Need for speed: HOT PURSUIT

Permalänk
Medlem

Need for speed: HOT PURSUIT

Hej!
jag har ett problem med detta spel, det är så att spelet laggar rätt mycket så jag tänkte jag sänker inställningarna lite med det verkar inte som om jag har menyn det enda jag kan ändra är upplösningen(resolution) så jag undrar om någon vet vad felet är?

Permalänk
Medlem

hejsan det enda du behöver göra är ju att sänka resulution annars om de inte funkar då kanske de skall finnas en slags meny settings innan du startar spelet eller i mappen eller i spelets settings i spelet :D.

Permalänk
Medlem

men jag har ju 1680 1050 och i spelet samma

Permalänk
Medlem

hmm konstigt :S kan bero på ditt grafikort.

Permalänk
Medlem

grejen är att spelet funkar o allt men när jag går in i display settings kan jag inte rulla ner eller något sånt

Permalänk
Medlem

konstigt är det så att allting stannar eller ?

Permalänk
Medlem

allt stannar inte men det finns inget att rulla ner till de liksom helt borta

Permalänk
Medlem

hmm... vad har du för dator det kan antingen vara en bugg eller ditt grafikort.

Permalänk
Medlem

intel core 2 duo e7400 2.80ghz
evga geforce 7900gtx 512mb
3gb ddr2 pc5300
250gb hårddisk

Permalänk
Medlem

konstigt din dator borde klara av det.Ledsen men kan tyvär inte hjälpa dig kan vara en bugg men googla det eller så går du till affären och frågar.mitt bioshock 2 hade också en bugg så ja gick tillbaks och lämna det fick pengarna tillbaks.

Permalänk
Medlem

aja får väl göra de

Permalänk
Medlem

Du menar det nya Hot Pursuit eller? Som släpptes nyligen?

Min dator i sign har lite problem med det, och med din dator kan jag inte föreställa mig annat.

Överklocka processorn till 3.4ghz och skaffa ett GTX460 eller Radeon 6850 så kommer dina bekymmer vara ur världen

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

ja hans grafikkort är faktiskt dåligt för det där spelet, jag fick tillochmed lite smålagg (det gick ner till 30 från 60 nån gång ibland) med mitt 9800gt och phenom x2 550

Visa signatur

• AMD Phenom II x4 B50 @ 3.7GHz • Noctua NH-U12P SE2 • Kingston HyperX 8Gb 1600MHz • MSI GTX 560 Ti 1GB • ASUS M4A88T-V EVO • Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 • Western Digital Caviar Blue 500GB • OCZ Agility 3 120GB • Western Digital Caviar Green 2TB • Sapphire FirePSU 625W • Dell U2311H • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♣ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • ♠ Google Galaxy Nexus ♠