Permalänk
Medlem

Spotify Premium

som topic, som man får prova, vad händer efter detta, får man tillbaka sitt free account eller vad det heter eller åker man tillbaka på sån skit som går att skaffa nu, spotify open?
Vill inte förlora den typen av account jag har nu som man fick med invites för dryga året sen...

Nån som vet?
/Kicken

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Återgår ju till det vanliga när prövotiden är ute, antar det är så iaf:)

Annars kan du gå tillbaka till gratisprenumerationen nånstans på hemsidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Återgår ju till det vanliga när prövotiden är ute, antar det är så iaf:)

Annars kan du gå tillbaka till gratisprenumerationen nånstans på hemsidan.

Jo men vill ha inte ha den där begränsningen på 20h som är det enda man kan skaffa nu, finns väl typ fyra typer av accounts om jag förstått det: Premium, Unlimited, Free, Open. Varav Free är det jag har och vill återgå efter periodens slut så man inte åker dit på Open, för då skiter jag fan i att testa deras erbjudande! ;D
Ingen som med säkerhet vet?!

Hade jag vart utvecklare så hade jag ju gjort det så för att få över alla på Free accounts till Open, och när dom blir galna på bara 20h så har jag vips en massa Premium kunder, smart idé ju!

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kicken:

Jo men vill ha inte ha den där begränsningen på 20h som är det enda man kan skaffa nu, finns väl typ fyra typer av accounts om jag förstått det: Premium, Unlimited, Free, Open. Varav Free är det jag har och vill återgå efter periodens slut så man inte åker dit på Open, för då skiter jag fan i att testa deras erbjudande! ;D
Ingen som med säkerhet vet?!

Hade jag vart utvecklare så hade jag ju gjort det så för att få över alla på Free accounts till Open, och när dom blir galna på bara 20h så har jag vips en massa Premium kunder, smart idé ju!

Jag tycker du skall kontakta Spotify istället.

Ser ingen direkt vits med tråden så jag låser den.

*tråd låst*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe