Har en enkel fråga Ang Alina System

Permalänk
Medlem

Har en enkel fråga Ang Alina System

Är det någon som vet hur Alina Systems AB "webbshop" är att handla från, är dem pålitliga och bra service mm ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fb94f3:

Är det någon som vet hur Alina Systems AB "webbshop" är att handla från, är dem pålitliga och bra service mm ?

Jag upplever dom som väldigt seriösa, jag har då beställt därifrån nu så

Dom har 9,23/10 på Prisjakt i betyg av 711 lämnade omdömen

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=709

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Tur man bor nära(Sthlm), funtar på beställa en G73SW och åka till deras hämtbutik.

Permalänk
Medlem

Inte haft några problem med dem, de har funnit i några år nu med.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Har inte hört mycket bra om deras service i uppsala...

Permalänk
Medlem

Alina är en bra butik med mycket nöjda kunder. Har själv handlat där av och till under flera år nu och de har alltid varit bra. Har bara behövt nyttja deras service 2 gånger och då löstes problemen på bara några minuter utan tjaffs.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem

Har gjort 8 köp över 2.5 år utan problem. Trevlig och bra service.
En fredag hade mitt RAM-minnen gått sönder, beställde då genast nytt och jag skrev lite skämtsamt i kommentaren på beställningen att jag hoppades de skickades samma dag så jag kunde få igång datorn igen (det här var på eftermiddagen). Det visade sig att en av de anställda skulle till Stockholm privat och erbjöd sig att åka förbi med minnena. Sagt och gjort och glad var man.

Permalänk
Medlem

Varning för Alinas butik i Uppsala. Du blir antastad av personalen som försöker övertyga dig att löpa utgående varor istället för de produkter du tänkt handla.

Däremot så är deras webbshop helt OK.

Permalänk
Skrivet av fb94f3:

Är det någon som vet hur Alina Systems AB "webbshop" är att handla från, är dem pålitliga och bra service mm ?

Pålitliga, ja.
Bra kundservice, ja.
Bra support, ja.
Snabb hantering vid RMA, ja.

Jodå jag har bara goda erfarenheter.

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Medlem

Som jag skrev i en annan tråd var jag tvungen att skicka tillbaka min vara och måste säga att supporten över telefon var helt superb. Inga konstigheter alls.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem

Dom som skriver negativt i tråden så ja det finns säkert alltid rötägg.. på alla firmor

Jag har då god erfarenhet.. Snabbt att komma fram till supporten och hjälpsam

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!