Permalänk
Medlem
Skrivet av Exterm:

Och jag är 20, blir 21 i år ^^,

No offense, men det hade jag aldrig kunnat gissat. Så där ser min brors rum ut och han är 11 år.

Edit; läst igenom kommentarerna i denna tråd nu, och är helt övertygad om att du inte alls är 20 år. Jag skulle gissa på högst 14 år.

Kollar man på ditt rum så ser man nog tbh, om inte så kan man läsa hur du skriver
" " "xD" ..osv i varannan mening..

Jag tyckte ditt rum såg förjävligt ut förövrigt..

No offense som sagt ;P

^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jine:

Jävla häftigt att jag inte är den enda dom har internetdetektiverna-samling!

Hehe, de äger ju ;P

Skrivet av FFSZM:

No offense, men det hade jag aldrig kunnat gissat. Så där ser min brors rum ut och han är 11 år.

Edit; läst igenom kommentarerna i denna tråd nu, och är helt övertygad om att du inte alls är 20 år. Jag skulle gissa på högst 14 år.

Kollar man på ditt rum så ser man nog tbh, om inte så kan man läsa hur du skriver
" " "xD" ..osv i varannan mening..

Jag tyckte ditt rum såg förjävligt ut förövrigt..

No offense som sagt ;P

^^

Förstår inte riktigt vad som är barnsligt här inne =S Rock Band-grejerna? Knivarna? Böckerna?
Ska fota mig med mitt körkort då, så att det inte behöver diskuteras mera.

Tack, tack, för din konstruktiva kritik. Du beter dig väldigt mycket som en unge själv tbh, bara klagar utan att ge förslag på förbättring. Jag kanske skulle byta ut alla möbler till plastsaker i grälla färger som i en vodkabar, för svart trä är ju såå omoget. Och ljusen kanske ska bli en discolampa i stället? För det är såå sobert, eller hur? Böckerna bränner vi, och byter ut mot en pyramid av ölburkar, som en riktig karla-karl, vilken idé.

*Suck*

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk

Fett, nu har jag ditt ditt personnummer, nu blir det till att beställa grejjer.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exterm:

Hehe, de äger ju ;P

Förstår inte riktigt vad som är barnsligt här inne =S Rock Band-grejerna? Knivarna? Böckerna?
Ska fota mig med mitt körkort då, så att det inte behöver diskuteras mera.

Tack, tack, för din konstruktiva kritik. Du beter dig väldigt mycket som en unge själv tbh, bara klagar utan att ge förslag på förbättring. Jag kanske skulle byta ut alla möbler till plastsaker i grälla färger som i en vodkabar, för svart trä är ju såå omoget. Och ljusen kanske ska bli en discolampa i stället? För det är såå sobert, eller hur? Böckerna bränner vi, och byter ut mot en pyramid av ölburkar, som en riktig karla-karl, vilken idé.

*Suck*

Gråt inte nu..

Att du inte förstod vad jag (och andra i tråden) syftade på säger nog.

Det sista du skrev btw, skulle det vara roligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av adriankarlsson:

Fett, nu har jag ditt ditt personnummer, nu blir det till att beställa grejjer.

Hoppas verkligen du driver nu :/

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk

Haha, ja, men det är inte så smart att lägga ut körkortsbild trots att diskussionen blir hätsk.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av FFSZM:

Gråt inte nu..

Att du inte förstod vad jag (och andra i tråden) syftade på säger nog.

Det sista du skrev btw, skulle det vara roligt?

Nej, jag förstår inte riktigt vad ni menar, ärligt talat. Ni får gärna utveckla kritiken, jag är inte oemottaglig för sånt

Det jag skrev var en sarkastisk överdrift, och ja, jag tyckte det blev ganska bra faktiskt

Men seriöst, jag MÅSTE få veta, VAD här inne ni finner barnsligt, utom möjligtvis sängkläderna, URSÄKTA så mycket att de är lite färgglada

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Skrivet av Exterm:

Nej, jag förstår inte riktigt vad ni menar, ärligt talat. Ni får gärna utveckla kritiken, jag är inte oemottaglig för sånt

Det jag skrev var en sarkastisk överdrift, och ja, jag tyckte det blev ganska bra faktiskt

Men seriöst, jag MÅSTE få veta, VAD här inne ni finner barnsligt, utom möjligtvis sängkläderna, URSÄKTA så mycket att de är lite färgglada

Det jag reagerade över lite är delvis belysningen, delvis så hade jag själv så när jag var... humm.. betydigt yngre än vad jag e nu. Förutom att det ser lite tacky ut så ger det dock ett skönt "bakgrundsljus" när man chillar o kollar på film.

Jag tror nog att det ser ut som ett "14-is rum" för att det är så in i h-l-e-e mycket små-pryttlar.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av adriankarlsson:

Det jag reagerade över lite är delvis belysningen, delvis så hade jag själv så när jag var... humm.. betydigt yngre än vad jag e nu. Förutom att det ser lite tacky ut så ger det dock ett skönt "bakgrundsljus" när man chillar o kollar på film.

Jag tror nog att det ser ut som ett "14-is rum" för att det är så in i h-l-e-e mycket små-pryttlar.

Jag har mycket belysning ja, men jag har oftast inte på något utom blåa lampan, de i fönstrena så klart och den under sängen. Och jag har gått för ett relativt sobert tema, alla möbler är i samma serie, samma färg och så vidare.

Roligt att du skulle nämna mycket småsaker dock, det sjuka är att innan jag gjorde om här var det förmodligen mer än dubbelt så mycket skit här inne som det är nu. Hur otroligt det än låter. Det mesta sålde vi på marknad i Ransäter (lantisställe här i Värmland) eller så slängde vi det. Rummet blev avsevärt mycket större, konstigt nog. Och grejen nu är att jag kan inte gärna göra mig av med mer, för jag använder allt.
Tyvärr har jag inga Före-bilder, men kanske tur det, hade du sett dem hade du fått hjärtinfarkt xD

Sen gillar jag "saker". Visst, det är coolt med kliniskt rent och tomt på allt utom själva kärnan i inredningen, ungefär så som reklambilderna i inredningstidningar ser ut. Man ser ju stilen bra och temat och så. Men blir inte det lite opersonligt? Jag tycker det. Jag vill ha lite pinaler runt mig, lägger man bort precis allt, känns det så tomt på nåt vis. Men det är ju bara vad jag tycker.
Något jag inte klarar dock, är när det är stökigt. Allt i mitt rum har sin plats, och där ska det ligga. Det är *aldrig* rörigt, utom förstås när min tjej är här, hon är åt andra hållet

Men det är bara min lilla stil, saker, gärna, bara det ligger bra så det inte blir instängt eller ser stökigt ut
Allt kan vara inredning, om man gör på rätt sätt.

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exterm:

Mitt rum som det ser ut nu, har tyvärr inga "före-bilder", men kan säga att förändringen mot i somras är radikal

Datorspec:
NZXT Whisper
Cooler Master 520W modulärt
AMD 6000+ 3Ghz
Corsair XMS2 800Mhz
Asus M2N SLI Deluxe
Asus Radeon HD 4870 512mb
320Gb HDD

Edge 3200 mus
Microsoft Digital Media Pro Keyboard
Steelseries Siberia-lurar
Liten Steelseries musmatta
Western Digital My Passport 500Gb extern HDD
Fars gamla högtalarsystem, spelar bra som fan, förmodligen bättre än många av dagens system

Rum och Hörna by Exterm

Din main skärm är inte möjligtvis denna:
http://www.dustinhome.se/pd_5010126406.aspx?

Hehe har en själv sedan 2008. Ska köpa nytt snart förhoppningsvis.
Snyggt rum IMO

Visa signatur

I7 980x @4.5 | Asus Rampage III Extreme | Corsair Dominator 12gb (3x4) Cl 9 | Corsair AX1200 | EVGA 680 FTW x2 | Corsair 800D WC | SSD Corsair Force 120gb x2 | Western Digital Caviar Black 2TB x 2 | Logitech G19 | Mad Cats Rat 9 | Logitech G35 | Logitech Pro C910 HD | W7 Ultimate x64 | Dell U2311H x 3 | Nvidia Surround |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bearbot:

Din main skärm är inte möjligtvis denna:
http://www.dustinhome.se/pd_5010126406.aspx?

Hehe har en själv sedan 2008. Ska köpa nytt snart förhoppningsvis.
Snyggt rum IMO

Ser ut som den ja, stämmer nog ^^ Tycker den funkar väldigt bra, köpte den av min kusin för 1000kr
2ms i respons, så bra för snabba FPS

Tack och bock

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Fin fågel Bits den? för min kompis har en liknande stor...och ja...den bet mig..hårt har ett ärr på armen fortfarande XD

Visa signatur

i5 750@3,57 Ghz (21x170) 1,225V|4GB OCZ DDR3 6-6-6-18 1333 Mhz|GTX470 @ 800 Mhz|Asus P7P55-M|Cooler master silent Pro M series 700W |A-data S596 64 GB SSD JMicron 612 |2 TB Samsung F3 RAID0| X-fi Music| IN-WIN Dragon Slayer|CoolerMaster TX3|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lazzar:

Fin fågel Bits den? för min kompis har en liknande stor...och ja...den bet mig..hårt har ett ärr på armen fortfarande XD

Tack ^^ Han nyper till ibland ja, om man pillar för mycket, eller om han är lite sur Men är det nya personer här som han inte känner igen flyr han hellre än fäktas
Men om han biter så bara markerar han ganska löst, för att säga ifrån liksom.

Haha, vad gjorde du för att förtjäna det?

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

vad heter du på garaget då ? Sök på mig sportluft

Visa signatur

Rätta mig om jag har fel, det har jag inget emot

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoffa423:

vad heter du på garaget då ? Sök på mig sportluft

Heter Exterm där också ;P

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Skrivet av Exterm:

Aha, är det där den är ifrån? Fick gubben av min kusin förra julen, med skumtomtar i

Men nej, jag är inte medlem på den sidan xD

Haha okej.

Men då tycker jag att du ska gå med där
Watch this: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=255766

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk

Tycker rummet är mycket charmigt :]

Han har det han vill ha och mår bra av det... ser inget fel i det.

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredric1994:

Haha okej.

Men då tycker jag att du ska gå med där
Watch this: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=255766

Kan bli det när jag har ett eget hembio-system

Skrivet av Summoning:

Tycker rummet är mycket charmigt :]

Han har det han vill ha och mår bra av det... ser inget fel i det.

Tack och bock

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk

gullig pippi

på tal om där det stod barnsligt se mitt galleri är väl konstigt

lägga till några detaljer
Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pollisoong:

gullig pippi

på tal om där det stod barnsligt se mitt galleri är väl konstigt

Visst är han ^^

Okej, det gör jag ^^

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Skrivet av Exterm:

Visst är han ^^

Okej, det gör jag ^^

http://www.sweclockers.com/galleri/6775-databordet-mitt-lilla... mitt galleri om du inte hittar
du ser vad som är lustigt med de

Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.