Permalänk
Medlem

Välja delar sidor?

Har så värdelös koll på vilka tillverkare har så som dell.se att man plockar ihop en laptop.
Smidigt med dell är ju att du kan plocka ihop lite hipp som happ vad man vill ha.

Som sagt så är det bara Dell/Alienware som jag vet, några fler?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

denna?
vet dock inte hur dell är, men man väljer vad man vill ha och man får flertal datorer som har den specc du vill ha
kanske är ute o fiskar med detta tips men lite hjälp kanske det är

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Keeper of Traditions

Jag tror han menade att han ville ha en sida där man kunde utforma laptopen som man ville ha den, med de komponenter man vill ha, så som man kan göra på dell/alienware som han nämnde

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Newklear:

Jag tror han menade att han ville ha en sida där man kunde utforma laptopen som man ville ha den, med de komponenter man vill ha, så som man kan göra på dell/alienware som han nämnde

aha då var jag ute o cyklade

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk

Bästa och billigaste sidan för detta ändamål:
http://www.deviltech.de/

Dock är den på tyska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Bästa och billigaste sidan för detta ändamål:
http://www.deviltech.de/

Dock är den på tyska.

Riktigt trevlig sida!

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem

Såvitt jag vet är det bara Dell och PC-Konsulten som har det i Sverige.

Visa signatur

AMD 3500+ Winchester @ 2.7 Ghz || DFI Lanparty SLI-D || 2x512 PC3200 OCZ Rev 2 || POV Geforce 6800 GT @ Ultra+ || VF700CU || 74 GB Raptor SATA || 2x 200 GB Seagate Barracuda SATA || Maxtor OneTouch 250 GB || DangerDen TDX || DDC 12V || Dual Heatercore || Chill 510W || Chieftec DA Bigtower || 2x ADDA 120mm || 3x ADDA 80mm || 2x Revoltec 80mm || NEC 3520 IDE

Permalänk
Medlem
Skrivet av RatCat:

Såvitt jag vet är det bara Dell och PC-Konsulten som har det i Sverige.

Äntligen tack för detta har länge letat efter en svensk sida som erbjuder detta, PC-konsulten ligger förvånansvärt bra i pris, ska köpa genom till ett företag och då är momsen bättre än i tyskland 25% gentemot 19%. tack tack.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av RatCat:

Såvitt jag vet är det bara Dell och PC-Konsulten som har det i Sverige.

Var inne och kollade på PC-konsulten, det var inte många laptops dom hade inte, och inget under 10k trots att dem skrev att dem hade låga priser

Känns väldigt oseriös

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.