när kommer crysis 2 demot samt måste man köpa demot ?

Permalänk
Avstängd

när kommer crysis 2 demot samt måste man köpa demot ?

Hej undrar om någon vet när crysis 2 demot kommer till PC och kommer man att kunna ladda ner det gratis eller måste man köpa demot för att testa det ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Varför skulle man behöva KÖPA ett demo??

Visa signatur

It's good to be bad

Permalänk
Avstängd

Inte en aning tänkte bara för att det kommer vara så nytt menar jag

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Okej
Kan inte tänka mig att man kommer behöva betala något för demot, däremot kan det vara tidsbegränsat då det är ett multiplayer demo.

Visa signatur

It's good to be bad

Permalänk
Avstängd

Okej men du vet inte när det kommer eller ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Nej, finns ingen info om det, det enda som sagts är följande:
"At this time, Crytek & EA are glad to confirm that we'll be releasing a pre-launch Crysis 2 multiplayer demo on PC! Stay tuned for details."

Visa signatur

It's good to be bad

Permalänk
Avstängd

Aha okej blir att få invänta lite då tror du jag kommer kunna köra på high med öpplösning 1680/1050 ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

hoppas de kommer snart bara, vill pröva

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Avstängd

Ja det ser grymt ut jag tittade på videon här på Sweclockers och det ser riktigt grymt ut Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Undrar hur tungt det är?

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Avstängd

Det lär ju vara krävande som dom tidigare crysis spelen om inte mer.
Jag undrar om det finns en sån dära analyse sida för att anylisera datorn med spelet för att se vad det kommer kräva finns det ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk

"köpa" ett DEMO. Tillåt mig att gapskratta. För att besvara den andra frågan så tror jag vi kan vänta oss ett DEMO under de närmaste 2-3 veckorna.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Zeuxlarsson:

"köpa" ett DEMO. Tillåt mig att gapskratta. För att besvara den andra frågan så tror jag vi kan vänta oss ett DEMO under de närmaste 2-3 veckorna.

Skratta på.

Folk betalade för Gran Turismo 5 Prologue vilket bara var ett demo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Inte en aning tänkte bara för att det kommer vara så nytt menar jag

När dom släpps, är alla demon nya.

Visa signatur

Asus P8Z-77, i7-3770K 32GB DDR3, ATI 5850, Samsug 830-256 H50, 5.5TB HD, LG GGW-H20L blu-ray, Thermaltake 750W, HP 30" 2560x1600.
Intel NUC3217 16GB 256GB Crucial m4 6235 wifi, DiNovo mini
Acer 3830T 8GB (server med 21TB USB disk), HP 8560W 16GB 180GB SSD, HP 2560p 1TB, Asus UX21, QNAP 409Pro 7TB NAS,.

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Skratta på.

Folk betalade för Gran Turismo 5 Prologue vilket bara var ett demo.

Men då var nog inte det märkt som "demo" utan som just "prologue", någon sorts BETA.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Zeuxlarsson:

Men då var nog inte det märkt som "demo" utan som just "prologue", någon sorts BETA.

Så om man gör ett demo, och döper om det till prologue, så är det OK att betala för det?

Yikes.

Alla spel kommer släppa ett prologue "demo" nu ju

Permalänk
Medlem

Tror inte spelet kommer kräva så mycket mer än första Crysis, får väl hoppas vi inte får en kass konsol-portning iaf men jaja den som lever får se.

Permalänk
Medlem

demo ska man inte köpa nej, brukar vara en tidig "något ofärdig" version av spelet för att testa någotsånär prestanda som troligen förbättras i final ändå, brukar vara bantat med grejer man kan göra, levels samt texturer om det inte är inbyggt benchmark. Annars brukar uppgiften för demo vara att låta användare testa på för att sedan köpa om det verkar bra.

Jag hoppas att det kommer nån sorts inbyggt bench iaf
Om det är mer krävande än crysis återstår att se, man får tänka på att det rullar på konsol...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Så om man gör ett demo, och döper om det till prologue, så är det OK att betala för det?

Yikes.

Alla spel kommer släppa ett prologue "demo" nu ju

var de inte EA som skulle ha de som marknadsmodell ? eller något företag. läste om depå FZ, typ betala för demon, men de skulle vara lite längre. Kanske skulle bli någon mellanskillnad med, eller, skulle vara korkat utan det isf. Har för mig jag sett en sådan nyhet iaf. Men folk betalar väl för betor med? vilket är lite korkat. om det inte är som minecraft, att man får spelet när det är fullversion. Fast så är det inte nu längre, vilket är dumt också

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)