Next Generation Portable/NGP (PSP2)

Permalänk
Medlem

Next Generation Portable/NGP (PSP2)

Sony har nu tillkännaget psp2 eller NGP (codename veta) som den heter.
Kommer tack och lov utan slide och utan umd.
UMD verkar dock ha bytts ut mot någon form av special flash minne så man verkar kunna köpa spelen fysiskt åter igen.

5" 960x544px 16:9 (4x upplösning mot nuvarande psp) OLED touchscreen samt dubbla analoga styrspakar (till skillnad mot en ensam flamsig liten platta man puttade omkring tidigare ^^ )

Som man kan se så har dom ansträngt sig lite mer med att göra NGP mer ergonomisk är dess företrädare, designen kallar dom för "Super Oval Design"

Länk med minut för minutredovisning
http://www.engadget.com/liveblog/live-from-sonys-tokyo-event/...
Interview med Shuhei Yoshida
http://www.gamespot.com/ngp/action/broken/news.html?sid=62870...

lite kotaku
http://kotaku.com/5744485/the-psp-2-revealed

samt en video från mötet med lite visuelt snurrande av enheten ^^
http://www.youtube.com/watch?v=aLLjPCc5j70
liter runtvisning på den riktiga hårdvaran.
http://www.gamespot.com/news/6287014.html
Här ser vi även SE's pspmobil.

Sony's official NGP announcement video Tack till: mAster9 för länken
http://www.engadget.com/2011/01/29/sonys-official-ngp-announc...

info saxad från kotaku med mindre ändringar
The Full Specs

■CPU: ARM® Cortex™-A9 core (4 core)
■GPU: Imagination Technologies PowerVR SGX543MP4+ *
■External Dimensions: Approx. 182.0 x 18.6 x 83.5mm (width x height x depth) (tentative, excludes largest projection)
■Rear touch pad: Multi touch pad (capacitive type)
■Cameras: Front camera, Rear camera
■Sound: Built-in stereo speakers, Built-in microphone
■Sensors: Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope, three-axis accelerometer), Three-axis electronic compass
■Location: Built-in GPS, Wi-Fi location service support
■Keys / Switches: PS button, Power button, Directional buttons (Up/Down/Right/Left), Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square), Shoulder buttons (Right/Left), Right stick, Left stick, START button, SELECT button, Volume buttons
■Wireless communications: Mobile network connectivity (3G), IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1)(Wi-Fi) (Infrastructure mode/Ad-hoc mode), Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP)

* Det visar sig att även gpu är 4kärnig från där varje kärna tickar på i ca200mhz med en möjlighet att pressa ut 133 miljoner polygoner per sekund, 4Gpixels/sec (exakt vilken clock den kommer ligga på återstår att se då detta inte är officiellt i detta läget.
Mer info kan läsas här: http://www.imgtec.com/news/release/index.asp?newsid=449

Kommer även att ständigt söka efter anda NGP så man kan se vilka spel som spelas mest i enns område
"Near" som dom kallar det.

Något som kallas "Live Area" tillåter en att gå sömlöst från spel över till chat med kompisar. Man kan även via "Live Area" komma åt PSN för nerladdning av nya titlar och allt utan att behöva avbryta ett spel!

Batteri
Batteritid är tydligen beräknad till ca 4-5timmar så sony missade sina 6-8 timmar som var målet i projektet, men vad kan man vänta sig med allt det som dom har trykt ner i skalet.
Folk med smartphones vet ju att stor skärm och 3g äter batteri som inget annat redan som det är.
Källa: http://www.eurogamer.net/articles/2011-01-27-source-ngp-batte...

