Permalänk

''Moddning'' till mitt nya chassi

Hejsan! Förlåt om det här är i fel del av forumet.

Men jag ska få ett nytt chassi imorgon http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=2936
och självklart vill jag köpa lite belysning till med

Men jag vet inte exakt vilka ljusrör jag ska köpa. Jag har funderat på grönt och lila. Och ljusrör som är bättre än dom andra osv.

Den enda färgen jag inte vill ha är röd för det skulle inte se bra ut.

Skulle uppskattats om ni kunde hjälpa mig!:)

Permalänk

Vanliga vita om det ska se lite stilrent ut där inne, annars blåa. Tycker jag ;:D

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av marreinho:

Vanliga vita om det ska se lite stilrent ut där inne, annars blåa. Tycker jag ;:D

Kollade du ens länken? Ett HAF932 "AMD edition" och ditt förslag är vita lysrör eller blå tillsammans med två 230mm röda led fläktar?

OT: Skulle hellre säga att det räcker med dom två 230mm fläktarna, alternativt att byta ut den i toppen mot en icke led. Den i fronten lyser väldigt diskret, vilket ser mycket bättre ut än massa lysrör och skit.
För övrigt skulle jag våga påstå att det är ute med "blingbling" i chassin, om man inte är p12 då Skämt och sido, smaken är som baken.

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Skrivet av sockfan:

Kollade du ens länken? Ett HAF932 "AMD edition" och ditt förslag är vita lysrör eller blå tillsammans med två 230mm röda led fläktar?

OT: Skulle hellre säga att det räcker med dom två 230mm fläktarna, alternativt att byta ut den i toppen mot en icke led. Den i fronten lyser väldigt diskret, vilket ser mycket bättre ut än massa lysrör och skit.
För övrigt skulle jag våga påstå att det är ute med "blingbling" i chassin, om man inte är p12 då Skämt och sido, smaken är som baken.

adå jag kollade länken men du behöver ju inte citera att du inte gillar vad jag tipsade att du inte gillar de.
Bara föreslå vad du tycker e najs istället för o tro att du vet bäst,

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |