Nvidia storsatsar på Tegra 2

Permalänk
Melding Plague

Nvidia storsatsar på Tegra 2

En av årets stora trender på Consumer Electronics Show surfplattor i alla former. Nvidia passar på att visa upp plattformen Tegra 2 i allt ifrån bilar till färska mobiltelefoner.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snygg Audi, förstog mig inte på resten.

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk

Mycket nytt har skett vid den gröna fronten, I like it.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Stackars tjejer,ser ut som dom bara vill lägga sig ner och försvinna.

Permalänk
Hjälpsam

Female troll shamans i tier0 lvl55-60 gear såg ut som den kilten i alla fall?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fluf:

Female troll shamans i tier0 lvl55-60 gear såg ut som den kilten i alla fall?

Jag som trodde de var från avatar

"Trots att tillverkaren gärna framför den överlägsna grafikprestandan " Ja o vad bra det är att spela spel när man sitter i sin Audi A8 på autobahn i 200 knyck.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

De är förmodligen sugna på att knycka andelar av b.la Imagination Technologies / ST. PowerVR har ju en ganska stor del av kakan idag.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Fluf:

Female troll shamans i tier0 lvl55-60 gear såg ut som den kilten i alla fall?

Du har spelat för mycket WoW.
Japp sista bilden var trevlig.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk

Nvidia har något stort pågång helt klart.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swedish Berserk:

Nvidia har något stort pågång helt klart.

nä snarare litet

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Ratatosk:

Du har spelat för mycket WoW.
Japp sista bilden var trevlig.

Inte spelat sedan TBC, men var med från beta och fram tills dess. Körde female Orc Shaman så man såg de tidiga delarna ganska väl. En gång i tiden var det rätt bra, innan Molten Core och hela den biten, när man körde hårt i Stratholme och Dire Maul.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Surfplattorna har landat. Lite off topic men den vänstra bruden ser ut som mitt x.

Permalänk
Skrivet av Esseboy:

nä snarare litet

Haha jo så kan man också säga!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I