Spel
Release är q4 till jul med bla LBP som releasetitle, detta kommer då vara ett helt nytt spel specialgjort för allt som NGP har att erbjuda och ingen portning eller halvdant ihopslängt spel som inte riktigt fungerar fullt ut med andra ord.
Andra titlar är Call of Duty, Uncharted, Killzone, Resistance, Hot Shots Golf och WipEout.
Nya titlar Little Deviants, Broken, Reality Fighters and Gravity Daze.
Vi kan nog förvänta oss mycket direkt påverkan i spelen med hjälp av touchscreen samt touchytorna baktill på enheten såsom att klättra, sikta, lyfta/kasta objekt alt byta vapen etc.

Ett test dom körde för att visa exakt hur kraftfull enheten är så körde dom en realtidsrendering av Metal gearsolid 4 för ps3 i fulla 20fps. Så spelen vi kan vänta oss är nog närmare stationär konsol än handhållen enhet.
Klart värt att kolla in denna länken där Hideo Kojima diskuterar lite om framtiden. Hän säger dock att han inte visar på en ny releas eller portning till NGP på något sett utan det är enbart for show.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-01-27-kojima-shows-met...

På mötet visade dom även uncharted på den vilket verkligen inte såg illa ut.
Video på detta här: http://www.youtube.com/watch?v=xualDIv0UrI
Filmat för hand men helt ok. Mycket imponerande spelprestanda tycker jag.

Stöd för gamla psp-spel kommer finnsa i form av emulering så inget hårdvarustöd på denna fronten, men det är fint att dom inte skippade detta som dom gjorde med ps2 i ps3'an.

Här ser vi en video med gameplay på NGP
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110202/se-gameplay-pa-psp...

Priset
I en interview kan vi läsa att en NGP inte kommer kosta likt en PS3 (599$) utan att sony kommer rikta in sig på ett pris som är rimligt för den handhållna marknaden.
Vågar vi på oss att gissa på ett pris på mellan 2500-3500kr i detta läget?
En annan sak som kommer bestämma priset är att det kommer komma en modell med enbart wi-fi (alltså utan 3g) och Premiummodellen kommer då att ha båda möjligheterna, så där fick man genast möjlighet att välja prisgrupp om man inte är intresserad eller kommer använda mobila nätet för spel.
Källa: http://www.engadget.com/2011/01/28/sony-says-ngp-will-be-affo...
Tack till RedFLip för länken

I en interview med scea's Jack Tretton så kommer det fram att Sony skall satsa på att priset skall bli helt rätt enligt marknaden, samt även den tråkiga nyheten att det inte kommer bli ett globalt släpp av enheten. Detta innebär troligen att vi här i europa inte kommer se något annat än bilder och unboxings på NGP i år.
För mer info får vi nog invänta E3 som hålls 7-9 juni.

Källa: http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2011/jan/28/ng...

Troligen kommer skype att finnas till enheten som tidigare. Nu har inte detta visats eller på något sätt läckt ut så det är speckulation som dock stöds upp i och med kameran som finns på både back och framsidan.

En liten storleksjämförelse som dom på kotaku har knipplat ihop.

Detta kommer vara som ett litet monster i din ficka utan tvekan.

Läs och diskutera

Håll tråden ren och fin bara
Bilder Copyright ©Sony Computer Entertainment
Pressrelease: http://www.scei.co.jp/corporate/release/110127a_e.html

Sidenote
Dom kommer även med en "playstation suit" som kommer finnas till Android också för att kunna spela specialle titlar på mobilen (gissningsvis SE's "playstationmobil som kommer senare under året)

Tillagd info
Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Sitter tyvärr på jobbet, så kan ej se filmer eller bilder. Darn! (Jobbar för xbox också, haha).
Men shit vad sugen jag är på denna lilla maskin, läst ALLT jag hittat om den hitills, verkar mumsig som fan

Gillar idéen med att den hela tiden söker efter andra maskiner via 3G, kan skapa en del nya polare och folk att spela med!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Helt klart en rolig sak, lite som nintendos 3ds fast man behöver inte gå förbi varandra utan bara finns i typ samma stad XD

Btw någon mer än jag som ser skype i denna i framtiden XD
Videosamtal någon

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Verkar riktigt nice indeed. Ska helt klart hålla mig uppdaterad på vad som händer med denna.

Lite skumt, dock inte överraskande, att Sony petar in en Cell processor i denna också. Jag menar, har de inte redan åkt på tillräckligt med stryk för sina Cell processorer i PS3orna?

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Verkar riktigt nice indeed. Ska helt klart hålla mig uppdaterad på vad som händer med denna.

Lite skumt, dock inte överraskande, att Sony petar in en Cell processor i denna också. Jag menar, har de inte redan åkt på tillräckligt med stryk för sina Cell processorer i PS3orna?

//Gorian

Dom hade Cell i ps2 också om jag inte missminner mig helt.
Naughty dog är dom som jag vet är bäst på att utnuttja cellprocessorn i både ps2 och ps3.
Dom pressar ut sjukt mycket ur den och minimerar laddtider riktigt bra.

Men visst den är svårhanterad och det får dom skit för.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Men visst den är svårhanterad och det får dom skit för.

Att dem får skit bryr jag mig inte så mycket om, problemet är att det är vi (konsumenterna) som i slutändan blir drabbade, då spelutvecklarna ger ut dåligt programmerade/portade spel för det inte är ekonomiskt försvarsbart att lära sig utveckla till Cell fullt ut.

Men, men... Sony i ett nötskal.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Att dem får skit bryr jag mig inte så mycket om, problemet är att det är vi (konsumenterna) som i slutändan blir drabbade, då spelutvecklarna ger ut dåligt programmerade/portade spel för det inte är ekonomiskt försvarsbart att lära sig utveckla till Cell fullt ut.

Men, men... Sony i ett nötskal.

//Gorian

Jo helt klart. dock är jag nog glad att dom fortsätter välja cell då potentialen mer och mer börjar visa sig i och med att olika företag lär sig efter hand att utnyttja den.

Man kan inte börja på något nytt utan att riskera att få skit och problem i början.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Jag är mest sugen på information om vad för batteri denna sak rockar med
Sen att de kör på Cell är ju toppen, fler och fler utvecklare börjar inse att lägger de ner tiden så får de mer spel ur den

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ja helt klart fler som inser detta. Har för mig Valve sa något om detta i samband med ps3 för några månader sedan.
Tidigare har dom ju sagt att det är för jobbigt men har ändrat sig som det ser ut i och med portal 2 som kommer dit.

La till en storleksjämförelse i första posten så man får en ide om hur stor den är.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Huruvida jag köper NGP på release är helt beroende av priset.
Men ska inte sticka under stol med om att jag är sugen.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD, 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita
Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Ja helt klart fler som inser detta. Har för mig Valve sa något om detta i samband med ps3 för några månader sedan.
Tidigare har dom ju sagt att det är för jobbigt men har ändrat sig som det ser ut i och med portal 2 som kommer dit.

La till en storleksjämförelse i första posten så man får en ide om hur stor den är.

mjo, valve hade ju dissat PS3an rätt hårt
Sen kom de på E3 och prisa den, Gabe Newell ska ha lite creds för att faktiskt erkänna sig att ha fel!
De tar ju även en del av Steam till PS3an, ruggigt tight

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Dom hade Cell i ps2 också om jag inte missminner mig helt.
Naughty dog är dom som jag vet är bäst på att utnuttja cellprocessorn i både ps2 och ps3.
Dom pressar ut sjukt mycket ur den och minimerar laddtider riktigt bra.

Men visst den är svårhanterad och det får dom skit för.

Jepp, Naughty Dog kan det där, tänk om alla spelföretag hade liknande skills!

Av alla spel som testats hittills på NGP var det inte helt överraskande Uncharted som såg bäst ut/imponerade mest!

Permalänk
Hedersmedlem

Har gått och funderat på en PSP länge men inte riktigt hittat några spel jag verkligen vill ha. Möjligen Wipeout Pulse och Motorstorm: Arctic Storm.

Nu när denna kommer om nått år så tror jag nog jag hellre väntar. Dock vet jag att vi i europa kommer bli rövknullade vad gäller utbud, tjänster och priser. Vi kan glömma comic store, video store osv.. det är bara UK som får det i europa nästan. Kanske fransmännen får nått också.. Vi får gladeligen betala en hundralapp över butikspris för spelen på PSN och ett par hundra över mot de i USA.

Jag är dock PS+ medlem så lite gratis spel och minis är ju inga problem att plocka in. Ska nog ta de som dyker upp under året, ifall jag nu köper en NGP om ett år.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Dom hade Cell i ps2 också om jag inte missminner mig helt.
Naughty dog är dom som jag vet är bäst på att utnuttja cellprocessorn i både ps2 och ps3.
Dom pressar ut sjukt mycket ur den och minimerar laddtider riktigt bra.

Men visst den är svårhanterad och det får dom skit för.

Nej. I PS2 satt det en emotion engine.

http://en.wikipedia.org/wiki/Emotion_engine

Permalänk
Medlem

"Low level APIs will allow the Sony NGP to perform about a generation beyond smart phones with comparable specs."

- John Carmack's twitter

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Att dem får skit bryr jag mig inte så mycket om, problemet är att det är vi (konsumenterna) som i slutändan blir drabbade, då spelutvecklarna ger ut dåligt programmerade/portade spel för det inte är ekonomiskt försvarsbart att lära sig utveckla till Cell fullt ut.

Men, men... Sony i ett nötskal.

//Gorian

Att spelet är svårare att utveckla pga cell må vara. Men som det sagts tidigare i andra trådar så spelar det nog ingen större roll vad gäller portning. Portning blir nästan alltid sämre oavsett system.

I övrigt så hoppas jag priset blir rätt, då lär det bli affär. En sak jag saknar är däremot tryckkänsliga knappar. Ett stort plus är att formatet på enheten vuxit en aning.

Visa signatur

Intel Pentium 2 MMX 233 @263 MHz, 192 mb, Nvidia TNT 16mb, 40gb hdd

Permalänk
Medlem
Skrivet av hjonsson:

Nej. I PS2 satt det en emotion engine.

http://en.wikipedia.org/wiki/Emotion_engine

Så va det ja. Tack för rättning ^^

Ang priset så får vi nog tyvärr vänta oss priser liknande 4-5000kr. gissning men med tanke på att ps3 kostade 6500kr när det kom och Sony sa att folk fick skaffa sig ett jobb till när olika recensenter och reportrar klagade och sa att ingen kommer ha råd/vilja betala det där.

3DS kommer ju runt 3500kr och denna kommer definitivt inte kosta mindre än det.
Rimligtvis så kommer Sony vilja ha runt 6000kr men för en handhållen så kan dom inte lägga sig där utan måste nog som dom själva sagt gå med förlust och ta ut 4-5000kr.

Några ideer om priser och anledningar till dess? Här är som jag tror i alla fall.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Så va det ja. Tack för rättning ^^

Ang priset så får vi nog tyvärr vänta oss priser liknande 4-5000kr. gissning men med tanke på att ps3 kostade 6500kr när det kom och Sony sa att folk fick skaffa sig ett jobb till när olika recensenter och reportrar klagade och sa att ingen kommer ha råd/vilja betala det där.

3DS kommer ju runt 3500kr och denna kommer definitivt inte kosta mindre än det.
Rimligtvis så kommer Sony vilja ha runt 6000kr men för en handhållen så kan dom inte lägga sig där utan måste nog som dom själva sagt gå med förlust och ta ut 4-5000kr.

Några ideer om priser och anledningar till dess? Här är som jag tror i alla fall.

Tror inte Sony väljer att göra bort sig igen.
De har förhoppningsvis lärt sig med PS3an, att de gick på stenhårt med priset vilket sluta med att de blev ingen direkt dunder försäljning.
Sony om jag spekulerar rätt kommer vänta med prissättningen tills 3DS är släppt, mest för att se hur försäljning går för dem på den prisnivån. Och så väljer de att släppa NGP i slutet av året, till antingen lite högre eller samma pris och marknadsför NGP som satan och därav vinner i försäljning =D

Tänkte ni på att EA inte var närvarande? Lite knas, hoppas de bara håller på arbetar ut de sista i papprena så de faktiskt kommer utveckla till NGP. Tackar inte nej till lite Mass effect, Dragon age, need for speed eller sportspelen till NGPen =D

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Tack för länk.
Info tillagd i första post.
Mycket intressant

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RedFLip:

Tänkte ni på att EA inte var närvarande? Lite knas, hoppas de bara håller på arbetar ut de sista i papprena så de faktiskt kommer utveckla till NGP. Tackar inte nej till lite Mass effect, Dragon age, need for speed eller sportspelen till NGPen =D

EA släpper 50% av sina spel för minst 4 stora plattformar (xbox, ps3, wii, nds) och gärna för en drös mindre plattformar som Android, Iphone, gamla mobiler.

Så att NGP inte skulle få spel från EA är mindre troligt än att Satan och Gud kör en showdown på SuperBowl, inkl tit slip o allt.

Jag räknar med iaf Madden NFL, NHL, Fifa, PGA Tour och Need for speed är launch titles. Minimum.. säkert några FPS också.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twinlight:

EA släpper 50% av sina spel för minst 4 stora plattformar (xbox, ps3, wii, nds) och gärna för en drös mindre plattformar som Android, Iphone, gamla mobiler.

Så att NGP inte skulle få spel från EA är mindre troligt än att Satan och Gud kör en showdown på SuperBowl, inkl tit slip o allt.

Jag räknar med iaf Madden NFL, NHL, Fifa, PGA Tour och Need for speed är launch titles. Minimum.. säkert några FPS också.

Jo sant sant.

tänker mest på,
artikel -> http://kotaku.com/5745041/is-electronic-arts-really-not-makin...

där de citeras,
"We are discussing the issue with Sony but have no announcements to make today," Electronic Arts's spokesperson Wendy Spander said. "EA has a great relationship with Sony. We are the number one publisher on PS3."

Man blir ju lite nyfiken, vilka Issues

Iofs har EA's huvudman citeras säga ""Having something as powerful as a PlayStation 3 in your pocket is a pretty compelling idea."

Spännande =D

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Hur funkar det med 3G i en sån här då? Kommer man behöva sätta i ett simkort eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

"We are discussing the issue with Sony but have no announcements to make today," Electronic Arts's spokesperson Wendy Spander said. "EA has a great relationship with Sony. We are the number one publisher on PS3."

Man blir ju lite nyfiken, vilka Issues

Issue i det här sammanhanget är inte samma sak som issues
Översättningen är något i stil med "Vi diskuterar ämnet med Sony men har inga tillkännagivanden att göra idag.".

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Issue i det här sammanhanget är inte samma sak som issues
Översättningen är något i stil med "Vi diskuterar ämnet med Sony men har inga tillkännagivanden att göra idag.".

//Gorian

Kom på de när jag skrivit, hehe =D
Ma bad

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Sony's official NGP announcement video hits the web
http://www.engadget.com/2011/01/29/sonys-official-ngp-announc...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

Hur funkar det med 3G i en sån här då? Kommer man behöva sätta i ett simkort eller?

Med största säkerhet.
Det måste man ju i ipad. Annars kan man ju inte surfa ^^

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Helt klart intressant detta, iallafall den med 3G.
Dock vill jag gärna se trevlig utbud av slags strategi spel.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

Den ser verkligen allt annat än klen ut.
Sen känns det som om dom verkligen har tänkt igenom designen och hela grejen med touch på baksidan.
Ser fram emot när man kan få testa en

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt