crysis 2 demot logg in problem hjälp !!

Permalänk
Avstängd

crysis 2 demot logg in problem hjälp !!

Hej! fattar inte varför man inte kan logga sig in på crysis 2 demot ? det laddar en jätte liten stund i spelet men sen förvinner logg in rutan. Någon som vet vad som händer med demot eller ? jag kan inte logga mig in på min crysis sida heller jag vill gärna ha hjälp Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Många som har problem med att logga in på demot. Detta att EA inloggningsservrar är överbelastade. Märkte att igår pga. så stort påtryck så fungerade det inte ens att logga in på BF BC2.

Permalänk
Avstängd

Vad kan man göra då ? vänta å se om det blir bättre eller ? för dom borde väl jobba på att lösa domma problemen nu eller ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

ja du är inte ensam, jävla skit demo varför släppte dom inte en sp demo istället man kan spela i lugn o ro, palla login errors..

Permalänk
Medlem

Jag får: cant connect to host om jag försöker gå in i ett spel, sen har alla servrar 0 i ping... Skulle föredragit singleplayer demo

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag har lyckats komma in men de flesta servrar (som faktiskt har plats) säger server full, när man väl kommer in i nån lista får man inte börja spela och det går inte att skriva i chatt. Fattar inte vad som händer :/!

Permalänk
Medlem

sitter oxå fast i en chatt suger hårt. dom kunde sagt att det var ett chatt spel på 1.5gb

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Gäller att vara snabb och filtrera bort onödiga serverar. Folk hoppar in jätte ofta.
Har spelat för mycket då jag är sjuk utan problem, igår hade jag lite problem med att jag blev disconnected men annars så.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

nåja får väll logga in kl 5 på lördags morgonen eller nått, kanske hjälper om inte så många är ute då.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Jag satt även fast i chat momentet i en server men sen letade jag upp en server med ping och då kom jag in;)

Permalänk
Medlem

funkar ju fortfarande inte att logga in ens..

Permalänk
Medlem

Prova dra ner det via steam eller nonsteam beroende på vad du har nu

Permalänk

Lånar tråden lite om jag får,?

Har hämtat hem demot från Steam och när jag loggar in inne i spelet så kommer det upp en error där det står, "please check your internet connectivity" har googlat lite men får inte upp något bra svar,
kanske nån här vet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xps_martin:

Lånar tråden lite om jag får,?

Har hämtat hem demot från Steam och när jag loggar in inne i spelet så kommer det upp en error där det står, "please check your internet connectivity" har googlat lite men får inte upp något bra svar,
kanske nån här vet?

Läste du överhuvudtaget igenom tråden och TS inlägg innan du frågade? Som sagt, EA har problem med sina servrar.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Skrivet av Neonxz:

Läste du överhuvudtaget igenom tråden och TS inlägg innan du frågade? Som sagt, EA har problem med sina servrar.

Ja det gjorde jag, men tänkte att min brandvägg kanske har blockat spelet eller något.
Men det är väl bara att vänta och se om dom fixar problemen då

Permalänk
Medlem

kom faktiskt in på morgonen vi 5 igår men då var det iofsig bara jag och 2 andra som spelade och de flesta servrar var tomma. tänkte testa idag igen nu men då funkar det såklart inte: connection to host failed på alla spel jag försökt joina. då är nästan alla spel fulla.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Jag kommer fortfarande inte in i Crysis 2 Demot, vad är problemet?

Står bara att jag har fel inloggnings uppgifter, fast det har jag inte.

Hoppas att det här inte händer när man köpt spelet.

Permalänk
Avstängd

Jag har löst problemet med det nu iaf. jag gjorde ett nytt inloggnings konto inne i spelet istället för att göra det på mycrysis.com. Om du gör kontot via mycrysis.com på nätet så fungerar det aldrig. Så testa att göra ett nytt konto inne i spelet istället. Men då får du hitta på en epost. Du kan inte ta den epost du har i dagens läge. Alltså får du hitta på ett som du aldrig har haft förut för att kunna komma in i spelet samt lösenord. Då ska det fungera alldeles utmärkt. Gjorde det för mig iaf och jag kan komma in jämt på mitt påhittade konto

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Skrivet av DeathAdder89:

Jag har löst problemet med det nu iaf. jag gjorde ett nytt inloggnings konto inne i spelet istället för att göra det på mycrysis.com. Om du gör kontot via mycrysis.com på nätet så fungerar det aldrig. Så testa att göra ett nytt konto inne i spelet istället. Men då får du hitta på en epost. Du kan inte ta den epost du har i dagens läge. Alltså får du hitta på ett som du aldrig har haft förut för att kunna komma in i spelet samt lösenord. Då ska det fungera alldeles utmärkt. Gjorde det för mig iaf och jag kan komma in jämt på mitt påhittade konto

Tack det funkade för mig med på ditt vis.

Fan gillar verkligen allt med det här spelet det träffar alla mina weakspots. Allt från ljudval till känsla i vapen och atmosfär. MP verkar superkul. Allt som var bra med COD är med fast nu går det snabbare.

Att det inte är så krävande är ju helt gudomligt, för spelet är snyggt.

Permalänk
Avstängd

Ja visst är det as snyggt tycker jag med jag maxxar det spelet på max med mitt skyhögt klockade 5850 BE med 60 och 70 FPS jag tycker verkligen inte att man ska klaga på det spelet som många gör med sitt DX 11 tjöt hela tiden. Spelet är redan snyggt i grafiken. Var mer ska man begära igentligen.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Avstängd

Men spara ditt nya inloggningskonto så du har det nu framöver tills hela spelet kommer den 25 mars

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk

Ja eller hur, jag antar att det auto sparades, får se strax