Kul bilspel med skön känsla?

Permalänk
Medlem

Kul bilspel med skön känsla?

Några spel som jag inte gillar är senaste need for speed, typ burnout serien och simulatorspel. Har kört alla flatout och tycker det senaste var sisådär. Vill ha någonting blandat av arkad och simulator. Men inte för mycket åt något håll. Vet inte vad som hänt med de senaste konsollportningarna men förstår mig inte alls på senaste need for speed eller burnout och tycker alla nya spel är dåliga kloner av varandra. Det ska va något spel där man måste lära sig banorna och va lite utmaning och inte bara trycka på gasen. Gillar iofs dom gamla need for speed spelen, eller känslan i typ colin mc rae 1 och 2 som kom för 100 år sen. Men om något har något tips på äldre spel alternativt något okänt spel som är en utstickare från den stora grå massan får ni gärna komma med förslag. typ 2d/3d speltips där man ser uppifrån är välkommet också.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

Köpte dirt 2 förra månaden

och den kan faktiskt ge lite av en utmaning. Problemet här är att du kör många olika bilar vilka alla har olika väghållning. Har upptäckt att köra Baja bug efter rallycross är svårt. Om du skyndar dig kan du få dirt 2 för en hundring ute på cdon eller spelbutiken. Men skynda för den är snart slutsåld. Jag är även sugen på att prova codemasters nya F1. Skall se om jag inte kan lägga fingrarna på den inom en vecka. Kör på.

Visa signatur

BORT
- IT support för användaren

Permalänk
Medlem

Crash Time 3 kanske är något för dig, men det är inte banracing.

Permalänk
Medlem
Skrivet av drivrutiner.net:

och den kan faktiskt ge lite av en utmaning. Problemet här är att du kör många olika bilar vilka alla har olika väghållning. Har upptäckt att köra Baja bug efter rallycross är svårt. Om du skyndar dig kan du få dirt 2 för en hundring ute på cdon eller spelbutiken. Men skynda för den är snart slutsåld. Jag är även sugen på att prova codemasters nya F1. Skall se om jag inte kan lägga fingrarna på den inom en vecka. Kör på.

Tack för tipset. Ska kolla upp det!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...