Permalänk
Medlem

SB TOTAL FAIL!!!

Köpte mitt nya SB system för 2 veckor sen Nu VAD FAN SKA JAG GÖRA?! De säger ju att hdd kommer vara heelt trög som en skithög. Vad VAD VAD ska jag göra? Pallar fan inte skicka in den skulle vilja stämma intel på 999 biljarder.

Permalänk
Medlem

Returnera MB?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag orkar fan inte koppla ut allting o sitta i månader utan dator

Permalänk
Medlem

Du får väl skicka tillbaka det . Jag har haft mitt i 3 veckor ..

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem

Och har ingen stans att lägga alla mina komponenter utan att de blir skadade.

Permalänk
Medlem

Asså. Kommer hårddisken blir skit långsam?

Permalänk
Medlem

Sitter i samma sits. Får slå Inet en signal imorgon och fråga hur det ligger till.

Visa signatur

www.kategorib.se - Allsvenskan Tifo.

Permalänk
Medlem

Utan modekort ett jävla tag nu då

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem

jag förstår inte vad du menar?

Permalänk
Medlem

sher!kan vad ere du inte förstår

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte problemet? Att du sitter med en vanligt HDD och att det skulle vara extremt segt pga det? Jag sitter med en... Nemas problemas?

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Ja jag blir också lite nyfiken på vad du menar?

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Äre bara jag som misstänker troll?

Permalänk
Skrivet av sher!kan:

jag förstår inte vad du menar?

Skrivet av Woods:

Jag förstår inte problemet? Att du sitter med en vanligt HDD och att det skulle vara extremt segt pga det? Jag sitter med en... Nemas problemas?

Skrivet av THEBADGUY:

Ja jag blir också lite nyfiken på vad du menar?

Läs nyheterna så kanske ni förstår varför 1000^1000 nya trådar kommer skapas inom 24h.

Permalänk
Medlem

Gå in på sweclockers startsida så får ni se...

Permalänk
Medlem

Eftersom inte hårddiskar och CPU skadas behöver du ju inte skicka tillbaka direkt! Vänta tills de fått nya revisionen i lager.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

Hahaha kolla framsidan?! Intel stoppar produktionen av SB moderkort pga fel.

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk

Kolla EXTRA nyheten på framsidan. något wierd fel i sata kretsen.

Permalänk
Medlem

Men. Vare inte hdd alltså hårddisk som skadades? Har ingen SSD eller nåt sånt så.. Men då äre väl chill för min del iaf..

Permalänk
Medlem

Nej, det är kontrollern på moderkortet som är knasig, alltså gäller det alla diskar.

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Skrivet av Maxudd:

Men. Vare inte hdd alltså hårddisk som skadades? Har ingen SSD eller nåt sånt så.. Men då äre väl chill för min del iaf..

Sata kretsen, med andra ord har de med hårddisken och göra

Permalänk

lugna er, problemet uppstår inte förrän efter ett par månaders aktivt användande, alltså kan ni leka vidare med era datorer och sedan när ni fått nytt mobo skicka tillbaka det gamla.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem

varför sån panik? och orkar inte skicka in grejerna? herregud.. ta kontakt med inet imorgon och prata igenom det så kommer ni säkert fram till något

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quickzor:

varför sån panik? och orkar inte skicka in grejerna? herregud.. ta kontakt med inet imorgon och prata igenom det så kommer ni säkert fram till något

Läs artikeln på förstasidan, den uppdateras, där finns kommentarer ifrån Inet.

Permalänk
Medlem

Har kontaktat inet nu.. Tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

Vilken totalt meningslös tråd dethär var kände jag just precis...

Visa signatur

Roses are red, My name's Dave, This poem makes no sense, Microwave.

Permalänk
Medlem

Haha gött, här har man suttit utan dator i drygt en vecka, väntandes på att 2500k ska komma in. Äntligen fick man SMS från Inet att leveransen är på väg. Jävla bråttom de fick att skicka iväg leveransen nu när man fick veta att det var fel på skiten....

Behöver uppmuntring, nån som kan säga att det funkar ändå eller att det inte är så farligt? ni som pratat med Inet får gärna skriva vad de sa!

Permalänk
Skrivet av Maxudd:

Köpte mitt nya SB system för 2 veckor sen Nu VAD FAN SKA JAG GÖRA?! De säger ju att hdd kommer vara heelt trög som en skithög. Vad VAD VAD ska jag göra? Pallar fan inte skicka in den skulle vilja stämma intel på 999 biljarder.

Det ände jag fatta i den här meningen var: Köpte mitt nya SB system för 2 veckor sen, skulle vilja stämma intel på 999 biljarder. Prata lite klarare och inte så poetiskt så ska vi nog kunna hjälpa dig.

Visa signatur

Amd Phenom 6 1090t@3.6Ghz, Noctua d-14,Asus 570, Kingstone 4x2 G 1600Mhz, Gigabyte GA-890FXA-UD5, Socket-AM3, CM Silent pro 700W, Chassi: CM 690 II Advanced Svart, Massa fläktar. Windows 7 pro, 64 bitars

Permalänk
Medlem

Lets start the war: This is one of many reasons to choose AMD.

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Skrivet av scoorch:

Lets start the war: This is one of many reasons to choose AMD.

hahaha klockren! <3

Visa signatur

Amd Phenom 6 1090t@3.6Ghz, Noctua d-14,Asus 570, Kingstone 4x2 G 1600Mhz, Gigabyte GA-890FXA-UD5, Socket-AM3, CM Silent pro 700W, Chassi: CM 690 II Advanced Svart, Massa fläktar. Windows 7 pro, 64 bitars