Permalänk
Medlem

HP Pavilion dm1

Hej.
Nu när AMD har släppt zacate och jag behöver en ny liten bärbar så är jag på jakt efter HP's nya pavilion dm1.
Jag kan se den på den amerikanska HP sidan men inte på den svenska.
Jag har ringt HP sverige men personerna som svarar har tydligen inte fått information om vad HP säljer :S
Är det någon här som vet vart jag kan få tag i denna nya modell i Sverige? Eller åtminstone med svensk ström adapter.

Tack på förhand //Jimmy

Visa signatur

MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI. AMD Ryzen 3700X. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD RX 5700XT. Samsung 970 EVO Plus SSD. Corsair RM750X 750W v2. Noctua NH-U12A

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av sirlen:

Hej.
Nu när AMD har släppt zacate och jag behöver en ny liten bärbar så är jag på jakt efter HP's nya pavilion dm1.
Jag kan se den på den amerikanska HP sidan men inte på den svenska.
Jag har ringt HP sverige men personerna som svarar har tydligen inte fått information om vad HP säljer :S
Är det någon här som vet vart jag kan få tag i denna nya modell i Sverige? Eller åtminstone med svensk ström adapter.

Tack på förhand //Jimmy

Importera den från usa och skaffa en rese adapter för strömkabeln

Permalänk
Medlem

Jo det kanske funkar. Har dock för mig att hp sidan inte gillar när man inte kan skriva in en amerikansk adress. Någon som provat?

Visa signatur

MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI. AMD Ryzen 3700X. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD RX 5700XT. Samsung 970 EVO Plus SSD. Corsair RM750X 750W v2. Noctua NH-U12A