Permalänk
Medlem

The [ReD] Fortress. Final Stage.

Fick tag på en Nikon D40x och fick plåtat lite slut bilder på mitt senaste projekt The [ReD] Fortress.
Har inte kladdat eller lekt för mycket. generellt mest kurvor och kontrast samt lite klippning i PS CS4.
Foto kursen från skolan kom på test ^^

Kommentera och rösta

The [ReD] Fortress. Final Stage.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

Gillar röd och svart fast helst röd som dominant, men det här är jäkligt snyggt det med

Permalänk
Hedersmedlem

Förutom det evigt tråkiga färgvalet röd&svart, så tycker jag att detta var otroligt stiligt! Klisterlappen på nätagget var tuff med.

Saknar däremot specs.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

Läckert, men dags att pröva lite andra färger.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Läckert, men dags att pröva lite andra färger.

Håller med. Alla kör svart och rött. Börjar bli tråkigt :/
Men det är ack så snyggt! Vet dock inte vad jag vill ge detta :/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Riktigt nice.

Visa signatur

Asus STRIX Z370-F - 8700k@5.0GHz - H100iv2 - 32GB LPX@3200MHz -GTX 1080Ti - EVGA Supernova 750 G3 - FD Meshify C

Permalänk
Medlem

Tackar! vet om att det är ett vanligt färg tema, men med komponent valet så va färgen på sleeven given. Nästa bygget har jag tänkt använda starka färger istället. Ville bara få ut bilderna och lite feedback på det

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

Sexigt, sketen cpu kylare dock. Custom vattenkylning skulle inte sitta fel? Med röda slangar och Svarta smartcoils.. *vattnar i munnen*

Visa signatur

5900x | RTX 3090 @ 2,1GHz | G-Skill 32GB 3866MHz | 2TB 970 EVO | G9 Odyssey

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarcusNO:

Sexigt, sketen cpu kylare dock. Custom vattenkylning skulle inte sitta fel? Med röda slangar och Svarta smartcoils.. *vattnar i munnen*

Utan tvekan! dock har jag för långt grafikkort för att få plats med en radd vill ju helst ha en 360 radd och då är det moddning i HDD buren också. kanske SLI 460 kort hade funkat ^^

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disclose:

Utan tvekan! dock har jag för långt grafikkort för att få plats med en radd vill ju helst ha en 360 radd och då är det moddning i HDD buren också. kanske SLI 460 kort hade funkat ^^

Större chassi?

Du får ta och sudda ut det där på första bilden "Made in China" blää

Annars klockren sleeving och färgerna.. SLUTA SÄGA ATT RÖTT OCH SVART ÄR TRÅKIGT?!?!? IT´S THA SHIT!

Visa signatur

5900x | RTX 3090 @ 2,1GHz | G-Skill 32GB 3866MHz | 2TB 970 EVO | G9 Odyssey

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarcusNO:

Större chassi?

Du får ta och sudda ut det där på första bilden "Made in China" blää

Annars klockren sleeving och färgerna.. SLUTA SÄGA ATT RÖTT OCH SVART ÄR TRÅKIGT?!?!? IT´S THA SHIT!

Haha! inte lagt märke till det faktiskt, jävligt kass plast dom valt att sätta det på :/ får bli en bit svart eltejp över till nästa gång!

Rött och svart är jävligt snyggt enligt mig, passar bra tsm men kan hålla med om att det är väl använt här på swec. nästa bygget blir något mer färg glatt iaf

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disclose:

Haha! inte lagt märke till det faktiskt, jävligt kass plast dom valt att sätta det på :/ får bli en bit svart eltejp över till nästa gång!

Rött och svart är jävligt snyggt enligt mig, passar bra tsm men kan hålla med om att det är väl använt här på swec. nästa bygget blir något mer färg glatt iaf

ok

Visa signatur

5900x | RTX 3090 @ 2,1GHz | G-Skill 32GB 3866MHz | 2TB 970 EVO | G9 Odyssey

Permalänk
Entusiast

Riktigt snyggt

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Riktigt snyggt

Tackar! kul att få en positiv reaktion tillbaka.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

Visst är det vanligt med rött och svart, men det är grymt snyggt med!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Visst är det vanligt med rött och svart, men det är grymt snyggt med!

ja det är ju det. sjukt snyggt! sen hade det sett lite tråkigt ut med blå/vit/lila eller vad som helst med mitt komponent val.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

Grymt snygg!

En fråga dock, hur gjorde du för att byta färgen på airflow fläkten?

Visa signatur

Aka: Telefonskaft