Tänkte bara påminna: Nu finns Bulletstorm och Crysis 2 demo på xbox

Permalänk
Medlem

Tänkte bara påminna: Nu finns Bulletstorm och Crysis 2 demo på xbox

Nu finns Bulletstorm och Crysis 2 demo på xbox för de som inte vet eller glömt bort ladda ner NUUUUUU

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Testpilot

Ändrade rubriken, tänk på att rubriken ska tala om vad tråden handlar om.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Finns det till ps3 också?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Entusiast

Då tar det nog inte så långt tid tills det kommer till PC också

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Vill ha Crysis 2 Demo till PC ju =/

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Kommer det PC demo på dem? konsol går ju inte spela på

Permalänk
Medlem

spelade på xbox360 redan, inte så imponerad. Kanske för att jag är van att spela shooters på PC, men visst, grafiken va snygg, lite ändringar spelmässigt, har ju inte tillgång till allt, men allt som allt, verkar vara OK spel. Bad company 2 bjuder på mera intensitet tycker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Ändrade rubriken, tänk på att rubriken ska tala om vad tråden handlar om.

Tack ska tänka på det i framtiden

Skrivet av Riddlz:

spelade på xbox360 redan, inte så imponerad. Kanske för att jag är van att spela shooters på PC, men visst, grafiken va snygg, lite ändringar spelmässigt, har ju inte tillgång till allt, men allt som allt, verkar vara OK spel. Bad company 2 bjuder på mera intensitet tycker jag.

Bulletstorm måste jag säga vart sjukt nice Men crysis vart segt och tråkigt, kommer nog inte bli bra om ni frågar mig

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Startade mitt xbox för första gången på typ ett år, så har ingen koll överhuvudtaget. Men man måste alltså vara guldmedlem för att prova demot till bulletstorm? Kommer det komma helt free för oss utan guld?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

demo till PC!?!

:/

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem

Är bulletstorm bra?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Är bulletstorm bra?

Helt okej skulle jag vilja säga, snyggt som f*n var det iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Helt okej skulle jag vilja säga, snyggt som f*n var det iaf.

Sweet

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Startade mitt xbox för första gången på typ ett år, så har ingen koll överhuvudtaget. Men man måste alltså vara guldmedlem för att prova demot till bulletstorm? Kommer det komma helt free för oss utan guld?

Jadå, icke guldmedlemmar brukar ju i vanlig ordning få vänta 1 vecka eller så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Jadå, icke guldmedlemmar brukar ju i vanlig ordning få vänta 1 vecka eller så.

Alright, har aldrig använt det så har ingen koll

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!