Permalänk

Lite nya saker, samt min lya/datorhörna

har nyligen köpt en ny dator och började bygga lite på både den och rummet såhär blev de

Lite nya saker, samt min lya/datorhörna

Permalänk
Medlem

Blev knasigt i huvudet när det helt plötsligt kom en fisheye-bild Men efter en stund kom jag på varför det såg snett ut!

Permalänk

är de den bilden jag tror så är den beskuren?heter de såhahaha

Permalänk
Medlem

5p för mac tavlan

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem

5p! Fint galleri och mysigt rum! Borde bli lite mer sånt här tycker jag

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Mac tavlan var klockren Ser bra ut för övrigt

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

3p för att du har en Mac tavla.

Permalänk
Medlem

Skulle du vilja sälja ''mac hatar'' tavlan?;)

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk

lite mörkar bilder, och varför "fish-eye"-effekt på alla?
annars snyggt snyggt, sitter ungefär på samma build ^

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

Nice! blev ju stiligt. Lan snart fuckface?

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

Tjusigt!:)

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag ogillar fisheye objektiv och folk som inte använder chassidörr.

Såg i övrigt bra ut.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Ogillar fisheye effekten, förstör ju bara bilderna.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Vet hur de är med tjejer. Min sambo sitter mer eller mindre bakom mig med sin bärbara.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Har min dator "rakt ut" för att slippa se vad hon gör.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Medlem

Jasså vissa har lyxen att dom får röra datorn när flickan är där, ta tillvara på den lyxen du!

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem

5p för mac-hatartavlan.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk

ah okej provade fish eye för har en ny kamera sen chassie dörren är av för ni skulle kunna se den brukar vara på

Permalänk

hehe mac hatar tavlan är för min låtsas pappa ällllllskar mac men jag haaaaatar honom

Permalänk

bilderna är mörka pga av de va på natten är bara ägare till en lampa som inte heller lyser så bra fisheye provade jag bara då som sagt för o se hur de blev är skejtare så tyckte de blev nice

Permalänk
Musikälskare

"mac hatare"

lol'ed ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

"känner att jag är för gammal för o ha någon färg så de är vanligt ljus"

Hehe, är du inte lite för gammal för att vara rädd för monster under sängen också? =D

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Skrivet av EnNickeMan:

"känner att jag är för gammal för o ha någon färg så de är vanligt ljus"

Hehe, är du inte lite för gammal för att vara rädd för monster under sängen också? =D

Det ger annars en estetisk positiv effekt i rummet.

:')

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimjonsson:

hehe mac hatar tavlan är för min låtsas pappa ällllllskar mac men jag haaaaatar honom

Hehe, that's the spirit!:)

Permalänk

Haha, diggar det där med positioneringen av datorn. Min flickvän är lite petig med var jag ställer cornflakespaketet på bordet på morgonen, för att det blir som en vägg annars ^^

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem

Varför får du gröna ljus på moderkortet , jag har ju likadan moderkort , och jag får inga gröna ljus på moderkortet ?! så konstigt !

Visa signatur

ROG

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av jimjonsson:

hehe mac hatar tavlan är för min låtsas pappa ällllllskar mac men jag haaaaatar honom

Aha så du hatar inte mac

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

hahhaha de finns en bra sak med mac !.....hahaha 10 min tänkande senare NÄ de finns inget bra med mac har en mac här hemma och använt MKT mac i skolan jag gick i HATE IT

Permalänk
Skrivet av EnNickeMan:

"känner att jag är för gammal för o ha någon färg så de är vanligt ljus"

Hehe, är du inte lite för gammal för att vara rädd för monster under sängen också? =D

hahaha är inte rädd för något under sängen men de är snyggt och skönt när de inte är kolsvart i rummet alltid

Permalänk
Medlem

Jag som trodde äpplet var Apple, Mac har liksom ingen logo..

Tråkigt med folk som inte kan se skillnad på företag och produkter!

Själv har jag en IKEA, eller?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.