Dungeons - Nya Dungeon Keeper?

Permalänk
Medlem

Dungeons - Nya Dungeon Keeper?

Ni som spelat Dungeon Keeper serien borde känna igen er.
Snubblade över spelet nyss.

Sajt: http://dungeons-game.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/57650/
Release: 10 Februari

Själv är man riktigt nyfiken på detta då man älskar DK2,spelar fortfarande det.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Det verkar absolut bli Dungeon Keeper 3, inte en dag för tidigt imo. Men oj vilken dålig grafik i trailern, ser ut precis som tvåan, och när kom den, 1999?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuba-cola:

Det verkar absolut bli Dungeon Keeper 3, inte en dag för tidigt imo. Men oj vilken dålig grafik i trailern, ser ut precis som tvåan, och när kom den, 1999?

Ser precis ut som tvåan? Du borde nog friska upp ditt minne. Grafiken är klart bättre i det här. Sök efter bilder på google.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem

Vaf.. Vi skulle ju få skicka naughty boy ovan mark i 3an. Och vad är det här? En kopia av tvåan som försöker spela originell?
Jävla 90-talister, I blame it all on you!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Ska bli riktigt intressant detta.
Tydligen har man en hjälte som man fixar prylar till.

Hoppas spelet blir hyffsat. Likt DL i spelstil så dom inte förstör känslan helt

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuba-cola:

Det verkar absolut bli Dungeon Keeper 3, inte en dag för tidigt imo. Men oj vilken dålig grafik i trailern, ser ut precis som tvåan, och när kom den, 1999?

Håller fan med, men man kanske slipper spela i 800x600 upplösning den här gången

Permalänk
Medlem

Start REGEDIT
Find the registry entry HKEY_CURRENT_USER\Software\Bullfrog Productions Ltd\Dungeon Keeper II\Configuration\Video
Expand the Video option
Double click on the option Res 1024*768 Enabled, then in the value data box replace the 0 with a 1.
Do the same for the other Res XXXX*XXXX Enabled keys, then exit REGEDIT

DK2 är ju guld.
DK3 ser ju bra ut.

Visa signatur

Min är störst för jag kör BMW!

Permalänk
Medlem

Hoppas detta blir fina grejer

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk

Härligt! Lite retro, spelat DK2 en massa men fanskapet kraschade alltid på vista... 4 feb release

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Medlem

Har testat spelet och kan säga att det är inte ens i närheten av DK känsla.
Hela jävla hjälte ide förstör spelet...suck.

Ingen portal som drar upp gubbar utan man spawna upp pentagram där sina gubbar ska stå tills det kommer fiender.
Nae, kan bara varit jag som satten ribban för högt....

Så jävla besviken man blev.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Så jävla besviken man blev.

Jag håller med. Allt, precis allt i spelet känns så jävla plastigt och B. Jag hade ändå någorlunda förhoppningar på det här. Kalypso kändes ändå som en lite underskattad spelutvecklare, jag menar jag har upskattat alla Tropico-spelen t.ex. Men det här känns som ett jävla hafsverk, som om det fortfarande låg i alpha-stadiet.

Permalänk
Medlem

Hellre en copy-paste på DK2 i nya tappning än det här skämtet.

Gör om och gör rätt

Saknar mycket det dära me training room, portaler än sätta ut en spot där fiender går förbi.
Nae, usch å fy.
Återgår till DK2 igen,ville ju så gärna ha ett nytt DK spel.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |