Tips på modern shooter, inte för krävande

Permalänk
Medlem

Tips på modern shooter, inte för krävande

Tjena, finns det några bra shooters för 6-7pers typ Rainbow Six Rouge Spear eller liknande?
Vi är ngr som ibland lirar COD1. Ingen är någon riktig gamer så COD1 eller möjligen COD2 är vad systemen klarar av.Thx

Permalänk
Medlem

wow de va inte nytt system inte klarar du ens att boota in i windows med sp3 med den riggen?

hmm för o svara på din fråga, kan liero vara kul spel, man är små maskar som springer runt o skjuter varann i 2d.. sen finns de midtown madness som bilspel..
men shooter... då ere quake som gäller.. quake fortress speciellt o såååå roligt

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk

Hederliga Soldat fungerar på alla datorer och är hur kul som helst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

wow de va inte nytt system inte klarar du ens att boota in i windows med sp3 med den riggen?

hmm för o svara på din fråga, kan liero vara kul spel, man är små maskar som springer runt o skjuter varann i 2d.. sen finns de midtown madness som bilspel..
men shooter... då ere quake som gäller.. quake fortress speciellt o såååå roligt

Nej jag har ett nyare system, har bara inte uppdaterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av svanter:

Nej jag har ett nyare system, har bara inte uppdaterat

dod 1.6 (day of defeat) är kul, borde gå att spela utan problem.

Permalänk
Medlem

wolfenstein enemy territory borde utan problem funka för dig.

Permalänk
Medlem

"True Combat: Elite" är ganska kul, lirade det med min bror ett tag tillbaka. Tror inte att det kräver så mycket och det är gratis så det är bara att prova om du tycker det verkar intressant.

Här ett random youtube-klipp på hur det kan se ut:
http://www.youtube.com/watch?v=djCjETi7pbE

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem

Delta Force Black Hawk Down.
Det kan ju funka med dom tidigare också.

Visa signatur

"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel."
Bertrand Russell.

Permalänk
Medlem
Skrivet av phooka:

Delta Force Black Hawk Down.
Det kan ju funka med dom tidigare också.

Ok thx, det var ngt sånt jag hade tänkt mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cheers:

"True Combat: Elite" är ganska kul, lirade det med min bror ett tag tillbaka. Tror inte att det kräver så mycket och det är gratis så det är bara att prova om du tycker det verkar intressant.

Här ett random youtube-klipp på hur det kan se ut:
http://www.youtube.com/watch?v=djCjETi7pbE

Ok thx, bra tips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av phooka:

Delta Force Black Hawk Down.
Det kan ju funka med dom tidigare också.

Delta force ftw!

Faktiskt det första shooter spelet som jag spelade online