Permalänk
Medlem

Crysis 2 gameplay!

Gameplay video som e cirka 22min!

Part 1:
http://www.youtube.com/watch?v=UsUzDfQddSo

Part 2:
http://www.youtube.com/watch?v=2FJoASbNTgg

Detta är en pre-release beta som läckt ut och har en del buggar.
Vad tycker ni om spelet so far? tror ni multiplayer delen kommer vara nåt att hurra över?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

ja detta måste väll vara mot reglerna xD

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyran26:

ja detta måste väll vara mot reglerna xD

utveckla gärna? ser inte vad som strider mot reglerna egentligen.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

utveckla gärna? ser inte vad som strider mot reglerna egentligen.

Ja att du laddat ner spelet, vilket är piratkopiering och inte lagligt att diskutera i forumet.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyran26:

Ja att du laddat ner spelet, vilket är piratkopiering och inte lagligt att diskutera i forumet.

Han nämnde inte piratkopiering. Du gjorde det just.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyran26:

Ja att du laddat ner spelet, vilket är piratkopiering och inte lagligt att diskutera i forumet.

Hur kan det bara olagligt att ladda ner en beta?
Fortfarande, jag kan lika gärna säga "Det är en kompis på youtube som använde mitt swec konto för att göra den här tråden" så vad är problemet?

det här är ju inte riktiga spelet så finns inte varken nån lag eller regel som jag bryter.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Antydan till innehav av olagligt nerladdat är väll förbjudet det med, så ta bort det från topic. Passande användarnamn.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asaska:

Antydan till innehav av olagligt nerladdat är väll förbjudet det med, så ta bort det från topic. Passande användarnamn.

Visa gärna källa där det står att det är olagligt att ladda ner en beta?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

EA had this to say:

“Crytek has been alerted that an early incomplete, unfinished build of Crysis 2 has appeared on Torrent sites. Crytek and EA are deeply disappointed by the news. We encourage fans to support the game and the development team by waiting and purchasing the final, polished game on March 22. Crysis 2 is still in development and promises to be the ultimate action blockbuster as the series’ signature Nanosuit lets you be the weapon as you defend NYC from an alien invasion. Piracy continues to damage the PC packaged goods market and the PC development community

http://www.ea.com/crysis-2/blog/crysis-leak

Permalänk
Medlem
Skrivet av decee:

EA had this to say:

“Crytek has been alerted that an early incomplete, unfinished build of Crysis 2 has appeared on Torrent sites. Crytek and EA are deeply disappointed by the news. We encourage fans to support the game and the development team by waiting and purchasing the final, polished game on March 22. Crysis 2 is still in development and promises to be the ultimate action blockbuster as the series’ signature Nanosuit lets you be the weapon as you defend NYC from an alien invasion. Piracy continues to damage the PC packaged goods market and the PC development community

Joo tack har redan läst det där och jag har redan förhandsbokat spelet på webhallen
Men det här är ju en oklar beta så ser inte hur man skulle vilja spela igenom hela (om det ens går) och sen vara nöjd? för det andra är det bara dx9. Bara en liten fingervisning hur grafiken och känslan i spelet kommer vara.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

So what om det är en beta, so what om du har förhandsbokat. Fortfarande piratkopierat (och det vet du). Egentligen ska vi direkt kontakta en mod och inte tjattra på själva. Kan du inte bara ta bort all antydan till att du har gjort dessa filmer så att vi kan börja snacka om det vi ser i filmerna istället?

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem

jag skulle säga att man kan diskutera videon på youtube och hur det ser ut utan att diskutera att det är nedladdat. Men däremot är det olagligt att ladda ner betan då det inte är meningen att den skulle ut. Man behöver ju inte diskutera hurvida man har laddat ner det eller inte utan bara vad man tycker om spelet genom att se gameplay videos.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Relik 📜

*tråd låst*

1. Använd tråden som redan finns: http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/989163-crysis-2-...
2. Läs reglerna.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S