Hjälp med att köpa miniräknare från ebay

Permalänk
Medlem

Hjälp med att köpa miniräknare från ebay

Hej
Tänkte köpa en ny grafräknare och har spanat in Casio Prizm FX-CG10 men när jag klickar köp och sen ska logga in då står det att jag inte har något registrerat konto men jag kan logga in från förstasidan men då kan jag bara söka på grejer från Chicago och indien :S något som vet varför? Är nog bara antagligen jag som är lite efter

Visa signatur

Hej

Permalänk

Står det inte "Register here" eller nåt, när det står att du har något registrerat konto?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Fick en länk på mailen där man reggade sitt konto men skapade ett nytt konto idag och nu fungerar det nya som det ska så verkar bara vara att beställa nu
Någon som vet om man kan spåra paketen från usa på något vis? Ser inte hur man får tag på säljaren så kan inte fråga honom/henne.

Eller det kanske är bättre att köpa en Texas ti-84 från sverige? Casion blir 200-300kr billigare om jag beställer den från ebay men vet inte vilken som är bäst av de 2, antar casion?

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Vissa ger ut spårnummret, öppna den här sidan(tror det är den, minns inte riktigt): http://my.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?MyEbayBeta&CurrentPage=My...
Sedan trycker du på en liten pil till höger om namnet på produkten, sen "View Order Details". Där kan det finnas ett spårnummer.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Skrivet av bonno:

Fick en länk på mailen där man reggade sitt konto men skapade ett nytt konto idag och nu fungerar det nya som det ska så verkar bara vara att beställa nu
Någon som vet om man kan spåra paketen från usa på något vis? Ser inte hur man får tag på säljaren så kan inte fråga honom/henne.

Eller det kanske är bättre att köpa en Texas ti-84 från sverige? Casion blir 200-300kr billigare om jag beställer den från ebay men vet inte vilken som är bäst av de 2, antar casion?

Om de skickar med ett kollinummer kan du först titta på http://www.usps.com/. Sen när det kommer in till ex Arlanda kan du titta på http://www.posten.se/. DHL och UPS har däremot egen tracking men oftast när det är Ebay USA så brukar jag få paketen med USPS.

Jag tycker själv bättre om Texas men jag har ingen koll på de senaste modellerna.

Visa signatur

Kung of överstepräst av Israel, tidigare kung Salomo

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Xiaomi 12 Pro 256GB - Synology DS920+ - iPhone 14 Pro Max 256GB

Permalänk
Medlem

Beställer du från USA eller Indien tillkommer tull och moms, som du kanske vet.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?