WC3 DotA: Map inte tillgänglig trots att den finns i /Maps/Download

Permalänk
Medlem

WC3 DotA: Map inte tillgänglig trots att den finns i /Maps/Download

Jag tankade ner DotA med AI bots manuellt och placerade den i /Maps/Download.. Scenariot finns ändå inte tillgängligt i Download-mappen när jag vill skapa ett nytt spel.
Andra scenario tycks laddas ner och finnas där.
Använder mig av:
DotA_Allstars_6.59_AIplus_1.52_Revision_01

Någon som har ett tips för att lösa problemet?

Visa signatur

i7 2600k + Corsair H60 | Asus P8Z68-V Pro Gen-3 | Corsair Vengeance 16GB | Sapphire Radeon 7970 | Intel X25-M G2 80GB | Corsair HX520 | Corsair Obsidian 650D

Permalänk
Medlem

Döp om den till ett kortare namn t.ex dotaAI, så ska det nog fungera!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xack
Döp om den till ett kortare namn t.ex dotaAI, så ska det nog fungera!

Man tackar, det fungerade!

Visa signatur

i7 2600k + Corsair H60 | Asus P8Z68-V Pro Gen-3 | Corsair Vengeance 16GB | Sapphire Radeon 7970 | Intel X25-M G2 80GB | Corsair HX520 | Corsair Obsidian 650D

Permalänk

Oj det ska jag nog också testa, mina warlock-banor fungerar inte. Men om det inte funkar att förkorta namnet hur gör man då?

Permalänk

Hade också problem i början med DotA Allstars v6.59 AIPlus 1.52 Rev. 01.w3x då jag la den i WarcraftIII\Maps\FrozenThrone. Så jag la den istället i WarcraftIII\Maps så funka den.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Om det är nån som har det problemet nu (tråden är lite lagom inaktiv..) kan jag hälsa att man måste få tag i Rev. 02 nu eftersom hela WC3 är, eller ska vara iaf, till 1.23---- istället för 1.22 som det var förut.

Därför ufnkar inte Rev.01 längre.

Permalänk
Medlem

Drog igång mitt wc3 nu efter några år och får väldigt få custom maps att funka. Så det här Rev.01-Rev.02 vad är det och kan man ändra något i mapsen för att få dom att funka

Permalänk
Inaktiv

Dina maps är troligtvis inte kompatibla med dagens aktuella patch sNileZ, eller missförstår jag dig att du just gjort en fräsch installation?

Mvh
Maedas