Permalänk
Medlem

Fint fint bygge! Fast kabeldragningen kan du göra lite bättre ^^ Du kan inte klaga på att det är trångt, då jag har samma chassi och det är långt ifrån trångt. Du måste bara ha tillräckligt med kabelklämmor gick åt runt 50st för mig för det bygget, då jag också har fler frontpaneler, lycka till!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Älskar verkligen att du bygger detta i ett så pass "diskret" chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackDistortioN:

Fint fint bygge! Fast kabeldragningen kan du göra lite bättre ^^ Du kan inte klaga på att det är trångt, då jag har samma chassi och det är långt ifrån trångt. Du måste bara ha tillräckligt med kabelklämmor gick åt runt 50st för mig för det bygget, då jag också har fler frontpaneler, lycka till!

Kan du inte lägga upp bilder på ditt bygge Ser riktigt intressant ut om det är det som visas på din avatar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Kan du inte lägga upp bilder på ditt bygge Ser riktigt intressant ut om det är det som visas på din avatar

Jovisst, ska bara få tag i en bra kamera först! Ett tips till dig kör inte corsair fläkten och cooler master fläkten i push an pull, det blir ojämnt luftryck Dom ska köra på samma rpm Men bilder kommer upp snart!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Fint bygge Måste bara fråga. Finns der drivrutiner för GTX 580 SLI än? Har för mig att dom sade att det inte fanns det på senaste fredags panelen.

Mvh

Lyssna på den en gång till då. Det finns inte stöd för 580 SLI i 3DMark 11. I andra program funkar det.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

fint bygge
BTW. hade komplett ost i lager?

Permalänk
Medlem

Sjuk gear:D ett lite mer beefy chassi till nästa jul kanske?

Visa signatur

Abit Ic7-G MAXIII, Pentium 4 HT 3200Mhz, Kingston ValueRam PC3200C3 2x1GB,ATI Radeon 9800XT, Maxtor Diamondmax 80GB 7200, Antec Super Lanboy.