Permalänk

rustbox

hade ett gammalt Chassi stående som jag experimenterade lite med

rustbox

Permalänk
Medlem

Fett coolt Idéen med sugrören var fan as nice 5p enda jag kan klaga på är fronten där läsarna ska sitta såg lite tomt ut och lite bilder på insidan hade varit nice

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Helt underbart!

Permalänk

Fan va najs!

Visa signatur

CPU: Intel 920 3,33GHz | RAM: A-data 6x2048MB | HDD: Intel X25 160GB G2 | Moderkort: Asus P6T SE | PSU: Fractal Newton R2 1000W | Gfx: 2X Radeon HD 6970 | OS: Windows 7 | Chassi: Corsair Obsidian 800D | CPU-Kylare: Noctua NH-U12P

Permalänk
Medlem

Blev riktigt cool!

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Avstängd

Snyggt som fan

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

de va riktigt coolt!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, men jag tycker du skulle ha lite chippad färg på "varnings" linjen det gula&svarta.

Annars riktig cool idé

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem

Hur kan man ge det här något annat än 5p?

Permalänk

Hypad tyskstuk?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Hedersmedlem

Hehe, detta var ett roligt bygge:)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Ser bra ut :]

Permalänk

Snacka hardcore 5p

Permalänk
Medlem

Riktigt coolt, påminner lite om ett HL2 bygge i samma stuk! Bra jobbat!

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Skrivet av DuRac3ll:

Riktigt coolt, påminner lite om ett HL2 bygge i samma stuk! Bra jobbat!

Håller med (:

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem
Skrivet av AntiSmidig:

Hypad tyskstuk?

Något åt det hållet, typ som den där rostiga e28an på stanceworks

http://www.reallymeansounds.com/forum/car-chat/138370-rat-loo...

Permalänk
Medlem

Du har lagt mkt jobb på det, vilket är nice... Mene... Det ser fan inte bra ut...

EDIT: Ska förklara mig lite innan folk kallar mig hater... Jag tycker om "flashiga" byggen, och hatar rost osv. Ger mig en känsla av dålig kvalité och skit... :/ Har dock inte satt något betyg för jag vill inte sänka ditt bygge iom att du lagt så mycket jobb på det.

Permalänk

Nice, kul att se nåt som ser moddat ut istället för bara superglansigt, trist och flashigt. Awesome bygge 5p

Permalänk
Medlem

Galet snyggt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som får känslan av Fallout? ^^

Permalänk
Proffsmoddare

True spirit of moddning! Jätte roligt bygge, I like!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Coolt
Har själv haft funderingar på något liknande, har ju kört lite på "nuclear" temat själv. Dock inte den nedgångna delen om man säger så. blev lite sugen på att fullfölja mina gamla planer.
Jag gillar rost! 5p

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nossnay:

Någon mer än jag som får känslan av Fallout? ^^

Mmm förfall och radioaktivitet, får dock för mig att han har tagit inspiration från Stalker men kan ju ha fel.'

Nätagget passade ju in sådär xD, dock är inte baksidan allt. Mycket kreativt med sugrören, dom är från Max va

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Skrivet av CoZalon:

Mmm förfall och radioaktivitet, får dock för mig att han har tagit inspiration från Stalker men kan ju ha fel.'

Nätagget passade ju in sådär xD, dock är inte baksidan allt. Mycket kreativt med sugrören, dom är från Max va

inspirationen kommer från en bild jag såg på google, har nästintill kopierat det chassit, hittade inte länken, men kan återkomma med den om jag springer på den

nätagget blev den färgen just för att den skulle sticka ut o absolut se missplacerad ut

sugrören är från Max

mvh
Andreas

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Du har lagt mkt jobb på det, vilket är nice... Mene... Det ser fan inte bra ut...

EDIT: Ska förklara mig lite innan folk kallar mig hater... Jag tycker om "flashiga" byggen, och hatar rost osv. Ger mig en känsla av dålig kvalité och skit... :/ Har dock inte satt något betyg för jag vill inte sänka ditt bygge iom att du lagt så mycket jobb på det.

Alla har vi delad smak, håller med om att rost ger en känsla av dålig kvalité och skit, och det är precis det jag ville uppnå, så jag ser ditt inlägg som en komplimang

Skrivet av pAcKiE:

Ser bra ut, men jag tycker du skulle ha lite chippad färg på "varnings" linjen det gula&svarta.

Annars riktig cool idé

menar du att det skulle sett mer slitet ut ?

Skrivet av Tyran26:

Fett coolt Idéen med sugrören var fan as nice 5p enda jag kan klaga på är fronten där läsarna ska sitta såg lite tomt ut och lite bilder på insidan hade varit nice

fronten är inte riktigt klar, ska in med en fläktstyrning och en DVD-läsare, borde se mindre tomt ut då

Skrivet av DuRac3ll:

Riktigt coolt, påminner lite om ett HL2 bygge i samma stuk! Bra jobbat!

det bygget har jag missat, länka gärna ! , tackar !!

Permalänk
Medlem

Inspirerande om inte annat, blev lite småsugen på att tvätta av ett chassi med saltsyra bara för att testa "rost-looken". Vet inte om jag vågar satsa ett Antec P182 SE med spegelblank front och sidoplåtar på lite lek bara

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk

Väldigt originellt! Att fult kan vara så snyggt!

Visa signatur

Every take-off is optional. Every landing is mandatory.

Permalänk
Medlem

Skönt udda bygge ->Napster^

...

Skrivet av skogsvilden:

Inspirerande om inte annat, blev lite småsugen på att tvätta av ett chassi med saltsyra bara för att testa "rost-looken". Vet inte om jag vågar satsa ett Antec P182 SE med spegelblank front och sidoplåtar på lite lek bara

Hehe jösses, nä ett SE kanske inte är rätt chassi att "offra" till en sån grej (borde inte vara så svårt att få tag i ett begagnat P182 att våldgästa istället?)

...

Brutal och bisarr BMW E28 förresten Roskai - den hade jag missat!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Skrivet av roskai:

Något åt det hållet, typ som den där rostiga e28an på stanceworks

http://www.reallymeansounds.com/forum/car-chat/138370-rat-loo...

äckligt jävla snyggt, sitter och drägglar ta mig fan! är själv stolt E30 ägare

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |