Permalänk

Dator update

HEJ.

Nätagg.
Corsair TX 650W.

Processor.
AMD Athlon II x2 250 3.00 GHz.

RAM.
Adata 4 GB.

Grafik.
XFX Radeon 5770.

Lagring.
Western Digital 750 GB

Kylning.
5st Fractal Design Silent 120mm fan och 2st 140mm.
Cooler master Hyper 212 plus med PnP.

Moderkort.
Asus M4A785T-M ATX

Rekommenderar detta chassi om du vill ha en ren dator och inte massa kablar överallt...

Dator update

Permalänk
Medlem

Tja

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

tycker det vart rätt ok kabeldragning

Permalänk
Medlem

Du har utvecklats måste jag säga Första bilderna fick jag ont av att kolla på men slutet blev ju faktiskt snyggt

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Thank god! I början av galleriet så gjorde jag mig förberedd till att enbart klaga Men fan vilken skillnad, från p12skräp till kabeldragning och normala fläktar! Grattis

Visa signatur

~ Asus P8P67 Deluxe B3 - Intel i5 2500k 4,4Ghz - Gainward GeForce GTX 460 SLI - Corsair XMS3 4x4gb 1600Mhz - Corsair 1000w HX - Intel SSD 510 120gb - Rasurbo BC-10 Härligt moddat ;) ~
~ Sony Vaio VPCEB1M1E - Inte Core i3 2,13Ghz - ATI Mobility Radeon HD5650 1024mb - 2x2gb 1066Mhz - 500gb 5400rpm ~

Permalänk

[QUOTE="HerrKanin;10705314"]Du har utvecklats måste jag säga Första bilderna fick jag ont av att kolla på men slutet blev ju faktiskt snyggt :)[/QUOT

Tack:P

Permalänk
Skrivet av eatorb:

Thank god! I början av galleriet så gjorde jag mig förberedd till att enbart klaga Men fan vilken skillnad, från p12skräp till kabeldragning och normala fläktar! Grattis

Tack så mycket:P

Permalänk
Medlem

Enorm skillnad

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Fint jobbat (Y)

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Skrivet av mini-ryttge:

Enorm skillnad

Hehe ja jag siktade på en skillnad:P

Permalänk
Skrivet av EddAa:

Fint jobbat (Y)

Tack:P