Inet öppnar butik i Stockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av CHoZo:

Webhallen finns utanför smeten, och för den delen på rätt sida av "utanför smeten" dvs i Sumpan. B-) Bara att ta dig dit.

De som är för lata och bor på södra sidan kan söka sig till NetonNets lagerbutik i Slagsta. =P

Tycker det är jättekul att INET öppnar här, hoppas de lyckas riktigt bra.

Jepp. Var och handlade på WH Sumpan för 6 månader sedan.
30 minuter i kö en lördag fick ja stå och vänta. Kanske inte jätte kul men det funkade iafall klart bättre än inne i smeten. Tar över en halvtimme att bara ta sig in om man inte kommer nattetid. Men då brukar ju väntan bli LITE längre utanför
Netonet Slagsta funkar det med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edberg24:

Vet inte hur det är med butiken inne i stockholm city men den i sumpan går det fort, det tar inga 20 min för att få en vara

Tog 30 minuter för 6 månader sedan för mig. Kan ju varit EXTREM belastning den dagen så jag lämnar det lite där hän. Sveavägen stämmer det dock riktigt bra på.

Permalänk
Medlem

Trevligt med ytterligare en vettig butik inne i centrum.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Detta är ju vääääldigt trevligt! Var söker man om jobb till butiken? Jag hittar inget om det på Inets hemsida och är mycket intresserad av att söka jobb där, det känns som att det inte kan bli mer perfekt för mig.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Skrivet av aMp:

Detta är ju vääääldigt trevligt! Var söker man om jobb till butiken? Jag hittar inget om det på Inets hemsida och är mycket intresserad av att söka jobb där, det känns som att det inte kan bli mer perfekt för mig.

Dem sökte folk på sin hemsida förut men verkar inte göra det längre nej.

Permalänk
Medlem

tror sista ansökningsdagen var 14e Januari

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Vad trevligt!

Kan bli hård konkurrens, men det är bra för oss konsumenter. Föredrar fysiska butiker så detta är mycket bra. Kan hända att jag handlar där istället för Komplett.se i framtiden, vem vet..

Permalänk
Medlem

När är det nu dom öppnar?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

26 mars 12.00 För 3h sedan med andra ord

Visa signatur

Chassi: Define R2 | CPU: AMD Phenom2 X4 955 Black Edition @3,2 GHz | Minne: Corsair XMS3 @ 1333 Mhz 8GB | GPU: XFX HD5770 XXX 1GB GDDR5 (875MHZ)

Permalänk
Medlem

Finns det några bilder/videos från butiken? Är utomlands, så kan liksom inte komma förbi ..