste månaden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willbreaker:

Hej,

Jag köpte nyligen en Zalman CNPS9900 MAX som också ska passa på 1155-socketen som släpps snart. Jag undrar vilken bracket som används (är det samma som 1156) eller ifall det släpps en speciell bracket man kan köpa fristående, och isåfall när kommer den in?

Om inte jag minns helt fel så är det samma bracket för 1156 som för 1155

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk

Det här löste Inet bra iallafall. Tydligen har det varit en bunt fel på R2 så de hade slutat sälja dem helt nu i veckan. De bad om ursäkt att de inte hört av sig och bytte R2 mot en R3, allt gott således.

Permalänk
Medlem

Tjaa inet! Har ett önskemål på att ni skaffar in produkten Corsair Gaming Audio Series™ SP2500. Dom nya högtakarna från Corsair. Är desperat på att få tag i ett exemplar!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Inet
Skrivet av Heligsomfan:

När kommer de finnas i färdiga paketerbjudanden hos er? Är det samma datum?

Vi kommer att börja sälja Sandy Bridge nu på söndag och under måndagen kommer vi att lansera ett par nya riktigt fullmatade Taurus. När det gäller uppgraderingspaket kommer de senare.

Skrivet av Dahle86:

Nu har ni varit klumpiga på minnena igen.

Kapacitet (GB)
0-4096

Problemen är att dessa är inlagda som GB istället för MB

Corsair 512MB PC2700 DDR 333MHz
256MB PC2700, DDR333
A-Data 512MB PC3200, DDR400
Corsair 512MB PC3200, DDR400
A-Data 2048MB 667Mhz
Corsair 2GB 667MHz
Corsair VS 2GB
A-Data 4GB DDR3 PC10600 240-pin, 1333Mhz
128MB PC133/PC100 Dubbelsidigt
512MB PC133
Samsung 128MB PC133
Samsung 256MB PC133

och texten på denna bör ändras

A-Data 4GB DDR3 PC10600 240-pin, 1333Mhz DDR3, Kapacitet: 4096 GB, Hastighet: 1333 MHz, 240-pin DIMM,

Fixas inom kort, tack för att du uppmärksammade det!

Skrivet av pokelia:

när får ni in 560 kortet?

Det finns tyvärr inga uppgifter om detta i dagsläget, men givetvis kommer vi att vara bland de första som erbjuder nya grafikkort till ett attraktivt pris.

Skrivet av anon150287:

Det finns inga planer på att ta in EVGA moderkort och / eller grafikkort?

Vi gjorde ett försök för något år sen, men tyvärr uteblev försäljningen och vi valde och sluta med EVGA.

Om EVGA erbjuder oss ett bra upplägg med rätt priser till er kunder är det inte omöjligt att vi börjar sälja dem igen.

Skrivet av Willbreaker:

Hej,

Jag köpte nyligen en Zalman CNPS9900 MAX som också ska passa på 1155-socketen som släpps snart. Jag undrar vilken bracket som används (är det samma som 1156) eller ifall det släpps en speciell bracket man kan köpa fristående, och isåfall när kommer den in?

1156-bracket bör passa. Vänligen kontakta vår serviceavdelningen om det skulle uppstå problem.

Skrivet av mapo:

Jag har hört att ni jobbar på att få in grafikkort från asus. Men jag saknar nästan MSI och Evga mer. Finns ingen chans att ni tar in från dom inom närmaste framtiden? Helst gärna inom närmaste månaden.

Det är tyvärr inget som vi kommer att ta in inom de närmsta månaderna.

Skrivet av Trollet23:

Det här löste Inet bra iallafall. Tydligen har det varit en bunt fel på R2 så de hade slutat sälja dem helt nu i veckan. De bad om ursäkt att de inte hört av sig och bytte R2 mot en R3, allt gott således.

Vi har tyvärr haft systemfel när det gäller R2-chassina. De syntes i saldot och i våra system såg det ut som att ordern skulle gå iväg, men tyvärr existerade ej dessa chassin. Vi ber om ursäkt hoppas att ett R3 fungerar lika bra.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av BlackDistortioN:

Tjaa inet! Har ett önskemål på att ni skaffar in produkten Corsair Gaming Audio Series™ SP2500. Dom nya högtakarna från Corsair. Är desperat på att få tag i ett exemplar!

Dyker upp på hemsidan inom kort! Har tyvärr inga leveransdatum än, men det kommer!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Tjena inet jag undrar kommer ni att ta in Gigabyte 6870 OC?. Kortet har dykt upp nu på några svenska sidor men jag vill hellst beställa från er.

Permalänk
Inet
Skrivet av oscarfragstealer:

Tjena inet jag undrar kommer ni att ta in Gigabyte 6870 OC?. Kortet har dykt upp nu på några svenska sidor men jag vill hellst beställa från er.

Det beräknas komma i lager under nästa vecka, håll utkik på vår hemsida!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in Zowies nya keyboard?