Permalänk

Mitt rum

tänkte dela med mig av några bilder på mitt rum. Jag bor på tredje våningen i vårt hus och har hela våningen för mig själv. har även en egen toalett.

Dator specs;
Amd x6 1050 @ 4.0ghz.
2x XFX 5770 @ Stock.
4gb DDR3 dominator @ 1600mhz.
Crosshair IV Formula.
Samsung F3.
Ax 850w.

Mitt rum

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem

Mycket rent och snyggt, skulle trivas bra där! Lite väl mycket vitt kanske, man skulle kunna ställa en liten växt vid skriv- eller sängbordet för att liva upp? Någon tavla eller vad som nu kan sätta lite mer färg. Soffhörnan från datorstolen såg mysigast ut!

Permalänk
Skrivet av Kaizoku:

Mycket rent och snyggt, skulle trivas bra där! Lite väl mycket vitt kanske, man skulle kunna ställa en liten växt vid skriv- eller sängbordet för att liva upp? Någon tavla eller vad som nu kan sätta lite mer färg. Soffhörnan från datorstolen såg mysigast ut!

Tack så mycket! jag kan hålla med om att det är väldigt mycket vitt. Funderar på om jag ska ha en brun färg på nån av väggarna, får göra det när vi ska renovera mitt rum isåfall .

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk

Snyggt!:) Måste fråga vilket av chassina du rekommenderar står mellan r3 och lian li chassit som du har.... skitsvårt att välja:(

Permalänk
Skrivet av Imbapontus91:

Snyggt!:) Måste fråga vilket av chassina du rekommenderar står mellan r3 och lian li chassit som du har.... skitsvårt att välja:(

Jag tog LanCool chassit för att det hade ett sjukt snyggt fönster, sedan kan du ju ljuddämpa den så att den blir tyst som ett r3. Så Jag rekommenderar Lancool;et. Tool less desigen är helt perfekt. Inte ens till moderkortet behövs verktyg!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem

kleta bajs på väggarna så blir det brunt ju

Visa signatur

Im Random Duwde :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr34ky:

kleta bajs på väggarna så blir det brunt ju

P12

Permalänk
Skrivet av zery:

indeed

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias