Problem i klassikern Mirrors edge. snälla hjälp?

Permalänk
Medlem

Problem i klassikern Mirrors edge. snälla hjälp?

Hejsan jag bestämde mig igår för att än en gång spela igenom mirrors edge och har nu stött på ett otrevligt problem.

Det skall komma en slow-motion effekt när man hoppar mellan 2 byggnader, men effekten slutar inte efter det.

Här är en video som visar mitt problem (ursäkta kvaliten men kände inte för att ladda upp en större fil):
http://www.youtube.com/watch?v=SOYHIG4Z9MI

Nu är det även så att det inte blir slow motion när jag hoppar eller faller, endast när jag går. när jag går framåt i slow-motion kan jag inte samtidigt hoppa och kan därför inte genomföra leveln alls.
Hjälp allt ni kan komma på hjälper!

Om det nu gör någon skillnad så står min dator i signaturen.

Tack för att ni tar er tid!
MVH/Tobbe

Permalänk
Medlem

Säger inte att du gjort så men spelet kan få detta problem när det är crackat.

Visa signatur

2500k@4.1Ghz - MSI P67A GD55 - 12GB 1600Mhz - A-Data 120GB SSD - Fractal Design Define R3 - Powercolor 7970

Permalänk
Medlem
Skrivet av loako:

Säger inte att du gjort så men spelet kan få detta problem när det är crackat.

säger inte att jag har crackat spelet det, men om jag hade gjort det så hade jag testat med ett annat crack nu ^^

tack för det snabba svaret!

Permalänk
Medlem

säger inte att jag har bytt ut någotr crack efter som jag inte har något crack, men om jag nu hade haft det så hade det fungerat nu.

TACK!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobbe305:

säger inte att jag har crackat spelet det, men om jag hade gjort det så hade jag testat med ett annat crack nu ^^

tack för det snabba svaret!

Om du inte har PhysX stöd så måste du avaktivera det i options. Tack och hej

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.