Permalänk
Medlem

Datorhörnan [Projekt]

Chassi; Fractal Design Define R3, Svart
Processor: Intel Core i7 920 2.66 GHz
Processorkylning; Noctua NH-U12P SE2
Moderkort: Asus P6T Deluxe V2
Grafikkort: Leadtek GeForce GTX 260 Extreme+
Nätagg: Corsair HX 750W 80+
Minnen: Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz XMS3-12800

HDD1; 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2
HDD2: Western Digital Caviar Green 2TB
HDD3: Western Digital Caviar Green 2TB
HDD4: Random skräp 500gb

Monitor: LG 42" Full-hd
Monitor: BenQ 24" XL2410T - 120Hz

Datorhörnan [Projekt]

Permalänk
Medlem

en riktigt mancave

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmos92:

en riktigt mancave

Hahaha oja!

Permalänk
Avstängd

Riktigt snyggt jobbat!:) 6 datahörnor av 5 möjliga!:D
Du kanske t.o.m. kan göra en eller flera hyllor/fack vid vad jag gissar är en bjälke som sticker ut på v.ä. sida (för pennor etc.?), eller blir det för trångt då?:) Väldigt propert i alla fall!^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Riktigt snyggt jobbat!:) 6 datahörnor av 5 möjliga!:D
Du kanske t.o.m. kan göra en eller flera hyllor/fack vid vad jag gissar är en bjälke som sticker ut på v.ä. sida (för pennor etc.?), eller blir det för trångt då?:) Väldigt propert i alla fall!^^

Stort tack!

Är kanske lite trött nu på morgonen men förstår inte riktigt hur du menade med facken?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av stn1337:

Stort tack!

Är kanske lite trött nu på morgonen men förstår inte riktigt hur du menade med facken?

Glöm det jag sa.^^ Jag ser att du har gjort hyllor "bakom" bjälken och det funkar ju fint det med *inget fel på det*.:)^^ Men med fack tänkte jag du kunde ha gjort något sådant här ---> http://www.skruvcentralen.se/?content=products&type=bultfack istället för 2 hyllor.:) Men det kanske hade blivit "för smått" att ha saker där?:P (Pärmar m.m.).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Glöm det jag sa.^^ Jag ser att du har gjort hyllor "bakom" bjälken och det funkar ju fint det med *inget fel på det*.:)^^ Men med fack tänkte jag du kunde ha gjort något sådant här ---> http://www.skruvcentralen.se/?content=products&type=bultfack istället för 2 hyllor.:) Men det kanske hade blivit "för smått" att ha saker där?:P (Pärmar m.m.).

Okok! Det hade nog blivit för smått tyvärr för det jag lagrar på mina hyllor, men bra ide Kan användas till framtida projekt

Permalänk
Inaktiv

blev riktigt bra (y)