Inge CD KEY till CoH hjälp!

Permalänk
Medlem

Inge CD KEY till CoH hjälp!

Hejsan jag beställde CoH Anthology för 150kr från Ginza och fick hem spelet idag men när jag kollar på manualen så finns det inge CD KEY till Company of Heroes men har CD key till dem andra epack. Är det så man inte behöver CD KEY till första eller måste man? Håller på och uppdaterar spelen och ska se. Annars måste jag ringa till Ginza och prata med dem.

Och jag har kollat överallt i fodralet och brevet sant manualerna. Och det är helt blankt där bak och står bara Company of heroes install code: Dont lose this number! This CD key is required to fully use this product!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Har väl hänt tidigare att nån inte fått sin produktkod, uppdatera och pröva starta spelet.

Kräver den kod ringer du ginza.

Permalänk
Medlem

Jag har aktiverat spelet och tog kontakt med Ginzas online support så dem skulle höra av sig till min mail nu på eftermiddagen så får hoppas det löser sig.

Permalänk
Medlem

Jag har nu gjort allt kontaktat Ginza dem hänvisade mig till panvision dem kunde inte göra nåt och hänvisade mig till spelets hemsida för att göra en request. Och gjorde det nu vad ska jag ta mig till nu om det inte hjälper?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Då lämnar du tillbaka skiten om du inte får en nyckel, du har ju köpt en sådan..

Permalänk
Medlem

Har du fått två koder? Står i manualen hur man ska göra.

Permalänk
Medlem

Narta: Jag och pappa har gått genom alla manualer till alla spelen inge cd key. Dem kunde inte gö nåt när jag gjorde en request via spelets hemsidan utan dem sa bara den sektorn var bara för CoH online. Ska kontakta ginza igen nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero201:

Narta: Jag och pappa har gått genom alla manualer till alla spelen inge cd key. Dem kunde inte gö nåt när jag gjorde en request via spelets hemsidan utan dem sa bara den sektorn var bara för CoH online. Ska kontakta ginza igen nu.

My bad Står inte i manualen såg jag nu. Fick med en lapp där det stod hur man skulle göra. Vart själv fundersam när jag inte hittade nån CD-key till orginal spelet.

"The CoH: Anthology packade has two different product keys that are required to unlock all the content ................... Begin by finding and then entering your CoH: Tales of Valor product key. Hold onto and save the additional product key for CoH: Opposing Fronts and original CoH as you will be asked to enter this key later."

Alltså installera spelet med Tales of Valor nyckeln. När du sedan startar spelet och skapar ett konto för så ska man skriva in nyckeln för orginal spelet samt Opposing Fronts (samma nyckel för båda).

Om man missar att fylla i den andra nyckeln vid konto-skapandet så kan man trycka på "add product" i start menyn på spelet.

Hoppas det hjälper

Permalänk
Medlem

Oh damn om det nu var samma nyckel för Opposing fronts nu har jag skickat tillbaks hela anthologyn till ginza så dem lova mig en ny produkt så får den säkert på fredag. Fick iallafall en bättre support nu än vad jag fick igår som hänvisade mig vidare hela tiden. Men tackar för hjälpen låter såfall tråden vara kvar tills jag får tillbaks den nya varan om det blir samma fel där så ska jag testa det du skrev.

Permalänk
Medlem

Nu har allt ordnat sig fick tillbaks speled med koden som saknades så ni kan låsa denna tråd.