Permalänk
Medlem

slemh's hörna

Har köpt två stycken Dell Ultrasharp U2311H. Har dem för närvarande inkopplade till min laptop i brist på stationär dator.

Datorn är en Sony Vaio VPC-EB1S1E den innehåller en Intel X25-M G2 80GB
Hörlurarna är Sennheiser HD590 med en Zalman Microphone MIC 1 på.
Tangentbordet är Logitech diNovo Edge.
Musen känner väl de flesta ingen det är en MX518 som flyter runt på en Steelseries QcK+.

slemh's hörna

Permalänk
Medlem

Väldigt stilrent och härlig sleeving på headsetet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

tror jag snor denna idé!!

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

fick faktiskt hem mina två skärmar av samma sort för drygt en vecka sen, är så satans nöjd

Permalänk
Medlem

Hur är den där micen? är det någon fjäderklämma på den eller passar den bara på sladdar med en viss tjocklek?

Gillar sleevingen

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

Såg trevligt ut, funderat på att skaffa dig en tredje?

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

U-serien har underbar design, I like !

Permalänk
Medlem

Är inte den ena skärmen lite längre ner än den andra (inte samma höjd)?

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmos92:

tror jag snor denna idé!!

Ja, gör det!

Skrivet av hakke87:

fick faktiskt hem mina två skärmar av samma sort för drygt en vecka sen, är så satans nöjd

Jag är också väldigt nöjd.

Skrivet av Lofman:

Hur är den där micen? är det någon fjäderklämma på den eller passar den bara på sladdar med en viss tjocklek?

Gillar sleevingen

Passar bara på en viss tjocklek vilket är lite kasst men har inte hittat någon annan liknande.

Skrivet av mini-ryttge:

Såg trevligt ut, funderat på att skaffa dig en tredje?

Jepp, har funderat på det faktiskt ska nog beställa en stationär dator när GTX560 det vill säga efter 25e jan

Skrivet av Lambi:

U-serien har underbar design, I like !

Jo den är skitsnygg!

Skrivet av Razec:

Är inte den ena skärmen lite längre ner än den andra (inte samma höjd)?

Stämmer bra tyvärr är de lite snea båda två åt höger, vilket jag såg på ett annat ställe på forumet att man fixa genom att lossa på skruvar på baksidan ska se om jag inte kan fixa och lägga upp en ny bild.

Permalänk
Medlem

Fräsigt Älskar när folk tänker på detaljerna.