Första videon inifrån Battlefield 3

Permalänk
Skrivet av alindvall:

Det är såå mycket bättre av egna erfarenheter att hålla vid magasinet, främre grepp är bara i vägen. Så det vi ser är verkligen inte någon bugg. Det är bara ett tecken på att Dice har tänkt till och kanske tom snackat med den branschen som deras spel handlar om.

Tror också att Dice har kontakt med någon från Amerikanska armen. Ena soldaten som har AT4 som troligtvis är engineer har en bultsax bak. Hoppas att engineers får en roll att öppna staket och klippa taggtråd (SP samt MP). Gillar även och kanske mest att man inte kan sikta samtidigt som man kryper vilket är omöjligt att göra i verkligheten.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andyboy88:

Tror också att Dice har kontakt med någon från Amerikanska armen. Ena soldaten som har AT4 som troligtvis är engineer har en bultsax bak. Hoppas att engineers får en roll att öppna staket och klippa taggtråd (SP samt MP). Gillar även och kanske mest att man inte kan sikta samtidigt som man kryper vilket är omöjligt att göra i verkligheten.

Har de inte kontakt med någon så vore spelen riktigt bra gjorda och hela Diceavdelningen är ju isåfall vara militärer av någon form eller militärt överintresserade personer (MÖP!).

I BF3 hoppas jag verkligen på att realismen ska öka, att omhändertagandet av skadade tas närmare verkligheten, att man inte bara kan toklöpa fram dra fram defribilator och köra på.

Bultsaxen hoppas jag verkligen på, att skära isär stängsel med kniv är ju rena skämtet. Men de får inte ta spelet för långt i realism eller, spelglädjen måste finnas kvar.

Hur som helst hoppas jag verkligen på detta spel! Kan inte vänta till Q4!

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av alindvall:

Har de inte kontakt med någon så vore spelen riktigt bra gjorda och hela Diceavdelningen är ju isåfall vara militärer av någon form eller militärt överintresserade personer (MÖP!).

I BF3 hoppas jag verkligen på att realismen ska öka, att omhändertagandet av skadade tas närmare verkligheten, att man inte bara kan toklöpa fram dra fram defribilator och köra på.

Bultsaxen hoppas jag verkligen på, att skära isär stängsel med kniv är ju rena skämtet. Men de får inte ta spelet för långt i realism eller, spelglädjen måste finnas kvar.

Hur som helst hoppas jag verkligen på detta spel! Kan inte vänta till Q4!

+1

Håller fullständigt med!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Instämmer också med alindvall men jag vill dock verkligen vänta till Q4, annars kommer jag sitta inne hela sommaren och spela. Passar SÅ bra om det kommer till hösten, gärna oktober

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobias75:

Instämmer också med alindvall men jag vill dock verkligen vänta till Q4, annars kommer jag sitta inne hela sommaren och spela. Passar SÅ bra om det kommer till hösten, gärna oktober

Om DICE gör som de sagt så tror jag att vi får beta i oktober

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Yeah! Project Reality med +++ grafik

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Hoppas vi får mer info om BF3 imorrn också!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Dice

Skrivet av Woxics49:

Om DICE gör som de sagt så tror jag att vi får beta i oktober

Om Dice gör som de brukar så kommer betan i Januari 2012 och spelet tidigast vid jul 2012......

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilH:

Om Dice gör som de brukar så kommer betan i Januari 2012 och spelet tidigast vid jul 2012......

Var inte så negativ!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Det här måste verkligen bli bra nu. Blev så sjukt besviken på BC2. Sitter fortfarande och nöter BF2. BF1 var ju också sjukt bra. Jag brukar inte bry mig så mycket längre när det kommer till spel, men nu börjar det klia i spelnerverna igen. Nu kanske det äntligen blir värt med ett nytt grafikkort.

Är det här PC-only? Eller i alla fall primärt PC-spel? För då blir det sjukt mycket bättre än om vi får en kräkdålig konsollportning.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blade80:

Är det här PC-only? Eller i alla fall primärt PC-spel? För då blir det sjukt mycket bättre än om vi får en kräkdålig konsollportning.

Givetvis är det inte PC-only, däremot utvecklas det först till PC.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Nä? Vad är det för bugg då? Tänk på att detta är den allra första filmen från "the actual gameplay", så buggar är liksom ingen ovanlighet.

Det är ingen bugg men delar av vapnet försvinner när han skjuter, som när 3d object försvinner när de kommer för nära kameran

Visa signatur

Superb CPU/GPU renderengine 40K