Permalänk
Avstängd
Skrivet av KsKz_91:

jo det kan man men det är inte nödvändigt, du kan göra så om du vill, men det kommer inte se fint ut heller...den samlar bara in magnetfälten som skapas runt kablarna i dc ström

Bildas det alltid magnet flält av likström? då lärde man sig nåt nytt nä ja tänkte bara spara den istället för att förstöra den Hur pass kraftig är den? Ska köpa ett Corsair 750AX så får en likadan

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

Bildas det alltid magnet flält av likström? då lärde man sig nåt nytt nä ja tänkte bara spara den istället för att förstöra den Hur pass kraftig är den? Ska köpa ett Corsair 750AX så får en likadan

med dem här små späningarna så blir det nästan omärkvärt, men skit i den :P, den behövs inte

Permalänk
Medlem

kostade sleevet? vet inte om färg kombinationen var så fin men bra draget i burken iaf !

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

kostade sleevet? vet inte om färg kombinationen var så fin men bra draget i burken iaf !

är inte alls dyrt, checka in www.djungelapa.se

Permalänk

Är det kamerans fel eller ser det ut så under uvljus? Hade för mig att uv uppfattades som blått för det mänskliga ögat. Bilden är ju lite mer åt det lila hållet om man säger så.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

Är det kamerans fel eller ser det ut så under uvljus? Hade för mig att uv uppfattades som blått för det mänskliga ögat. Bilden är ju lite mer åt det lila hållet om man säger så.

vi använde oss utav en skitstark uvlampa, En "UV MAGLIGHT", vi lyste från 4meters avstånd

Permalänk
Medlem

Underbart riktigt fin setup och väldigt bra sleevat, ett minus dock ur min åsikt är de Noctua fläktarna som inte alls passar in i ditt färgschema, jag fattar inte varför Noctua gör fläktar i den färgen, finns ju praktiskt taget inga delar eller chassin i de färgerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkizzeR.:

Underbart riktigt fin setup och väldigt bra sleevat, ett minus dock ur min åsikt är de Noctua fläktarna som inte alls passar in i ditt färgschema, jag fattar inte varför Noctua gör fläktar i den färgen, finns ju praktiskt taget inga delar eller chassin i de färgerna.

den ska lackeras om såsmåningom ;), grå ram och ljusblåa blad ;), samt blå sleeve ofc

Permalänk
Medlem

Är ni klara med galleriet så man vågar sätta poäng?

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt ! något som slog mej är varför ingen har testat att fläta sleevade kablar fast de kanske ser dumt ut.

Visa signatur

Dan B ...

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

vi använde oss utav en skitstark uvlampa, En "UV MAGLIGHT", vi lyste från 4meters avstånd

Men ser det lila eller blått ut i verkligheten?

Skrivet av cyber_18:

riktigt snyggt ! något som slog mej är varför ingen har testat att fläta sleevade kablar fast de kanske ser dumt ut.

Sack m.fl. har redan gjort det.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkAlf:

Är ni klara med galleriet så man vågar sätta poäng?

haha du kan ju gärna sätta poäng redan nu

Skrivet av cyber_18:

riktigt snyggt ! något som slog mej är varför ingen har testat att fläta sleevade kablar fast de kanske ser dumt ut.

neeh ser ganska fjolligt ut faktiskt....

Skrivet av el_genius:

Men ser det lila eller blått ut i verkligheten?

det gråa blir lila, och det blåa lyser upp mer...

Sack m.fl. har redan gjort det.

stämmer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

är inte alls dyrt, checka in www.djungelapa.se

vad kostade ditt ?

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

vad kostade ditt ?

kolla min inköpslista längst upp, sedan räknar du hur mkt det blir

Permalänk
Medlem

Mycket bra sleeve jobb! Tar mycket, mycket tid!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvickstick:

Mycket bra sleeve jobb! Tar mycket, mycket tid!

tack haha ahh vi dygnade i 18timmar

Permalänk
Medlem

klart en femma riktigt snyggt

Permalänk
Medlem
Skrivet av 91fisher:

klart en femma riktigt snyggt

thnx

Permalänk

awsome bara två frågor, funderar på att köpa sleeve från djungelapa 1: räcker 10 meter om jag ska ha två färger på typ grund kablarna(24-pin,4-pin osv) ? 2:hur sleevar man i typ grunden av själva nätagget ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meshuggan:

awsome bara två frågor, funderar på att köpa sleeve från djungelapa 1: räcker 10 meter om jag ska ha två färger på typ grund kablarna(24-pin,4-pin osv) ? 2:hur sleevar man i typ grunden av själva nätagget ?

neeh det är runt 15m som går åt hela 24pin kablarna, så köp 10m utav varje färg du vill använda dig utav, tex grått och blått :), läs noga på bildgalleriet, står steg för steg hur man ska göra :), går inte att misslyckas

Permalänk
Medlem

Glöm inte att Titta in mitt nugående Projekt:
Project Chocolate Temptation
http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...
Släng gärna en kommentar och glöm inte att bevaka !

Permalänk
Medlem

Snyggt sleevat! Men det korta skärpedjupet på bilderna gjorde mig yr efter ett tag

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt faktiskt! Måste bara fråga.. Ditt lilla "Mirakelstifft" ? Vad är det gjort av ? Typ ståltråd eller ? ... Tack för svar! 5/5p

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk
Medlem

Riktigt flådigt!
Jag är sugen på att sleeva mitt psu med.
Men är osäker på om jag ska lämna in det eller göra det själv. Sparar man mycket på att göra det själv?
Jag förstår ju det fina i att pillra och greja själv också såklart.

Fint blev det iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bakos:

Snyggt sleevat! Men det korta skärpedjupet på bilderna gjorde mig yr efter ett tag

Jag var urusel på att hantera systemkameran då var 2-3 år sen galleriet gjordes

Skrivet av YellowSnOw:

Riktigt snyggt faktiskt! Måste bara fråga.. Ditt lilla "Mirakelstifft" ? Vad är det gjort av ? Typ ståltråd eller ? ... Tack för svar! 5/5p

Det är ett häftstift, köp hellre ett Lamptron Modding Tool Kit vilket håller hög kvalite och går inte sönder kostar väl runt 150kr för 6olika verktyg för alla sorters kontakter.

Skrivet av Suiyoubi:

Riktigt flådigt!
Jag är sugen på att sleeva mitt psu med.
Men är osäker på om jag ska lämna in det eller göra det själv. Sparar man mycket på att göra det själv?
Jag förstår ju det fina i att pillra och greja själv också såklart.

Fint blev det iaf!

Allt beror på om man är kunnig eller om man faktiskt vågar göra det då väldigt många är osäkra på hur man skall gå till väga osv...