Razer visar ultramobil spelplattform

Permalänk
Medlem

Vilka är målgruppen för denna produkt egentligen?

"Hardcore" gamers lär inte nöja sig med en Atom och den hemska ping en 3g-anslutning ger.
Casual gamers kommer aldrig betala den saftiga prislapp den garanterat kommer få.

Får vi se en recension av Swec?

Visa signatur

[ Derp ]

Permalänk

Är det en svindyr netbook med lite Razor lull-lull vi kommer att få se?

Permalänk

Måste säga att jag är förvånad över att sådana t-bord inte finns ute ännu. Att t-bordet blir anpassat efter programmet/spelet du använder känns ganska logiskt i dessa tider då våra mobiler gör detta.

Permalänk
Skrivet av Doctor Pepper:

Måste säga att jag är förvånad över att sådana t-bord inte finns ute ännu. Att t-bordet blir anpassat efter programmet/spelet du använder känns ganska logiskt i dessa tider då våra mobiler gör detta.

Det finns, men det kostar ca 17000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Det finns, men det kostar ca 17000kr

Det finns väl fan billigare också? Det där det ryska företaget gjorde kostade väl typ 2000?

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dvudd:

Jag tror Razer har tjuvkikat lite på hur Apple promotar sina produkter

iövrigt så tror jag inte att en sån här produkt kommer att fungera i praktiken, en netbook för seriöst spelande?...

Varför inte? Alienwares MX11 är shysst, har en kompis som har den (jag hatar den, lika kass som min Mac) men visst fan finns det marknad.

Btw min Mac är inte kass, älskar den men syftade på just gamer-delen

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

Frågan är ju va den kör för operativ. Linux/Android hade varit perfekt om det inte var för spel-biten

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Skrivet av eXizoR:

Frågan är ju va den kör för operativ. Linux/Android hade varit perfekt om det inte var för spel-biten

Står i artikeln eller framkommer i videon, kommer inte exakt ihåg var men det är en modifierad Win 7.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Står i artikeln eller framkommer i videon, kommer inte exakt ihåg var men det är en modifierad Win 7.

Nästan ivf, de är mera ett vanligt Win 7 med ui overlay.

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som tror att den kommer ha typ två minuters batteritid -.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av z2k:

Vilka är målgruppen för denna produkt egentligen?

"Hardcore" gamers lär inte nöja sig med en Atom och den hemska ping en 3g-anslutning ger.
Casual gamers kommer aldrig betala den saftiga prislapp den garanterat kommer få.

Får vi se en recension av Swec?

Tänkte ungefär likadant. Om det inte går komplettera med ett 4G/LTE-modem eller snabbt wifi är det rätt kört att kunna spela när man är ute och reser.

Permalänk
Medlem

Kraftigare hårdvara + mikro fusionsreaktor + 4G (med 100% täckning) = win på bussen/tåget osv

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk