Mozilla släpper Firefox 4 beta 11 – ökar utvecklingstakten

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NisseDILLIGAF:

Ladda ner 64bitar Flash till Mozilla Minefield...

http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer10_square.html

Den sidan kom aldrig jag till när jag stryckte ladda ner länken. Mycket märkligt. Jag kom bara tillbaka till länken igen

Permalänk
Skrivet av zeagan:

Utvecklingen av Firefox har tagit så lång tid att Firefox 4 inte bara är gammalt redan när det släpps utan de måste tom släppa version 5-6-7 samtidigt.

Utvecklingen av Firefox 4 har tagit så lång tid att det får Duke Nukem Forever att se ut som en mockup.

Gammalt jämfört med vad?

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Avstängd

Varför säger folk beta 11 när det är beta 12?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD Rox:

Varför säger folk beta 11 när det är beta 12?

Beta 12 är en alpha prerelease

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Är väl bäst de skyndar sig för sensate betan s***r g*t*ung. Flash kraschar, Hotmail fungerar inte, man får konstiga hardware connect/disconnect från Windows etc.

Permalänk
Medlem

Citerar mig själv från ett inlägg här på forumet i augusti förra året:

Citat:

Inte heller har man brytt sig om att rätta till gamla buggar. Bugg 78414 skapades 2001-05-01 (!) och den är klassad som kritisk. Således är det fortfarande problem med snabbtangenterna om man har insticksprogram installerade. Hur är det nu förespråkarna för öppen källkod brukar säga... Allvarliga buggar fixas oftas inom några timmar. Men nu är det ju för f*n snart ett decennium sedan! Att döma av antalet dubbelrapporteringar är det inte bara jag som är irriterad.

Men nu är det väl ändå fixat? Nähä, inte det...

Permalänk
Skrivet av Chenz:

Det enda den nya funktionen gör är att skicka ett medellande om att användaren inte vill bli spårad till de servrar webbläsaren ansluter sig till, finns inte så mycket utrymme för svåra buggar i det.

Du jobbar inte med mjukvaruutveckling va?

Men många år i branschen kan jag säga att det kan dyka upp buggar, enkla och svåra, i all programmering. Det tankesättet som du framhäver har sänkt många it-bolag genom åren då man gått kraftigt över estimerad tid (men det verkade ju så lätt!) vilket lett till processer och i värsta fall skadestånd.

Permalänk

Svaret är 52 men ingen förstår frågan!

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111