Kan inte ladda ner League of legends, tror att säkerheten kan jävlas.

Permalänk

Kan inte ladda ner League of legends, tror att säkerheten kan jävlas.

http://www.youtube.com/watch?v=jXMNI12qfZI

Om ni ser på denna youtube länk, så kan ni se hur man laddar ner spelet. Men när jag kommer till 0:32 sek alltså när snubben har registrerat sig och ska ladda ner så kommer det ett fönster från säkerhetts rapporten som säger att
------------------------------------------
Vill du visa endast det innehåll på webbsidan som har levererats på ett säkert sätt?

Det finns innehål på webbsidan som inte levereras via en säker HTTPS-anslutning. Vilket kan innebära att hela webbsidans säkerhet äventrysas.
--------------------------------------------------------
Jag trycker på nej och när man kan ladda ner och allt som video visar så kommer jag bara till 0:38 om man ser på youtube klippet och ni ser att för snubben så går det bara några sek men för mig tar det ca 20 min och jag kommer till 97% och då kommer det här.

The downloaded is completed, however it appears one or more of the downloaded files are missing. Would you like to restard the download?
Yes --> To delete the proviously downloaded files and restart the download.
No--> To try it anyway.

Om jag väljer nej så kommer det ännu ett fönster som säger

The path to the installation contains unsupporting character. Try moving the installation to a location that does not have special characters, and then try relauching it.

Och om jag väljer jag så fortsätter det så hela tiden. Någon som kan klura ut vad jag ska göra?

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk

Jag skulle ladda ner nedladdningsklienten en gång till och prova. Kanske e fel på en nedladdningsklient du har? Nedladdningen i klippet är nog uppspeedat, för det tar ca 20 min att ladda ner spelet med nedladdningsklienten. Återkom och berätta hur det har gått

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

finns inte bara nedladdningslänk hos blizzard ? har för mig att spelet är gratis ? :S

Visa signatur
Permalänk
Medlem

spelet LOL är gratis här är en länk till deraras hemsida där man kan ladda ner spelet https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload

Permalänk

Vad har Blizzard med LoL o göra?

Permalänk

Jag har fixat det, behövde bara spara filen till I:\loldownload och sen funkade. Fast nu när allt är fixat har ett nytt problem kommit. När man får välja sin gubbe och spelet ska börja så kan jag inte komma in till spelet och ett fönster dyker upp och säger The launcher has experienced an error. Please restart this application.
Ska jag ladda ner spelet på nytt?

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk
Skrivet av Styckaren:

Jag har fixat det, behövde bara spara filen till I:\loldownload och sen funkade. Fast nu när allt är fixat har ett nytt problem kommit. När man får välja sin gubbe och spelet ska börja så kan jag inte komma in till spelet och ett fönster dyker upp och säger The launcher has experienced an error. Please restart this application.
Ska jag ladda ner spelet på nytt?

Hade det problemet också, löste dock med en DirectX updatering.

Permalänk

kraskrans-->Det är just det jag också funderar, men jag kan inte ladda ner Directx enligt LoL installation, har googlat men det enda som jag kan komma fram är att man ska gå igenom en genomsökning. Ska jag bara göra det?

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk

Jag gick igenom lite trådar och såg denna från LoL.

http://kb.leagueoflegends.com/questions/30/Out+of+Range+Error...

När jag kommer till det steg att: Open Game.cfg using a text editor (.cfg files are usually opened this way by default.

Men jag kan inte öppna det, har inget program att kunna öppna det.
Kanske är det som är problemet?

kraskkans--> Har gått in på tre olika sidor som man kan "ladda ner directx" men jag får bara bling, register booster och babylon, men inget directx. Vart fixar man det?

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk
Medlem

högerklicka och ta öppna med, klicka på pilen til landra program och välj anteckningar där!

Permalänk

Det enda som dyker upp är det här.
[General]
LanguageLocaleRegion=en_GB

Tydligen så skulle det finnas mer.

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk

fixat, ni kan låsa tråden

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk
Medlem

Styckaren: Du har möjligtvis inte lust att skriva Hur du fixade det? Jag menar, det kan hända att det finns fler som råkar ut för samma problem.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk

Är så trött och efter tenta plugg så blir extra irriterad nu.

Men va fan kan folk inte dela med sig när de har löst problemet, tänker aldrig steget längre att kanske fler kan ha, kommer ha, samma problem. Egoistiskt tänkande!