Permalänk

Antec 300 Lackering.

Hallå alla på sweclockers
Blev rätt så trött på den fula gråa orginal färgen inuti chassit, så jag lackerade om det till mattsvart blev riktigt nöjd med det:)
Och så efter ett tag när jag var klar med att lackera det inuti så tänkte jag att jag lackar fronten på chassit också det blev ännu bättre (enligt mig)

Antec 300 Lackering.

Permalänk

det blev ju nice tummen upp på den (Y)

Permalänk
Skrivet av mrkissemiss:

det blev ju nice tummen upp på den (Y)

Tack så mycket

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker grafikkortet ser lite böjt ut?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Är det bara jag som tycker grafikkortet ser lite böjt ut?

oj... det har du helt rätt i..

Permalänk

Blev riktigt fin inte min smak på färgerna men riktigt fnt resiltat

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Blev riktigt fin inte min smak på färgerna men riktigt fnt resiltat

Tack så mycket:D Vad gillar du för några färger?=)

Permalänk
Medlem

-1 för stavningen.
-1 för bildkvaliteten.
-1 för att du bara lackerade om fronten i detta album/ att du inte hade bilder vid första om lackeringen.

+1 för att du la upp ett riktigt album som visar bra efter den första lackeringen.
+1 för att det blev ganska snyggt.
+1 för blommigt täcke.

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Skrivet av Waloth:

-1 för stavningen.
-1 för bildkvaliteten.
-1 för att du bara lackerade om fronten i detta album/ att du inte hade bilder vid första om lackeringen.

+1 för att du la upp ett riktigt album som visar bra efter den första lackeringen.
+1 för att det blev ganska snyggt.
+1 för blommigt täcke.

Jo jag vet att det är dålig bild kvalité
Jag kunde inte ta bilder innan jag lackerade om det för jag hade tappat bort min mobil och så gick jag till Rektors ex och frågade om dom hade hittat någon mobil och det hade dom

Permalänk
Skrivet av JohnJarnedal:

Tack så mycket:D Vad gillar du för några färger?=)

Egentligen alla skarpa färger t.ex solgul, neongrön, isblå osv men speciellt magneta och turkås dvs om man får till rätt nyans
Tycker det blev riktigt snyggt ditt chassi, använde du nån grundlack ?

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Egentligen alla skarpa färger t.ex solgul, neongrön, isblå osv men speciellt magneta och turkås dvs om man får till rätt nyans
Tycker det blev riktigt snyggt ditt chassi, använde du nån grundlack ?

Okej Vi har en Ford edsel 1958 som e Turkos
Nej jag slipade bara ner och lacka

Permalänk
Medlem

Najs, men sätt dvd längst upp tycker ja

Visa signatur

Rätta mig om jag har fel, det har jag inget emot

Permalänk

Tycker det var synd att du inte tog bort gallren från 5,25" frontluckorna innan du lackade. Nu ser det ut som lacken har samlats i mitten av luckorna?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

testa att fota utan bilxt, ser nog bättre utm för kollar man på bilderna ser det inte så bra ut

Permalänk
Skrivet av hoffa423:

Najs, men sätt dvd längst upp tycker ja

Ska lackera den vit också

Permalänk
Proffsmoddare

Jag har gjort exakt samma sak. Men tog bort gallret från 5.25 platserna och lackade dvd-läsaren också. Tog också bort alla galler för fläktarna och köpte vanliga metallgaller som jag målade vita.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk

slipade du fronten och det när du målade dom vita?