Permalänk
Medlem

Big sister & Little sister Action Figure

Bilder och på Big sister & Little sister ifrån spelet Bioshock 2.
Action figurerna eller "leksakerna" är gjorda av NECA och köpt på Gamex (Kista mässan) i Stockholm 2010.

Jag lägger upp bilderna pga jag hade gärna velat se vad som fanns med i kartongen innan jag köpte min.
Det kanske hjälper någon annan.

(Jag vet bilderna har lite dåligt ljus, men har inte så mycket mer än en kontorslampa att arbeta med.)
Det hjälper att sätta på sig solglasögon medans man tittar på bilderna

/H

Big sister & Little sister Action Figure

Permalänk
Medlem

Jävligt fina faktiskt 5p

Permalänk
Medlem

Riktigt fin! kul att du får bra feedback på dina samlar gubbar,, Jag la upp ett galleri med min HALO sammling men de blev så mycket neggativa kommentarer att den fick plockas ner :S

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Avstängd

sitter du hemma o leker med dem där eller? fina va dem ju inte iaf (min åsikt klagar inte)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Jävligt fina faktiskt 5p

tack

Skrivet av cat_fish_1:

Riktigt fin! kul att du får bra feedback på dina samlar gubbar,, Jag la upp ett galleri med min HALO sammling men de blev så mycket neggativa kommentarer att den fick plockas ner :S

Tack:). Det är ju inte kul när man lägger ner tid på att ta foton och lägga upp så blir det bara negativa kommentarer tråkigt.

Skrivet av og900turbo:

sitter du hemma o leker med dem där eller? fina va dem ju inte iaf (min åsikt klagar inte)

Ja jag sitter och leker med dem, på sommaren bygger jag sandslott med figurerna i sandlådan också... såklart ?!
....
Jag tror förövrigt inte att dom ska se fina och attraktiva ut när det är sådan dyster stämning i spelen.
Jag gillar dom, dom står som prydnad på mitt skrivbord.

Nej, jag leker inte med dem

Dold text
Permalänk
Medlem

fin samling du har! 5/5

du vet möjligtvis ingen annan butik som säljer figurer från andra spel än bioshock?

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Medlem

någon gillar verkligen bioshock

Permalänk
Medlem

Vem ger inte detta 5p Hur kan det SNITTA 3.4?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

Riktigt fin! kul att du får bra feedback på dina samlar gubbar,, Jag la upp ett galleri med min HALO sammling men de blev så mycket neggativa kommentarer att den fick plockas ner :S

SERIÖST! Lägg upp bilder på dom igen! Är det fina samlar saker, bra bilder osv, så får du SJÄLVKLART högsta betyg från mig ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afrasbaba:

fin samling du har! 5/5

du vet möjligtvis ingen annan butik som säljer figurer från andra spel än bioshock?

Nej tyvärr, jag hade varit intresserad av att köpa bioshock gubbarna från Neca ett bra tag, mailade toy r'us (som var den officiella återförsäljaren...i alla fall i USA) men dem såldes inte i Sverige.
Sen när jag var på gamex mässan så vart jag grymt överraskad att se dom där, så jag slog till och köpte en av varje

Skrivet av tobbe305:

någon gillar verkligen bioshock

Besatt

Skrivet av Goo5e:

Vem ger inte detta 5p Hur kan det SNITTA 3.4?!

Aw, du är så snäll :D<3

Skrivet av Goo5e:

SERIÖST! Lägg upp bilder på dom igen! Är det fina samlar saker, bra bilder osv, så får du SJÄLVKLART högsta betyg från mig ^^

Från mig med, alla gallerier är bra gallerier

Permalänk
Medlem

Fin samling.

Visa signatur

750W PSU | 3600X | 16GB RAM | GTX 1080Ti | 240GB SSD | 1TB SSD